Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Chceck engine 17536, 17545, P0171, P0172


Bartek315

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam problem z chceck engine. Zapala się nie zależnie od ilości przejechanych kilometrów. Po podłączeniu pod komputer wyświetla błędy 17536 i 17545. Wymieniłem już katalizator oraz sonde lambda i dalej to samo. Samochód gdy zaswieci się błąd staje się mułowaty i podczas zmiany biegów na  wyższe przy wciskaniu sprzęgła obroty same delikatnie idą do góry. Szukałem rozwiązania na forum ale ciężko mi znaleźć konkretną odpowiedź a nie chce wymieniać wszystkiego po kolei nie potrzebnie. Proszę bardzo o pomoc. Silnik 2.0 alt bez gazu 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób logi statyczne i dynamiczne grup 2+33. Możliwe, że masz uszkodzoną przepływkę, sondę albo jakąś nieszczelność jeszcze. Bez podstawowej diagnostyki to wróżenie z fusów.

Którą sondę wymieniłeś i jakiej firmy?

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, przem8 napisał:

Zrób logi statyczne i dynamiczne grup 2+33. Możliwe, że masz uszkodzoną przepływkę, sondę albo jakąś nieszczelność jeszcze. Bez podstawowej diagnostyki to wróżenie z fusów.

Którą sondę wymieniłeś i jakiej firmy?

Wymieniłem sonde przed katalizatorem na oryginalna (jest dobra bo  działała w innym samochodzie z tym samym silnikiem), zapomniałem wcześniej dopisać że wymieniłem też odme (ten czwórnik nad pokrywa zaworów). Jak robi się te logi i jaki trzeba mieć komputer do tego? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem sonde przed katalizatorem na oryginalna (jest dobra bo działała w innym samochodzie z tym samym silnikiem), zapomniałem wcześniej dopisać że wymieniłem też odme (ten czwórnik nad pokrywa zaworów). Jak robi się te logi i jaki trzeba mieć komputer do tego? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potrzebujesz kabel za 30zł i vcdsa z forum, który jest w dziale diagnostyka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, przem8 napisał:

Potrzebujesz kabel za 30zł i vcdsa z forum, który jest w dziale diagnostyka.

Dziękuję za podpowiedź, a takim elm obd 2 da radę zrobić logi? Jeśli nie to proszę mi  polecić jakiś sprawdzony kabel 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za podpowiedź, a takim elm obd 2 da radę zrobić logi? Jeśli nie to proszę mi polecić jakiś sprawdzony kabel 

 

49 minut temu, przem8 napisał:

Potrzebujesz kabel za 30zł i vcdsa z forum, który jest w dziale diagnostyka.

Dziękuję za podpowiedź, a takim 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Narazie jestem w pracy w delegacji i wrócę dopiero na święta, jeśli ogarnę te logi to napisze co mi tam wyszło 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pozbyłem się definitywnie check engine. 

Jedyne co musiałem zrobić to:
Wymieniłem silnik, 
Kierownice powietrza (sterowanie długością kolektora),
Rurę dolotową (+rura bezpośrednia przy przepustnicy wraz z kompletnym uszczelnieniem, miejscami silikonem)
Katalizator

Właściwie usunięcie checka to dodatek do walki z poborem ogromnych ilości oleju. Teraz wreszcie to auto jeździ jak należy i znów daje mi radość z jazdy. Oleju dolewam 1L/10K km. Ilość wydanych pieniędzy...nie warto.

Edytowane przez Kary
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, podłączyłem dziś samochód pod komputer i znalazł nowy błąd, p1539. Wie ktoś może co oznacza ten błąd? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba czujnik sprzęgła pod pedałem.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, przem8 napisał:

Czujnik sprzęgła pod pedałem.

Przez to zaswieca się check engine i czy konieczne jest dołożenie tego czujnika? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co do check'a ale raczej nie. Ale jak masz vaga to możesz sprawdzić jego działanie. Nic nie musisz dokładać, bo on tam powinien być fabrycznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, przem8 napisał:

Nie wiem co do check'a ale raczej nie. Ale jak masz vaga to możesz sprawdzić jego działanie. Nic nie musisz dokładać, bo on tam powinien być fabrycznie.

Patrzyłem pod pedal sprzęgła i nie ma żadnego czujnika. Kupiłem właśnie kabel do vaga i pobrałem program żeby zrobić logi ale program się sam wyłącza. Masz może jakiś link do programu? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To powinien być. Nie wisi Ci jakaś wtyczka albo nie jest schowana? Jest tak samo zamocowany jak ten czujnik stop przy pedale hamulca.

W dziale diagnostyka masz paczkę z vag/vcds i stery do kabla oraz instrukcje :D Ja z tego forumowego korzystam i jest gitara, nic się nie dzieje.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, przem8 napisał:

To powinien być. Nie wisi Ci jakaś wtyczka albo nie jest schowana? Jest tak samo zamocowany jak ten czujnik stop przy pedale hamulca.

W dziale diagnostyka masz paczkę z vag/vcds i stery do kabla oraz instrukcje :D

Sprawdzę jeszcze jutro dokładnie co z tym czujnikiem. Dziękuję za podpowiedź w sprawie programu. Gdy znowu wyświetli mi się chceck zczytam błędy i będę chciał zrobić logi gdy mi się uda 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich ponownie, zrobiłem logi statyczne http://vaglogi.pl/log-032_033_002_7Rn2yEB.html

Proszę o analizę i pomoc 

Zaraz jadę zrobić logi dynamiczne 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepływomierz umarł. Nowy tylko z boscha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...