Jump to content
IGNORED

[B7 BPW] Jaki jest system napędzający wałki w tym silniku ?


Recommended Posts

Posted

Witam

jaki system napędzający wałki jest w tym silniku BPW czy łańcuszkowy czy zębatkowy

Poniżej podaje nr VIN

WAUZZZ8EX6A088461

Posted

Wałki w BPW napędza koło zębate

9050af15933b965dmed.jpg

Posted

Pytanie było o konkretny VIN, więc nie może być, takie i takie.

Dymian1... Nie dostałeś info ode mnie, czy chciałeś mnie "zweryfikować"?

Posted

uuuu widzie ze niezła psychoz sie juz zrobiala :rolleyes:

Posted

Pytanie było o konkretny VIN, więc nie może być, takie i takie.

Dymian1... Nie dostałeś info ode mnie, czy chciałeś mnie "zweryfikować"?

Jak mógł bym Cię sprawdzać. Po prostu zmyliło mnie to ze tez widziałem takie i takie . Błąd był w tym ze nie sprawdzałem po nr VIN

Posted

uuuu widzie ze niezła psychoz sie juz zrobiala :rolleyes:

teraz wszyscy swoje 2.0 będą pieścić... ciekawe jak wygląda eksploatacja w tych co nie było kół zębatych...

Posted

a jeszcze jedno pytanie...

W wersji z kołami zębatymi też występuje ten nieszczęsny "imbusik" co napędza pompę??

Posted

a jeszcze jedno pytanie...

W wersji z kołami zębatymi też występuje ten nieszczęsny "imbusik" co napędza pompę??

tak
Posted

uuuu widzie ze niezła psychoz sie juz zrobiala :rolleyes:

teraz wszyscy swoje 2.0 będą pieścić... ciekawe jak wygląda eksploatacja w tych co nie było kół zębatych...

Ja mam B7 z 2004 (BLB) i dobijam do 187,000 (przy 165,000 wymieniałem pompki i EGR) i narazie odpukać zadnej innej awarii, przeglady co 15tyś robie i nie pieszcze swojego 2,0 i nie mam zamiaru go sprzedac a jak sie trafi opisywana awaria to wkładam nowszy motor i dalej bede smigał hehe do kolejnej awarii

Posted

wychodzi na to ze przy wymianie rozrządu trzeba pamiętać o wymianie imbusika i po problemie.Raz na 100 tys to nie az tak straszny wydatek.

Posted

Jak mógł bym Cię sprawdzać.

Weryfikować należy. Im więcej źródeł, tym informacja bardziej wiarygodna, a pomylić się może każdy.

Myślałem, że może nie dotarły moje wiadomości.

Posted

Podłączam się do MAJKI_3646..........mi niedługo uderzy 150 kkm i poza przeglądami oraz wymiana PDków wraz z adapterem, wymianą łożyska alternatora, czujnika położenia pedału sprzęgła, EGR nic się nie dzieje, ale psychoza o BLB poszła w eter :kox: i nasłuc**je swojego ze stetoskopem hahaha :naughty:

A co do sypiącego się zestawu wałków to wytrzymują one do 300 kkm :). To może potwierdzić jeden z klubowiczów hehehe. Oczywiście imbusik dla świętego spokoju warto wymienić przy okazji rozebranego przodu autka ;D.

Posted

to nie sa zarty... u mnie nieszczesny imbusik wytrzymal do 132 kkm... i samochod na warsztacie...porazka... tez bpw...zero oznak wczesniej...uwazajcie, nie zycze nikomu

Posted

Imbusik w BLB to jedna z bolączek, druga to łańcuch napinacz i koła zębate.

Posted

Imbusik w BLB to jedna z bolączek, druga to łańcuch napinacz i koła zębate.

nie przesadajcie Panowie bo cena 2.0TDI już jest na tyle atrakcyjna że kupujący się wystraszą :>

gdyby nie forum wielu by się pewnie zdecydowało... a tak to nie wiadomo czy granicę przejedzie...

dopiero początki (zakupów tych używek Polaków) - ciekaw jestem ile czasu AUDI będzie odrabiało opinię...

sorki za OT

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...