dymian1 Posted March 8, 2009 Posted March 8, 2009 Witam jaki system napędzający wałki jest w tym silniku BPW czy łańcuszkowy czy zębatkowy Poniżej podaje nr VIN WAUZZZ8EX6A088461
ziutek--wroclaw Posted March 8, 2009 Posted March 8, 2009 ja tez patrzyłem w etce i były takie i takie
WiesiekM Posted March 8, 2009 Posted March 8, 2009 Pytanie było o konkretny VIN, więc nie może być, takie i takie. Dymian1... Nie dostałeś info ode mnie, czy chciałeś mnie "zweryfikować"?
dymian1 Posted March 8, 2009 Author Posted March 8, 2009 Pytanie było o konkretny VIN, więc nie może być, takie i takie. Dymian1... Nie dostałeś info ode mnie, czy chciałeś mnie "zweryfikować"? Jak mógł bym Cię sprawdzać. Po prostu zmyliło mnie to ze tez widziałem takie i takie . Błąd był w tym ze nie sprawdzałem po nr VIN
GRazny Posted March 8, 2009 Posted March 8, 2009 uuuu widzie ze niezła psychoz sie juz zrobiala teraz wszyscy swoje 2.0 będą pieścić... ciekawe jak wygląda eksploatacja w tych co nie było kół zębatych...
dymian1 Posted March 8, 2009 Author Posted March 8, 2009 a jeszcze jedno pytanie... W wersji z kołami zębatymi też występuje ten nieszczęsny "imbusik" co napędza pompę??
turdzi Posted March 8, 2009 Posted March 8, 2009 a jeszcze jedno pytanie... W wersji z kołami zębatymi też występuje ten nieszczęsny "imbusik" co napędza pompę?? tak
MAJKI Posted March 8, 2009 Posted March 8, 2009 uuuu widzie ze niezła psychoz sie juz zrobiala teraz wszyscy swoje 2.0 będą pieścić... ciekawe jak wygląda eksploatacja w tych co nie było kół zębatych... Ja mam B7 z 2004 (BLB) i dobijam do 187,000 (przy 165,000 wymieniałem pompki i EGR) i narazie odpukać zadnej innej awarii, przeglady co 15tyś robie i nie pieszcze swojego 2,0 i nie mam zamiaru go sprzedac a jak sie trafi opisywana awaria to wkładam nowszy motor i dalej bede smigał hehe do kolejnej awarii
turdzi Posted March 9, 2009 Posted March 9, 2009 wychodzi na to ze przy wymianie rozrządu trzeba pamiętać o wymianie imbusika i po problemie.Raz na 100 tys to nie az tak straszny wydatek.
WiesiekM Posted March 9, 2009 Posted March 9, 2009 Jak mógł bym Cię sprawdzać. Weryfikować należy. Im więcej źródeł, tym informacja bardziej wiarygodna, a pomylić się może każdy. Myślałem, że może nie dotarły moje wiadomości.
ArkadiuS Posted March 9, 2009 Posted March 9, 2009 Podłączam się do MAJKI_3646..........mi niedługo uderzy 150 kkm i poza przeglądami oraz wymiana PDków wraz z adapterem, wymianą łożyska alternatora, czujnika położenia pedału sprzęgła, EGR nic się nie dzieje, ale psychoza o BLB poszła w eter i nasłuc**je swojego ze stetoskopem hahaha A co do sypiącego się zestawu wałków to wytrzymują one do 300 kkm . To może potwierdzić jeden z klubowiczów hehehe. Oczywiście imbusik dla świętego spokoju warto wymienić przy okazji rozebranego przodu autka ;D.
robert144 Posted April 5, 2009 Posted April 5, 2009 to nie sa zarty... u mnie nieszczesny imbusik wytrzymal do 132 kkm... i samochod na warsztacie...porazka... tez bpw...zero oznak wczesniej...uwazajcie, nie zycze nikomu
ALBINEK Posted April 5, 2009 Posted April 5, 2009 Imbusik w BLB to jedna z bolączek, druga to łańcuch napinacz i koła zębate.
GRazny Posted April 6, 2009 Posted April 6, 2009 Imbusik w BLB to jedna z bolączek, druga to łańcuch napinacz i koła zębate. nie przesadajcie Panowie bo cena 2.0TDI już jest na tyle atrakcyjna że kupujący się wystraszą :> gdyby nie forum wielu by się pewnie zdecydowało... a tak to nie wiadomo czy granicę przejedzie... dopiero początki (zakupów tych używek Polaków) - ciekaw jestem ile czasu AUDI będzie odrabiało opinię... sorki za OT
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now