dymian1 1 Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 Witam jaki system napędzający wałki jest w tym silniku BPW czy łańcuszkowy czy zębatkowy Poniżej podaje nr VIN WAUZZZ8EX6A088461 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArkadiuS 6 Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 Wałki w BPW napędza koło zębate Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziutek--wroclaw 0 Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 ja tez patrzyłem w etce i były takie i takie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WiesiekM 0 Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 Pytanie było o konkretny VIN, więc nie może być, takie i takie. Dymian1... Nie dostałeś info ode mnie, czy chciałeś mnie "zweryfikować"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 uuuu widzie ze niezła psychoz sie juz zrobiala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dymian1 1 Opublikowano 8 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 Pytanie było o konkretny VIN, więc nie może być, takie i takie. Dymian1... Nie dostałeś info ode mnie, czy chciałeś mnie "zweryfikować"? Jak mógł bym Cię sprawdzać. Po prostu zmyliło mnie to ze tez widziałem takie i takie . Błąd był w tym ze nie sprawdzałem po nr VIN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRazny 5 Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 uuuu widzie ze niezła psychoz sie juz zrobiala teraz wszyscy swoje 2.0 będą pieścić... ciekawe jak wygląda eksploatacja w tych co nie było kół zębatych... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dymian1 1 Opublikowano 8 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 a jeszcze jedno pytanie... W wersji z kołami zębatymi też występuje ten nieszczęsny "imbusik" co napędza pompę?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 a jeszcze jedno pytanie... W wersji z kołami zębatymi też występuje ten nieszczęsny "imbusik" co napędza pompę?? tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MAJKI 6 Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 uuuu widzie ze niezła psychoz sie juz zrobiala teraz wszyscy swoje 2.0 będą pieścić... ciekawe jak wygląda eksploatacja w tych co nie było kół zębatych... Ja mam B7 z 2004 (BLB) i dobijam do 187,000 (przy 165,000 wymieniałem pompki i EGR) i narazie odpukać zadnej innej awarii, przeglady co 15tyś robie i nie pieszcze swojego 2,0 i nie mam zamiaru go sprzedac a jak sie trafi opisywana awaria to wkładam nowszy motor i dalej bede smigał hehe do kolejnej awarii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdzi 45 Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 wychodzi na to ze przy wymianie rozrządu trzeba pamiętać o wymianie imbusika i po problemie.Raz na 100 tys to nie az tak straszny wydatek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WiesiekM 0 Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 Jak mógł bym Cię sprawdzać. Weryfikować należy. Im więcej źródeł, tym informacja bardziej wiarygodna, a pomylić się może każdy. Myślałem, że może nie dotarły moje wiadomości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArkadiuS 6 Opublikowano 9 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2009 Podłączam się do MAJKI_3646..........mi niedługo uderzy 150 kkm i poza przeglądami oraz wymiana PDków wraz z adapterem, wymianą łożyska alternatora, czujnika położenia pedału sprzęgła, EGR nic się nie dzieje, ale psychoza o BLB poszła w eter i nasłuc**je swojego ze stetoskopem hahaha A co do sypiącego się zestawu wałków to wytrzymują one do 300 kkm . To może potwierdzić jeden z klubowiczów hehehe. Oczywiście imbusik dla świętego spokoju warto wymienić przy okazji rozebranego przodu autka ;D. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert144 0 Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 to nie sa zarty... u mnie nieszczesny imbusik wytrzymal do 132 kkm... i samochod na warsztacie...porazka... tez bpw...zero oznak wczesniej...uwazajcie, nie zycze nikomu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALBINEK 3 Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2009 Imbusik w BLB to jedna z bolączek, druga to łańcuch napinacz i koła zębate. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRazny 5 Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2009 Imbusik w BLB to jedna z bolączek, druga to łańcuch napinacz i koła zębate. nie przesadajcie Panowie bo cena 2.0TDI już jest na tyle atrakcyjna że kupujący się wystraszą :> gdyby nie forum wielu by się pewnie zdecydowało... a tak to nie wiadomo czy granicę przejedzie... dopiero początki (zakupów tych używek Polaków) - ciekaw jestem ile czasu AUDI będzie odrabiało opinię... sorki za OT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się