kishiro Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Opublikowano 10 Kwietnia 2019 (edytowane) Witam serdecznie Użytkowników, mam prośbę o pomoc w interpretacji logów z VCDS-a i wskazanych błędów w sekcji silnika - auto skanowałem przed zakupem i rozważam jaki wkład finansowy byłby konieczny do usunięcia usterek. Z zeznań właściciela wynika, że samochód przeszedł remont dołu silnika w zakresie usunięcia problemu nadmiernego poboru oleju. Po remoncie pobór oleju jest w normie, ale pali się kontrolka check engine. Po jeździe testowej mogę stwierdzić, że auto ma nieco gorsze osiągi w porównaniu z moim obecnym 1.8 TSI 160 KM, co przy silniku 2.0 T i 211 KM powinno być odczuwane dokładnie na odwrót. Błędy silnika poniżej, pełny skan wykonany na włączonym aucie w załączonym pliku. Z góry dziękuję za odpowiedzi i sugestie. ------------------------------------------------------------------------------- Adres 01: Silnik (DL0MA-CAEB) Plik etykiet:| 06H-907-115-CAB.clb Oznaczenie elementu SW: 8K2 907 115 AD HW: 8K2 907 115 D Komponent: 2.0l R4/4V TF H18 0002 Weryfikacja: E1H18--- Kodowanie: 0104010A290F0160 Kod serwisu: WSC 02145 785 00200 Zbiór danych ASAM: EV_ECM20TFS0118K2907115AD 001005 ROD: EV_ECM20TFS0118K2907115AD.rod VCID: 71E38B16A0A91CCE6E-8024 8 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 4698 - Ograniczenie działania z powodu odebranej nieprawidłowej wartości U1113 00 [032] - - Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów 4629 - Przekaźnik zasilający ECM (J271) P068A 00 [032] - rozłącza za wcześnie Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów 10544 - Nieprawidłowy kąt wyprzedzenia zapłonu podczas zimnego startu/rozruchu P050B 00 [096] - - Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów 5670 - Regulacja ciśnienia doładowania P0234 00 [237] - przekroczona górna granica regulacji MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 165101 km Data: 2018.02.14 Czas: 08:22:46 Prędkość obrotowa silnika: 290.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 38.4 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 22 °C Temperatura powietrza zasysanego: 12 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1000 mbar Napięcie zacisku 30: 11.426 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 4624 - Kontrola momentu obrotowego silnika 2 P1335 00 [032] - przekroczono granicę regulacji Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów 4166 - Ciśnienie w kolektorze / czujnik ciśnienia doł. (G31) P0238 00 [175] - sygnał za wysoki MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 67 Przebieg: 164705 km Data: 2018.01.19 Czas: 08:02:43 Prędkość obrotowa silnika: 1501.50 /min Unormowana wartość obciążenia: 36.1 % Prędkość pojazdu: 65 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 98 °C Temperatura powietrza zasysanego: 6 °C Ciśnienie atmosferyczne: 980 mbar Napięcie zacisku 30: 13.758 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 40 4173 - Ciśnienie w kolektorze / czujnik ciśnienia doł. (G31) P0236 00 [096] - niezrozumiały sygnał Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów 4172 - Ciśnienie w kolektorze / czujnik ciśnienia doł. (G31) P0236 00 [096] - niezrozumiały sygnał Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Log-VAG.txt Edytowane 10 Kwietnia 2019 przez kishiro
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się