Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 T CAEB - Błędy silnika - prośba o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam serdecznie Użytkowników,

mam prośbę o pomoc w interpretacji logów z VCDS-a i wskazanych błędów w sekcji silnika - auto skanowałem przed zakupem i rozważam jaki wkład finansowy byłby konieczny do usunięcia usterek. Z zeznań właściciela wynika, że samochód przeszedł remont dołu silnika w zakresie usunięcia problemu nadmiernego poboru oleju. Po remoncie pobór oleju jest w normie, ale pali się kontrolka check engine. Po jeździe testowej mogę stwierdzić, że auto ma nieco gorsze osiągi w porównaniu z moim obecnym 1.8 TSI 160 KM, co przy silniku 2.0 T i 211 KM powinno być odczuwane dokładnie na odwrót. Błędy silnika poniżej, pełny skan wykonany na włączonym aucie w załączonym pliku. Z góry dziękuję za odpowiedzi i sugestie.

-------------------------------------------------------------------------------
Adres 01: Silnik (DL0MA-CAEB)       Plik etykiet:| 06H-907-115-CAB.clb
   Oznaczenie elementu SW: 8K2 907 115 AD    HW: 8K2 907 115 D
   Komponent: 2.0l R4/4V TF H18 0002  
   Weryfikacja: E1H18---    
   Kodowanie: 0104010A290F0160
   Kod serwisu: WSC 02145 785 00200
   Zbiór danych ASAM: EV_ECM20TFS0118K2907115AD 001005
   ROD: EV_ECM20TFS0118K2907115AD.rod
   VCID: 71E38B16A0A91CCE6E-8024

8 - ilość znalezionych błędów. Oto one:
4698 - Ograniczenie działania z powodu odebranej nieprawidłowej wartości
          U1113 00 [032] - -
          Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów

4629 - Przekaźnik zasilający ECM (J271)
          P068A 00 [032] - rozłącza za wcześnie
          Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów

10544 - Nieprawidłowy kąt wyprzedzenia zapłonu podczas zimnego startu/rozruchu
          P050B 00 [096] - -
          Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów

5670 - Regulacja ciśnienia doładowania
          P0234 00 [237] - przekroczona górna granica regulacji
          MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00000001
                    Priorytet błędu: 2
                    Częstość błędu: 1
                    Przebieg: 165101 km
                    Data: 2018.02.14
                    Czas: 08:22:46

                    Prędkość obrotowa silnika: 290.00 /min
                    Unormowana wartość obciążenia: 38.4 %
                    Prędkość pojazdu: 0 km/h
                    Temperatura płynu chłodzącego: 22 °C
                    Temperatura powietrza zasysanego: 12 °C
                    Ciśnienie atmosferyczne: 1000 mbar
                    Napięcie zacisku 30: 11.426 V
                    Licznik cykli wyuczania po OBD: 40

4624 - Kontrola momentu obrotowego silnika 2
          P1335 00 [032] - przekroczono granicę regulacji
          Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów

4166 - Ciśnienie w kolektorze / czujnik ciśnienia doł. (G31)
          P0238 00 [175] - sygnał za wysoki
          MIL zapalona - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00000001
                    Priorytet błędu: 2
                    Częstość błędu: 67
                    Przebieg: 164705 km
                    Data: 2018.01.19
                    Czas: 08:02:43

                    Prędkość obrotowa silnika: 1501.50 /min
                    Unormowana wartość obciążenia: 36.1 %
                    Prędkość pojazdu: 65 km/h
                    Temperatura płynu chłodzącego: 98 °C
                    Temperatura powietrza zasysanego: 6 °C
                    Ciśnienie atmosferyczne: 980 mbar
                    Napięcie zacisku 30: 13.758 V
                    Licznik cykli wyuczania po OBD: 40

4173 - Ciśnienie w kolektorze / czujnik ciśnienia doł. (G31)
          P0236 00 [096] - niezrozumiały sygnał
          Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów

4172 - Ciśnienie w kolektorze / czujnik ciśnienia doł. (G31)
          P0236 00 [096] - niezrozumiały sygnał
          Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów

Log-VAG.txt

Edytowane przez kishiro
Opublikowano

Ktoś coś? Pomożecie?

Opublikowano

Masz na prywatnej wszystko.

Opublikowano

Wielkie dzięki za pomoc!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...