bucyfal Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Cześć, Mam problem z Audi S4 B8 2011r po kolizji przód lewy samochód nie odpala , sprawdziłem klemy przy akumulatorze są całe, poduchy nie wystrzeliły , gdzie szukać przyczyny ? Po podłączeniu VAGA nie czyta sterownika silnika , KTSem łączy się i wywala błędy U111300 Ograniczenie funkcji przez otrzymaną nieprawidłową wartość | P175800 Napięcie zasilania na zacisku 15 , przerwa | 01D9 Sterownik hamulca postojowego odczyt pamięci błędów | 0522 Urządzenie sterujące silnika , odczyt pamięci błędów | 04B6 Interwał zapłon wyłączony sygnał niezrozumiały błędów nie da się skasować
shevu Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Profilaktycznie sprawdzona klema piro?
bucyfal Opublikowano 13 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2019 nie profilaktycznie tylko sprawdzona
shevu Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Opublikowano 15 Kwietnia 2019 Wszystkie błędy wskazują na brak plusa po zapłonie w którejś części instalacji - skoro dostał lewy przód to tam szukaj przyczyn w postaci rozciętej wiązki (zakładam, że WSZYSTKIE bezpieczniki sprawdzone - te pod pokrywą od ECu również ;))
GrzesiekQ5 Opublikowano 17 Kwietnia 2019 Opublikowano 17 Kwietnia 2019 (edytowane) zmieniłeś nabój piro? przy akumulatorze? Edytowane 17 Kwietnia 2019 przez GrzesiekQ5 zmiana
GrzesiekQ5 Opublikowano 17 Kwietnia 2019 Opublikowano 17 Kwietnia 2019 mam jeszcze pytanie czy Kleme piro trzeba jakoś aktywować czy tylko zmiana na drugie i będzie ok?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się