gazowany_arbuz Opublikowano 13 Kwietnia 2019 Opublikowano 13 Kwietnia 2019 Witam, proszę o analizę logów PB: 003,020: http://vaglogi.pl/log-003_020_ySLT6K.html 002,033: http://vaglogi.pl/log-002_033_7rmtOFI.html 115-118: http://vaglogi.pl/log-115_118_6HiVW.html LPG: 003,020: http://vaglogi.pl/log-003_020_01Sbb3.html 002,033: http://vaglogi.pl/log-002_033_L8Hxlq.html Kompresja: 1 - 11,7 2 - 11,5 3 - 11,8 4 - 11,6 Z tego co poczytałem forum wnioskuje, że nie jest tragicznie. Nie potrafię postawić diagnozy dla grupy 033 - tutaj szczególnie proszę o analizę.
Łukasz13 Opublikowano 13 Kwietnia 2019 Opublikowano 13 Kwietnia 2019 Brakuje przepływu na przepływce i turbo niedoładowuje, może wskazywać to na dziure w układzie dolotowym i/lub uszkodzony zawór dv, sprawdz dolot najlepiej kompresorem i sprawność zaworu dv.
gazowany_arbuz Opublikowano 13 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2019 @Łukasz13 Zawór dv działa prawidłowo. Dolot sprawdzony kompresorem - szczelnie.
Łukasz13 Opublikowano 13 Kwietnia 2019 Opublikowano 13 Kwietnia 2019 Spróbuj zrobić 118 z odpietą wtyczką n75, jakiś musi być powód tego lekkiego niedoładowania.
gazowany_arbuz Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2019 @Łukasz13 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_qFoepjP.html Odpięta wtyczka n75. Niestety log na drugim biegu. Może coś zdiagnozujesz na bazie tego loga. Jutro wrzucę log na trzecim biegu.
Łukasz13 Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Opublikowano 14 Kwietnia 2019 Wygląda jakby słabo była naciągnieta sztanga w turbinie, trzeba by to było poprawić i doładowanie wróci do normy.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się