Matteo03 Opublikowano 17 Kwietnia 2019 Opublikowano 17 Kwietnia 2019 Witam, temat poruszałem również na grupie na FB, natomiast chciałbym wysłuchać wszystkich pomysłów na tyle ile jest to możliwe. Tak więc zacznę od początku: Kupiłem BEX'a niestety nie oryginalnego. Oryginalnie był 3.0 ASN - trudno. Wszystko generalnie śmigało, natomiast pojawił się problem z układem paliwowym - nowa pompa paliwa i 2-gi raz strzelił wąż. Dowiedziałem się już, że ASN ma regulator ciśnienia paliwa w listwie wtryskowej BEX zaś ma ją w filtrze paliwa. Mój obecny filtr założony w aucie ma 2 końcówki czyli bez regulatora a w BEX'ie powienien być na 4 z regulatorem ciśnienia. Tak więc na chwilę obecną jestem uziemiony. Propozycję były dwie od kolegów z grupy: 1. Listwa wtryskowa z starszego 1.8T z regulacją ciśnienia paliwa - tu pojawia zasadnicze pytanie. Z jakiego kodu silnika NAJLEPIEJ aby nie było problemów? 2. Przerobienie układu paliwowego. Padła tutaj opcja aby wszystkie przewody wyciągać i poskładać na nowych tak jak było w BEX'ie. Pytanie czy dostanę normalnie wszystkie kable? To raz a dwa trzeba zarabiać jakieś końcówki? Autko na LPG jest jeżeli jest to w jakikolwiek sposób istotne. Proszę o pomoc, z góry dziękuję. Pozdrawiam.
roger18sx Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Wydaje mi się że najłatwiej założyć filtr z regulatorem. W 1.8t a4 przelew paliwa jest z filtra do baku a listwa wtryskowa ma tylko zasilanie. Można też przerobić układ na wzór passata b5 lift awt tyle że trzeba pociągnąć przewód powrotny z listwy do baku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się