AndyN Opublikowano 13 Marca 2009 Opublikowano 13 Marca 2009 1 Fault Found: 01435 - Brake Pressure Sensor 1 (G201) 35-10 - - - Intermittent http://wiki.ross-tech.com/index.php/01435 http://wiki.ross-tech.com/index.php/VW_Touran_(1T)_Brake_Electronics_(MK60)#Basic_Setting
Aydaho Opublikowano 14 Marca 2009 Autor Opublikowano 14 Marca 2009 dzieki Andy [br]Dopisany: 13 Marzec 2009, 22:23_________________________________________________Brake Pressure Sensor 1 (G201) Prerequisites: System voltage at least 12.0 V. [select] [03 - Brake Electronics] [Measuring Blocks - 08] Group 005 [Go!] Check field 1, the value has to be between -8.0 and +8.0 bar. [Done, Go Back] [Coding-II - 11] OR (if Coding-II is not available) [security Access - 16] Enter 40168, to enable the basic setting. [Do it!] [basic Settings - 04] Group 066 [Go!] Activate the Basic Setting. [ON/OFF/Next] After a successful basic setting, field 2 should say "OK". [Done, Go Back] To make sure the basic setting was succesful, check the sensor again. [Measuring Blocks - 08] Group 005 [Go!] Check field 1, the value has to be between -3.8 and +3.8 bar. [Done, Go Back] [Close Controller, Go Back - 06] BTW - niestety po wykasowaniu bledu VAGiem problem znowu sie pojawil po jakims czasie. no wiec zaczalem sprawdzac po kolei zgodnie z w/w opisem. Na pierwszy ogien poszedl aku - prostownik i ladowanie cala noc. Dzisiaj rano odpalilem i komunikatu nie. Wylaczylem silnik wlaczylem klime, RNS i swiatla - odpalilem znowu silnik i bledu nie wywala Wyglada na to ze w przypadku tego typu objawow aku jest do wymiany ( po wykluczeniu czujnika stopu ) dziekuje za wszystkie podpowiedzi Dzidz - wymieniaj
AndyN Opublikowano 14 Marca 2009 Opublikowano 14 Marca 2009 Wyglada na to ze w przypadku tego typu objawow aku jest do wymiany ( po wykluczeniu czujnika stopu ) Sie ciesz, że to aku A nie "ABS Hydraulic Unit (N55) may need to replaced" albo "Replace Brake Electronics Control Module (J104)"
GRazny Opublikowano 14 Marca 2009 Opublikowano 14 Marca 2009 dziwne że przy tylu czujnikach jakie posiadają nasze autka nie ma na VAGu jakiegoś trafniejszego komunikatu...
gaciu Opublikowano 14 Marca 2009 Opublikowano 14 Marca 2009 U mnie też widzę ten komunikat przy odpalaniu. Tylko wtedy gdy jet zimny i kreci jakby ciężej. Aku do wymiany...
Gość dzikidzidz Opublikowano 14 Marca 2009 Opublikowano 14 Marca 2009 reasumując: wszystkie błędy związane były z chwilowym spadkiem napięcia, co mogło powodować błąd wszystkich czujników? Czyli założenie czujnika świateł stop było poprawne, wszakże był to jeden z wielu czujników do wymiany? Adaś może ja też podładuje akuma, albo przelecę dłuższą traskę? Wolałbym jednak czujnik wymienić jeszcze raz, akum droższy jest Jaka cena przyzwoitej baterii jezd? Fajnie, że sprawę rozwiązałeś, resepecta jak mawiał Ali G
AndyN Opublikowano 14 Marca 2009 Opublikowano 14 Marca 2009 Czyli założenie czujnika świateł stop było poprawne, wszakże był to jeden z wielu czujników do wymiany? Wymiana czujnika stop była bezzasadna i nic nie dała. Powodem błędu był słaby akumulator. To akumulator trzeba reanimować, nie czujnik. Adaho, mam rację?
Aydaho Opublikowano 14 Marca 2009 Autor Opublikowano 14 Marca 2009 Panowie -zdecydowanie aku do wymiany. Tak jak pisalem u mnie komunikat pojawial sie sporadycznie juz jesienia. Potem w zimie coraz czesciej az do kazdrazowej proby. Po naladowaniu od rana nic nie wyskoczylo a odpalalem go na zimno kilkanascie razy. Bede kupowal BOSCHa S4 [br]Dopisany: 15 Marzec 2009, 00:08_________________________________________________ Czyli założenie czujnika świateł stop było poprawne, wszakże był to jeden z wielu czujników do wymiany? Wymiana czujnika stop była bezzasadna i nic nie dała. Powodem błędu był słaby akumulator. To akumulator trzeba reanimować, nie czujnik. Adaho, mam rację? w moim przypadku - dokladnie tak
GRazny Opublikowano 15 Marca 2009 Opublikowano 15 Marca 2009 uważajcie przy wymianie AKU bo gdzieś mi się obiło o oczy że ciężko znaleźć w naszym wymiarze - większość jest większych... ale to może stary temat.
Aydaho Opublikowano 16 Marca 2009 Autor Opublikowano 16 Marca 2009 no właśnie szukam - mam nadzieję że Bosch S4 będzie pasował. W tabelach podają że pasuje do naszych parchów. Stary po ładowaniu już osłabł - wczoraj wieczorem gorzej już kręcił i komunikat znowu wywaliło. Do tego jeszcze powrócił problem z zacinanie gazu - w okolicy 70 C pedał gazu jakby miał zacięcie - zdejmuj noge a on nadal przyspiesza przez 1-2 sek. powyżej 70C problem znika. Występuje to tylko wtedy gdy jest przy starcie komunikat BRAKE. ps. Trzeba coś programować po wymianie aku ?
MarcinGD Opublikowano 16 Marca 2009 Opublikowano 16 Marca 2009 Nie trzeba tylko navi lub radio jak masz kodowane bedziesz musial wpisac kod.
GRazny Opublikowano 16 Marca 2009 Opublikowano 16 Marca 2009 Nie trzeba tylko navi lub radio jak masz kodowane bedziesz musial wpisac kod. no właśnie z tego co ostatnio pytałem to nie... ESP będzie świeciło do czasu kalibracji - ale samo zgaśnie...
lukaszr Opublikowano 16 Marca 2009 Opublikowano 16 Marca 2009 Adam, mówiłem Tobie żebyś kupił MOLL'a, a nie BOSCHA, przy którym jest ryzyko, że nie wejdzie, bo i takie przypadki na forum były rozpatrywane. Tutaj masz formę z Warszawy i aku do Ciebie: http://www.allegro.pl/item562875686_niemiecki_akumulator_moll_m3_75ah_mercedes_renault.html
MarcinGD Opublikowano 16 Marca 2009 Opublikowano 16 Marca 2009 Nie trzeba tylko navi lub radio jak masz kodowane bedziesz musial wpisac kod. no właśnie z tego co ostatnio pytałem to nie... ESP będzie świeciło do czasu kalibracji - ale samo zgaśnie... Nie ma reguly, nie wiem od czego to zalezy, niektorzy nie musieli wpisywac, a niektorzy musieli.
ted25 Opublikowano 16 Marca 2009 Opublikowano 16 Marca 2009 Co do rozmiarow - w B6 oryginalnie (MOLL) jest wiekszy aku od standardowych - ma 315mm, podczas gdy wiekszosc standardowych 275mm.
Aydaho Opublikowano 16 Marca 2009 Autor Opublikowano 16 Marca 2009 Co do rozmiarow - w B6 oryginalnie (MOLL) jest wiekszy aku od standardowych - ma 315mm, podczas gdy wiekszosc standardowych 275mm. standard dla A4 Avant 1,9 TDI AWX to 278x175x190 74 Ah i prąd rozruchu 680A [br]Dopisany: 16 Marzec 2009, 08:53_________________________________________________ Nie trzeba tylko navi lub radio jak masz kodowane bedziesz musial wpisac kod. no właśnie z tego co ostatnio pytałem to nie... ESP będzie świeciło do czasu kalibracji - ale samo zgaśnie... a okna ? chyba sterownie nie będzie działać ESP i czujnik kąta położenia kerownicy to chyba wystarczy pokręcic kierą .. Radio - luz - mam kod Łukaszr - dzięki. Będe brał MOLL'a
przema Opublikowano 16 Marca 2009 Opublikowano 16 Marca 2009 Jak mi wysypało się aku, to szukałem MOLLa i nigdzie nie znalazłem a auto musiało jeźdźić. Podpasowała za to jakaś CENTRA calcium za podobną cenę, ale jestem zadowolony
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się