Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Komunikat BREAKE przy uruchamianiu silnika


Aydaho

Rekomendowane odpowiedzi

Bo tak ma być. Włączają się gdy łączysz się VAGiem z kontrolerem. Nie jest to oznaka usterki. Jest nią zapisany błąd w buforze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się jak połączysz się vagiem ze sterownikiem od ABS następuje informacja przez sygnal dzwiękowy i pojawiają się ikony gdyż w tym czasie vag dokonuje sprawdzenia danego sterownika w czasie tej komuikacji,co do tego błędu o terminalu 30 to pokazało ci że masz słaby aku i jest niskie napięcie na zacisku 30 czyli na tym gdzie masz cały czas zasilanie bez względu czy załączony zapłon czy nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wymianie aku i włącznika stop wszystko dzi zero błędów, światełka stopu świecą. Lecz dręczy mnie jeszcze jedno, mianowicie: czy po wejściu Vag-iem w ABS powinny się zaświecić kontrolki ABS, ESP i hamulce na fisie + trzy sygnały dźwiękowe.

potwierdzam dokładnie tak samo.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Koledzy za informację, trochę mnie uspokoiliście bo w weekend zmieniłem aku i włącznik stopu a podczas połączenia z ABS mrugają te kontrolki :confused4: a jutro wybieram się w malowniczą podróż po naszym kraju ( ponad 800 km) i trochę maiłem stresa że jeszcze coś jest nie tak. Jeszcze raz Wielkie Dzięki :good::a4fan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ja napisze o swoim problemie :

mam podobnie jak opisywane było wyżej czyli:

napis brake , zapalone kontrolki od abs , esp, i hamulca plus jeszcze prędkościomiesz mi wtedy nie działa :kwasny: , a robi się tak mniej wiecej co drugie odpalenie.

może ma to związek z zamontowanymi hidami ? :mysli:

byłem u diagnosty wykasował mi błąd ale juz pewnie jest znowu ..

co radzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jaki błąd ci się pokazuje na vagu?, spróbuj podmienić aku może już jest za słaby. Czy jak ruszysz i jedziesz na obr.2000 kontrolki znikają czy są cały czas?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

błąd w sumie niewiem jaki wyskoczył :kwasny:.

Aku z tego co wiem to ori jest. z palenie nie ma problemów.

kontrolki palą sie cały czas , obrotomierz takze nie działa..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może to być jakiś problem z zegarami,musisz podpiąć się pod vaga i zczytać bład,sprawdź sobie jeszcze bezpiecznik od zegarów, a jak mechanik wykasował ci ten błąd to zegary coś zaskoczyły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale zegary nie dzia.łają tylko jak wykrzyknik ,a dokładnie chodzi o predkościomierz :przebiegly:

teraz w sumie jezdziłem po miescie , paliłem gasiłem itd. rzadnych wykrzykników.

mechanik na szybkiego tylko stwierdził jakiś bład w sterowniku :no: ale to tak na szybkiego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema

Ppodłącze się pod temat. Ostatnio jak mocniej zahamowałem to pokazał mi sie owy komunikat brake z pierwszego posta + świeci sie kontrolka esp i abs oraz mryga kontrolka recznego. Po zgaszeniu silnika i po ponownym uruchomieniu wszystko znika. Gdy wcisnąłem przicisk check to pisze coś o abs felher, contact workshop. Wszystko to samo sie zapalila jak ostrzej wchodze w zakręt (normanie choinka :shocked:).

Co może być przyczyną? Coś z ABS, jeśli tak to co?? :mysli:

Dodam że pali mi sie też bez tej choinki komunikat o zużytej okładzinie hamulców

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz połączenie na wtyczce ABS-u a najlepiej to na początek vaga podepnij.

Czekam na kumpla jak z urlopu wroci i wtedy vaga podepne

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdj_cie0345.jpg

u mnie jest cos takiego, co to oznacza? podobnie jak w powyzszym? czy kolor zolty to cos innego ?

Czujniki z przodu pozaują Ci że się klocki kończą. Nie patrz z zewnątrz tarczy bo czujniki są od wewnątrz.

Ten komunikat mówi, żebyś wymienił klocki :wink4::decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdj_cie0345.jpg

u mnie jest cos takiego, co to oznacza? podobnie jak w powyzszym? czy kolor zolty to cos innego ?

Geeez ... :polew: :polew: :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Mam problem jak w temacie.

Co jakiś czas kiedy jest wilgotno na dworze, przy skręcie w prawo lub na wybojach jadąc z różnymi prędkościami pojawiają mi się takie komunikaty:

zapala się i miga kontrolka ręcznego, pojawia się sygnał dźwiękowy ( chyba 3 piknięcia ) i na fisie zapala się czerwone kółko z okładzinami i wykrzyknikiem w środku.

Teraz w upały gdy na dworze jest około 30 st C problem jakby zanika, rzadko kiedy się pojawi skręcając w prawo przy jeździe z większą prędkością. Problem nie pojawia się nigdy przy np. manewrach parkingowych.

Nie wiem jak zdiagnozować przyczynę ponieważ w sterowniku nie ma żadnych błędów, od razu się same kasują.

Łączyłem się Vagiem ale możliwość diagnozy działa do chyba 20km/h, powyżej Vag rozłącza się ze sterownikiem.

Błąd jest jakby chwilowy ( brak przez moment styku któregoś z czujników ).

Może ktoś podpowiedzieć jak zdiagnozować sterownik układu hamulcowego w czasie jazdy, chciałbym podejrzeć źródło błędu jeśli jest to w ogóle możliwe.

Dzięki

Pozdrawiam

Piotr

---------- Post dopisany 31-07-2013 at 11:51 ---------- Poprzedni post napisany 29-07-2013 at 12:34 ----------

nikt nie spotkał się z czymś takim ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...