magdyj5 0 Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Witam. Od jakiegoś czasu po przejachaniu kilkunastu kilometrów zapala mi się błąd STOP Kühlmittel. Jak się pojawia to wskazówka od temperatury płynu zaczyna wariować. Spada temperatura do 60 i znów na 90 i spada. I tak w koło. Jak zgaszę to jest ok ale po jakimś czasie znów się zapala. Miał ktoś może podobnie? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujek22 3 Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Zobacz czy nie masz płynu za mało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magdyj5 0 Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Właśnie patrzyłem. Jest w normie. Dodam, że się nie gotuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobikos 78 Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2019 do sprawdzenia/wymiany na początek czujnik temperatury cieczy G2/G62 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magdyj5 0 Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Dziś wymienię i dam znać co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_mk2 55 Opublikowano 23 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2019 jak będziesz kupować czujnik to tylko w ASO - kiedyś wymieniałem go u siebie i zamienniki słabo się sprawdziły - ostatecznie kupiłem w ASO i działa już od ponad roku 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magdyj5 0 Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Na razie wymieniłem ten czujnik i jest ok. Zobaczymy co dalej. Ucieka mi gdzieś minimalnie płyn ale nie z czujnika i muszę namierzyć jeszcze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magdyj5 0 Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Zsadziło mi dziś w drodze ten czujnik. Nowe zabezpieczenie i dobrze założone a wywaliło. Po pracy zobaczę co i jak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makale 18 Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Żeby się nie okazało, że masz przedmuchy z UPG i robi się ciśnienie w układzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magdyj5 0 Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Czujnik wysadziło dlatego, że był za duży. Autentyko. Minimalnie za duży i nie wchodził dobrze do gniazda i te plastikowe zabezpieczenie słabo wchodziło do gniazda i dlatego wysadziło. Kupiłem nowy czujnik. Facet w sklepie mierzył 3 razy suwmiarką czy nowy czujnik będzie mniejszy. Był mniejszy o setne milimetra i wszedł. Zabezpieczenie elegancko weszło teraz. Temperaturę teraz trzyma równo 90 stopni i żadnych błędów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobikos 78 Opublikowano 25 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2019 on dość ciężko wchodzi na oringu ale może rzeczywiście trafił Ci się jakiś nadwymiarowy. Co do wycieków sprawdź czy właśnie z króćca z tyłu silnika nie cieknie, ewentualnie spod korka zbiorniczka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
magdyj5 0 Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2019 Po wymianie czujnika jest wszystko ok. Nie ma już wycieków. Do zamknięcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się