ArmiDali Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Opublikowano 24 Kwietnia 2019 Przymierzam się do drobnego ulepszenia mojego Audi A4 B7 polegającego na dodaniu dynamicznych (pływających) kierunkowskazów w lusterkach. Zamierzam wyciąć otwory w obudowach lusterek (tanie zamienniki w podkładzie do pomalowania pod kolor nadwozia żeby eksperyment odbył się przy niewielkich kosztach) i wkleić w nie kierunkowskazy pływające uniwersalne "wydobyte" z gadżetu motocyklowego (wklejenie zapewne żywicą epoksydową uzupełnioną silikonem dla zapewnienia wodoszczelności). Zastanawiam się skąd łatwiej będzie pociągnąć "+" załączający kierunkowskazy? Ze schematu elektrycznego wynika, że ze złącza 17-stykowego czerwonego przy słupku "A" lewym T32b/21 (dla kierunkowskazu lewego) i złącza 17-stykowego czerwonego przy słupku "A" prawym (T17c/3). Zapewne czeka mnie trochę zabawy ze zgraniem częstotliwości migania pływających LED-ów z tradycyjnymi żarówkami ale to wyjdzie "w praniu". Czy istnieje jakieś ryzyko, że MCE wykryje minimalnie większe obciążenie po stronie kierunkowskazów i wygeneruje błąd? Czy w obudowie lusterka starczy miejsca na dodatkowe przewody aby w przyszłości mogło się ono składać elektrycznie?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się