Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A6 C6 LIFT 3.0 TDI QUATTRO OEM+


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Cześć
Pragnę przedstawić moje kolejne Audi A6 C6. Poprzednie sprzedałem ponieważ był plan na C7 jednak jak to w życiu bywa, plany się zmieniły i zakupiłem kolejną C6. W międzyczasie szukałem czegoś innego, jeździłem BMW f11 oraz E61. W moim przypadku wchodziła w grę opcja auta w nadwoziu kombi. Oglądałem się też za Passatem i łosiem xc70 lub v70. Moja ulubiona marka z Japonii czyli Honda niestety oferuje mikroskopijnego Accorda w kombiaku. Auto nabyte z początkiem kwietnia w ciekawym i dość rzadkim kolorze LY7E. Historia sprawdzona, wtryski, turbo, dpf działa jak trzeba, zresztą kupiona od członka rodziny. Kilka rzeczy do poprawy ale nie jest źle ?

 

 


ROK: koniec 2010, I rej. 9 grudzień 2010
MODEL: A6 C6 FL
SILNIK: 3.0 TDI Tiptronic Quattro CDYA
UKŁAD DOLOTOWY: seria
UKŁAD WYDECHOWY: seria z DPF
ELEKTRONIKA: standardowa, Climatronic +, MMI 3G High, zestaw głośnomówiący  BT
UKŁAD NAPĘDOWY: Quattro
ZAWIESZENIE: była seria, jest S-line
UKŁAD HAMULCOWY: przód i tył seria tarcze oryginał Audi, klocki Ferrodo, hamulce s-line 347mm + 330mm
BODY-KIT: seria, hak seria,
ŚRODEK: fotele czarne w skórze S-line, przód i tył grzane, manualne, poduszki komplet + kanapa tył, dekory srebro mat, sufit jasny, kierownica sportowa 3 ramienna
CAR-AUDIO MMI: ASK MMI 3G HDD, SD, zmieniarka 6CD 
KOŁA: 17" zima OEM 225/50 Barum Polaris 3 , lato Audi Pompei 19" opony 255/35/19 Firemax FM601
MOC: 240KM, 500Nm
CO ZROBIŁEM:

- czyszczenie soczewek w Bi-xenonach,
- uruchomiony test wskazówek,
- lap timer i temperatura oleju,
- wymiana dynamiczna oleju w skrzyni biegów,
- wymiana oleju w silniku Motul x clean 5w30
- wymiana łożyska przód prawa strona
- wymiana halogenu lewy od kierowcy, - pękniecie od kamienia,

- konwersja audio do BOSE - przerobienie tub bose pod wzmacniacz ASK,

- wymiana soczewek na EVOX R 2.0

- naprawa otwierania drzwi tył lewy - od wewnątrz nie otwiera,

- czyszczenie i konserwacja skór, 

- tylna wycieraczka - brak spryskiwacza, wymiana pióra,

- wymiana kierownicy na s-line po lifcie z F1, obecna jest z przedliftu 

- wymiana łożyska przód lewa strona od kierowcy

- wymiana oliwy na 5W30 + filtry 


PLANY: czyli co mnie czeka

- wymiana oświetlenia na led w środku,
- naprawa wężyka do spryskiwaczy reflektorów- cieknie bo było pęknięcie,
- wymiana intercoolera od kierowcy- dostał kamieniem i jest dziura, 
- myślę o oklejeniu dekorów, 
- chip tuning,

81b8eefe6ff73bc9gen.jpg

1591489efff62d94gen.jpg

742a28d868ed0d3cgen.jpg

61a2039ea9666d58gen.jpg

335f2dd3a6360dc2gen.jpg

ad969dc3ccb2c36bgen.jpg


1ad7b0c10529950egen.jpg

Soczewka przed czyszczeniem

d9d9d04a574a8281gen.jpg

Soczewka po czyszczeniu - odbłyśnik wymaga jednak albo wymiany albo metalizowania bo jest już matowy

69b43947892ef96bgen.jpg

Edytowane przez skubiszek
Opublikowano

Hej kolego,

Fajne auto - gratulacje zakupu.

Pompejki robią robotę na C6-tkach ;)

Polecam wymianę faktycznie soczewek - to jeden z lepszych modów jakie sobie zaserwowałem w mojej C6 - różnica w świeceniu w nocy zdecydowanie zauważalna i teraz przyjemnie się podróżuje w nocy...

Powodzenia!

Opublikowano

Cinkers dzięki ? jest różnica przedlift- polift, wcześniejsze C6 śmiga i ma się dobrze ? tam miałem odbłyśniki po regeneracji a teraz muszę to samo zrobić tu ale pomyślałem, że wymiana na EVOXa będzie lepszym posunięciem ? 

Opublikowano

Soczewki evox zamontowane ;) różnica jest i to duża. Wymieniona tylna wycieraczka ;) na więcej modow nie ma pogody ;/

Opublikowano

Tylną wycieraczkę wsadziłeś z C7 ? 

U mnie leży z C7 z tym mniejszym ramieniem ale nie ma kiedy zamontować bo nie chce mi stare ramię za cholerę zejść domowymi sposobami tak się zapiekła...

Opublikowano

U mnie nie było zaślepki i spryskiwacza więc to póki co zamontowałem. W poprzedniej c6 wymieniłem ramie i wycieraczke na taka z b7 płaską. Bez ściągacza się nie obyło a i tak 2 dni pryskalem środkiem penetrującym bo tak było zapieczone

Opublikowano (edytowane)

Sam sobie będę odpowiadał w temacie ? 

kilka nowych fot po czyszczeniu i woskowaniu ?

a76a7fd3e8da378fgen.jpg

c7ce314798476f0bgen.jpg

b86a517d60752889gen.jpg

94aa81a417d31a6cgen.jpg

 

 

Jeśli chodzi o plany to udało się 

- wymienić soczewki na EVOX R- muszę jednak zmienić jeszcze palniki i poluje na Osram Night Breaker Laser,

- wymieniłem tylną wycieraczkę- jest spryskiwacz i nowe pióro,

- wymienione oba przednie łożyska na SKF

- wyczyszczone i zaimpregnowane skóry, 

Edytowane przez skubiszek
Opublikowano

Bardzo ładna C6 :thumbup1:

Skąd brałeś EVOXy?

Opublikowano

Znalazłem za 330 zł na znanym portalu aukcyjnym ale czekać trzeba było ok 2 miesięcy na dostawę, chciałem sam z Chin zamawiać przez Ali a ostatecznie poszło z 

https://hidretrofit.pl/

Szybko i bezboleśnie ?

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Odkąd wyszły A6 C6 zawsze miałem do nich słabość :D Ładna sztuka ? Ja po weselu sobie coś mocniejszego sprawię niżej niz 2.7 nie zejdę :) Bezawaryjnosci kolego :)??

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
W dniu 23.05.2019 o 14:16, skubiszek napisał:

Znalazłem za 330 zł na znanym portalu aukcyjnym ale czekać trzeba było ok 2 miesięcy na dostawę, chciałem sam z Chin zamawiać przez Ali a ostatecznie poszło z 

https://hidretrofit.pl/

Szybko i bezboleśnie ?

Ty masz biksenon skrętny? 

Też się przymierzam do zmiany ale u mnie jest biksenon skretny i trzeba rozklejać lampę 

Opublikowano

Nie,na moje  szczęście chyba, mam bixa nieskretnego. Operacja wymiany to 1h roboty z przerwą na siusiu

Opublikowano

A działa teraz Tobie poziomowanie? 

Opublikowano (edytowane)

wszystko działa jak powinno ? nic się nie zmieniło bo evox jest P&P więc nic się nie zmieniło

 

foto jak to świeci w nocy 

 

jedynie myślę jeszcze o żarnikach Osram Nightbreaker Laser bo widziałem, że świecą mega. Teraz mam założone Philips EcoStart jakoś tak i też świeci dobrze ale żarówki "podstawowe" ? 

 

7a0b80dbd6749a27gen.jpg

67273db521aadfa1gen.jpg

Edytowane przez skubiszek
Opublikowano

A ponoć w skrętnych nie będzie działać poziomowanie i skręcanie, dlatego odpuściłem. 

U Ciebie ładnie świeci i barwa też wydaje się być ok.

Opublikowano

Widzę, że nie ma się nad czym dłużej zastanawiać tylko trzeba zamawiać i cieszyć się z dobrej widoczności po zmroku bo bajecznie to świeci :)

Opublikowano

tak jak kolega cinkers tak i ja poszedłem w ten mod i jestem mega zadowolony. W mojej poprzedniej a6 c6 miałem odbłyśniki po regeneracji i też świeciło to całkiem ok ale zasadniczo były dwie różnice:

1. Linia odcięcia zdecydowanie lepsza w evoxach, w zwykłych e55 jest to rozmyte

2. kąt świecenia w evoxie zdecydowanie szerszy, widać bardzo ładnie pobocza. 

Barwa 4300 zdaje się więc jest ok ale pomyśle nad nowymi żarnikami mimo wszystko żeby mieć już to kompleksowo rozwiązane. 

Jak dla mnie efekt więcej niż zadowalający, jest bardzo dobrze i w sumie ciesze się, że nie mam doświetlania zakrętów. Nie wiem jak w polifcie jest to dokładnie rozwiązane bo ja mam h7 "do mrygania przed policją" długimi a w wersji z doświetlaniem zakrętów jest środek lampy inaczej rozwiązany i zalapa się żarówka ta od wewnętrznej strony, czy sama soczewka xenon się też skręca nie wiem- tak było na pewno w przedlifcie

Opublikowano

Soczewka pracuje lewo lub prawo + doświetlanie tam jest chyba H7 wsadzone żarówka do wewnętrznej 

 

Opublikowano

a widzisz. Pytanie tylko czemu w takim razie przestaje to działać skoro tylko soczewkę się zmienia. 

Opublikowano

Przestaje działać właście soczewka. Nie oświetla skrętu i nie działa poziomowanie. Doświetlanie poprzez zwykłą żarówkę podejrzewam że działą.

W poprzedniej A6 nie miałem skrętnych, teraz mam i różnica nie jest właściwie aż tak odczuwalna. Oczywiście widać na drodze, jak promień "idzie" za kierownicą, ale czy to jest aż tak do życia potrzebne, to nie wiem......aczkolwiek, skoro jest na pokładzie, to niech będzie i niech działa właściwie.

90% jeżdzę po mieście, więc sama regeneracja odbłyśników powinna wystarczyć ?

Zastanawiałeś się nad palnikiami Osram CBI 6000K? Widziałem kilka filmików i świeci to bardzo ładną barwą.....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...