mroz1sty Opublikowano 5 Maja 2019 Opublikowano 5 Maja 2019 (edytowane) Cześć, Samochód: AUDI A4 B5 1.8T rocznik 1999, kod silnika APU, TIPTRONIC. Benzyna + Gaz BRC. Od 2 miesięcy borykam się z problemem wypadania zapłonu, oddałem samochód do serwisu i wymienili świece na NGK PFR6Q oraz wyczyścili cewki. Wypadanie zapłonu objawią się na bardzo niskich obrotach, czyli np gdy złącze klimatyzację i wbije "D" Drive. Objawy wzmacniają się gdy przełączę na LPG , załącze klimatyzację i wrzucę "D". Problem znika powyżej 1000 obrotów, zauważyłem że gdy mocno rozgrzałem silnik, problem trochę bardziej się nasilił. Ostatnio czyściłem przepustnice + adaptacja, tydzień po tym zabiegu problem z wypadaniem zapłonów pojawił się. W komputerze brak błędów, nie mam już pomysłów. Proszę o pomoc od czego zacząć, jestem z Wrocławia - może jakiś ogarnięty serwis (prócz VAG SERWIS - u nich był ostatnio samochód, problem dalej istnieje) ? Edytowane 5 Maja 2019 przez mroz1sty
mroz1sty Opublikowano 6 Maja 2019 Autor Opublikowano 6 Maja 2019 Witam nieaktualne. Kupiłem dziś cewkę na podmianę. Sprawdzałem każda po kolei, winowajcą okazała się cewka na 4 cylindrze. :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się