susource Opublikowano 5 Maja 2019 Opublikowano 5 Maja 2019 Witam, Mam pewien problem z swoją audi b8 3.0tdi. Wyskoczyła mi kontrola migajacych świec, auto straciło moc i po ponownym uruchomieniu silnika doszedł check engine. Auto było już z tym problemem u mechanika i przez 1tys km było ok dopiero po drugim tankowania pojawił się ten sam problem.
zieli_84 Opublikowano 21 Maja 2019 Opublikowano 21 Maja 2019 Prawdopodobnie to przyczyna gruszki (zawór) od turbosprężarki jest do regulacji albo do wymiany. One lubią się przytrzeć. Miałem taki sam problem w poprzednim aucie też Audi. Identyczne obiawy.
peter22 Opublikowano 22 Maja 2019 Opublikowano 22 Maja 2019 W 3.0 nie ma gruszki . Jest sterowana elektryzcznie
resiak82 Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Witam. Nie chce zakładac nowego tematu a więc podepne się pod ten. Temat dotyczy Audi Q7 3.0. Wczoraj podczas jazdy dwa razy zapaliła się kontrolka od świec żarowych. Również dwa razy auto straciło ducha, po zgaszeniu i ponownym odpaleniu jechał dobrze. Po podłączeniu vcds pojawiły się błędy jak na foto. Czy te błędy mogą mieć związek z jedną rzeczą? Gdzieś na forum A6 wyczytałem że błąd związany z nastawnikiem kolektora może się przyczynić do błędów z turbiną. Oprócz tych błędów mam jeszcze trzy ale związane ze świecami żarowymi.
luk330 Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Opublikowano 8 Sierpnia 2019 W dniu 5.08.2019 o 10:08, resiak82 napisał: Witam. Nie chce zakładac nowego tematu a więc podepne się pod ten. Temat dotyczy Audi Q7 3.0. Wczoraj podczas jazdy dwa razy zapaliła się kontrolka od świec żarowych. Również dwa razy auto straciło ducha, po zgaszeniu i ponownym odpaleniu jechał dobrze. Po podłączeniu vcds pojawiły się błędy jak na foto. Czy te błędy mogą mieć związek z jedną rzeczą? Gdzieś na forum A6 wyczytałem że błąd związany z nastawnikiem kolektora może się przyczynić do błędów z turbiną. Oprócz tych błędów mam jeszcze trzy ale związane ze świecami żarowymi. Miałem takie same błędy jak mechanik źle pozakładał osłony termiczne pomiędzy turbo a nastawnikami, sztanga lewego nastawnika zapierała się o te blachy i podobnie sztanga od turbo nie miała pełnego ruchu. Po poprawieniu już jest ok.
resiak82 Opublikowano 9 Sierpnia 2019 Opublikowano 9 Sierpnia 2019 14 godzin temu, luk330 napisał: Miałem takie same błędy jak mechanik źle pozakładał osłony termiczne pomiędzy turbo a nastawnikami, sztanga lewego nastawnika zapierała się o te blachy i podobnie sztanga od turbo nie miała pełnego ruchu. Po poprawieniu już jest ok. Dzięki. U mnie nic nie było robione przez mechanika a więc nie sądzę żeby coś blokowało
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się