Gryzu Opublikowano 10 Maja 2019 Opublikowano 10 Maja 2019 Witam , jestem tu nowy i jesteście moją ostatnią deską ratunku . mianowicie tak jak w temacie nie wiem jak inaczej to wyjaśnić, silknik chodzi tak jak stary traktor szarpie, przerywa , strzela w kolektor wydechowy , ale tylko gdy jest zimny, jak się rozgrzeje jest ok . dodam że wymieniłem na nowe przepustnice, sonde lamba , czujnik położenia wałka , kable oraz świecie i przepływke . a no i zapomniałem dodać że mam zamontowany podlenek lpG. proszę o pomoc
maciej_m Opublikowano 10 Maja 2019 Opublikowano 10 Maja 2019 A wymieniałeś te części tak w ciemno czy odczytałeś kody błędów z ECU. Jeżeli były błędy to podziel się tą wiedzą z nami bo inaczej my również w ciemno możemy udzielić Ci wielu KOSZTOWNYCH rad ;)
Gryzu Opublikowano 11 Maja 2019 Autor Opublikowano 11 Maja 2019 Tak bledy byly wyczytane i to co wymienilem pokazalo błędy
maciej_m Opublikowano 11 Maja 2019 Opublikowano 11 Maja 2019 OK. To silnik "usterka" rzec by można. - tyle niesprawnych podzespołów. Widzę że pytanie będzie "wielopoziomowe", zatem przejdźmy na kolejny poziom :/ A teraz jak skasujesz błędy i uruchomisz silnik to jakieś błędy zapisują się w ECU czy tylko nierówno pracuje a błędów brak?
Gryzu Opublikowano 11 Maja 2019 Autor Opublikowano 11 Maja 2019 Bledown nie ma , chodzi nie rowno strzela w kolektor wydechowy i robi to na zimnym potem juz jako tako chodzi ok , juz mi sie koncza pomysly co by tu robic ? a druga sprawa to to ze mialem w nim katalizator ale sie rozsypal moze byc to wina tego ? Chcialem wspawac strumiennice ale jesli to nie od tego to nie bede chyba wycinac
maciej_m Opublikowano 11 Maja 2019 Opublikowano 11 Maja 2019 To jest takie trochę wróżenie z fusów jak się autka nie widzi. Jak masz dostęp do kabla diagnostycznego to ja doradziłbym na początek sprawdzić czujnik temperatury. To co widzisz na blacie to nie jest to samo co widzi ECU! Trzeba wejść w bloki pomiarowe i bodajże jedna z pozycji drugiego kanału to wartość którą widzi ECU. Na zimnym silniku sprawdź jaka jest wartość temperatury płynu chłodzącego. Powinna być zbliżona do temperatury otoczenia oczywiście. Drugie rada to sprawdzilbym przewody gumowe od podciśnień czy nie są dziurawe lub wręcz przerwane. PozdrawiaMM
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się