tomas92 2 Opublikowano 13 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2019 Witam, zrobiłem pomiar ciśnienia sprężania i chciałbym prosić o ocenę. Dodam że auto po noc ciężko pali i trzęsie buda przez kilkadziesiąt sekund jakby nie palil na wszystkie cylindry A później ustaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cysiek18 55 Opublikowano 13 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2019 (edytowane) Rewelacji nie ma, ale przynajmniej jest równo. Jakby było poniżej 9 to bym zrozumiał te problemy z odpalaniem. Na remont w przyszłości trzeba się szykować ale póki co szukał bym przyczyny gdzie indziej. Raczej świece albo cewki bym obstawiał Chociaż zaraz pewnie ktoś napisze, że silnik trup Edytowane 13 Maja 2019 przez cysiek18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bromchit 40 Opublikowano 13 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2019 Jakiś czas temu, miałem podobny problem i podobną kompresję. Podczas odłączania wtyczki, zasilającej cewkę na szwankujacym cylindrze, nie czuć było żadnej różnicy. Podmiana cewek, świec, nic nie dawała. Pomiar kompresji, przy różnych temperaturach zawsze dawał wynik 9, 10 barów na poszczególnych cylindrach, nawet mierzyłem drugim przyrządemi i wyniki były podobne. Jeździłem tak z półtora roku, aż problem pogłębił się, auto zaczęło pracować nie równo nawet na ciepło. Przyczyną były wypalone dwa zawory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomas92 2 Opublikowano 13 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2019 Auto posiada instalację gazową od roku, przejechanie 12tys km. Swiece 11 tyś temu zmieniane na irydowe denso ik20tt. Logi robilem to wyszło że mam spore cofki na zaplonie. http://vaglogi.pl/log-003_020_cxXPX.html Kazano mi sprawdzić czujnik g62/2. Sprawdziłem vagiem i różnica między wskazaniami jest ok 10 stopni, więc wymienie i zobaczymy co będzie. Jeszcze ciśnienie paliwa sprawdzę przy porannym uruchamianie i przy zapłonie, i filtr paliwa wymienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emejcz 76 Opublikowano 14 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2019 Od początku jak masz to auto tak to wygląda? Próbowałeś odpalić na LPG i zobaczyć czy też będzie przez jakiś czas szarpało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomas92 2 Opublikowano 15 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2019 Auto mam od kwietnia zeszłego roku. Wtedy od razu założyłem LPG zmieniłem swiece, rozrząd itd . Wszystko było w porządku jezdzil jak trzeba, ale jak temp spadła poniżej 10stopni przed zimą to zaczął się problem z odpalaniem. Najpierw dłużej kręcił A z czasem doszło do tego co teraz mam. Dodam że myślałem że to wina pompy paliwa, kupilem używana druga i powiem że na jakieś 2 tygodnie pomoglo, odpalal ladnie Ale potem wróciło.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Emejcz 76 Opublikowano 17 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2019 (edytowane) W dniu 16.05.2019 o 00:59, tomas92 napisał: Auto mam od kwietnia zeszłego roku. Wtedy od razu założyłem LPG zmieniłem swiece, rozrząd itd . Wszystko było w porządku jezdzil jak trzeba, ale jak temp spadła poniżej 10stopni przed zimą to zaczął się problem z odpalaniem. Najpierw dłużej kręcił A z czasem doszło do tego co teraz mam. Dodam że myślałem że to wina pompy paliwa, kupilem używana druga i powiem że na jakieś 2 tygodnie pomoglo, odpalal ladnie Ale potem wróciło.. Stosunkowo często powodem jest głowica w naszych autach, ale nie koniecznie musi tak być. Bez dokładnego sprawdzenia wiele się nie dowiesz. -Jednego dnia od razu po odpaleniu jak ci trzęsie odpinaj po jednej cewce i sprawdzaj czy jest jakaś reakcja (zrób to w miarę sprawnie zanim silnik się ustabilizuje) - jak na którymś cylindrze nie ma reakcji to już wiesz, że tam jest problem (poluzuj sobie wtyczki od cewek zanim odpalisz, bo później nie zdążysz) -Druiego dnia odpal awaryjnie na LPG przytrzymując przycisk centralki LPG i przekręcając wtedy kluczyk i zobacz czy te drgania jak już odpali też występują tak jak na benzynie (nie zdziw się, jak będzie długo kręcił) -Trzeciego dnia podepnij się pod listwę manometrem i sprawdź ciśnienie paliwa na zimnym. W zasadzie od razu jak zaczniesz kręcić rozrusznikiem powinno lecieć na mniej więcej 4 bary. Edytowane 17 Maja 2019 przez Emejcz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się