Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi RS5 Sportback 2.9 Bi-Turbo TFSI 450ps 600nm Nogaro Blue


Kosmita

Rekomendowane odpowiedzi

Nie zrozumiałeś o co mi chodzi. Nie chodzi o pokazanie się komuś że masz auto za tyle kasy bo kupujesz je dla siebie a nie kogoś ale niech RS5 które jest dwa razy droższe od zwykłej A5 również odpowiednio niech się wyróżnia a nie teraz do nowych A5 pakują te dodatki z RS5. Zawsze jak ktoś chciał mieć trochę "sportu" w audi to brał pakiet S-line a teraz przesadzają z tymi dodatkami od RS. 

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, Bristol napisał:

Nie zrozumiałeś o co mi chodzi. Nie chodzi o pokazanie się komuś że masz auto za tyle kasy bo kupujesz je dla siebie a nie kogoś ale niech RS5 które jest dwa razy droższe od zwykłej A5 również odpowiednio niech się wyróżnia a nie teraz do nowych A5 pakują te dodatki z RS5. Zawsze jak ktoś chciał mieć trochę "sportu" w audi to brał pakiet S-line a teraz przesadzają z tymi dodatkami od RS. 

Kto się trochę interesuje motoryzacją, to zauważy różnicę. Przejmujesz się jakbyś miał RSa w garażu, a jakbyś kupował nową A5 to byś się pewnie jarał jakie to masz A5 stylizowane na RSa za połowę ceny. Zresztą chodzi o sprzedaż, a klientowi podobają się sportowe akcenty w seryjnych autach i nie tylko w Audi to widać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To logiczne. Ale jak dla mnie takie akcenty RS w kopciuchu A5 pasują jak nijak. Pakiet S-line wystarczająco dodawał sportu. Teraz tymi pakietami RS to strugają durnia i tyle. Wygląd wyglądem ale wolę jak jest zwykłe A5 + S-line i RS jako typowy rasowy/wyjątkowy RS 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale założeniem RS przede wszystkim są lepsze osiągi, wygląd jest rzeczą drugorzędną, tak trochę na dodatek. Rozumiem jakiś niesmak, jednak to są właśnie samochody, które z zasady maja się nie wyróżniać jakoś znacznie, potrafić zginąć w tłumie dla nieobeznanych w motoryzacji. A dla będącego w temacie raczej nie będzie problemu odróżnić taki od zwykłego gnojowkowozu, ups, teraz eSy są też na gnojówkę:grin: 

Ja kupując samochód pierwsze co zrobiłem ściągnąłem oznaczenia modelu żeby Kowalski stojący za mną w korku nie mógł sobie przeczytać co to za model i zaraz wygooglać co to dokładnie jest i ile mogło kosztować. A ktoś kto choć trochę się zna już z daleka będzie wiedział że to jednak nie wersja 150 KM.

A dla Audi jest to na rękę, jednak więcej sprzedają zwykłych wersji to maja szanse zarobić na głupim pakiecie bo właśnie wielu będzie się cieszyło że kupił za 1/3 ceny a wyglada jakby miał niewiadoma co. Tych co kupują RSy z kolei raczej nie zniechęci bo nawet jeśli to jednostki, a może właśnie też przyciągnąć bo ktoś kupi niby takie samo jak ma sąsiad i on nie odróżni, tyle ze będzie miał 300KM więcej i różne cuda w środku które na pierwszy rzut oka będą nie do odróżnienia.

  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 5.12.2019 o 11:13, Bristol napisał:

Nogaro jak dla mnie wygrywa wyglądem.

Te RS3 z GPFem czy bez? Wczoraj słuchałem RS3 z GPFem i się przeraziłem. Myślałem że wszyscy którzy mówią że GPF "zabił" te auto przesadzają ale jednak mają rację. Tragedia to mało powiedziane

Tu nie jest problemem GPF bo on nie ma żadnego wpływu na brzmienie silnika. Dzwięk zabija Unia. W zależności od mocy, wydechy od 2020r  będą mogły hałasować w zakresie od 70 do 73 decybeli. Zmodyfikowali wydech dla homologacji a GPF nie ma nic do tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i jakby nie było kopciuch będzie miał lepsze osiągi od wolnossącej jednostki. Diesel ma większy moment i z założenia jest trwalszy. A że nie są to już stare diesle i nie ma dymu jak z paleniska opon po przegazowaniu to patrząc czysto na osiągi, diesel lepszy. A v-ki w dieslu też nie najgorzej brzmią :)

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kto ma wiedzieć to i tak będzie wiedział, że to RS. Ale już eSy bez oznaczeń trudno będzie od A w S-line odróżnić. Kwestia tylko końcówki wydechu..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzucam Wam parę fotek mojego RS5, które zrobił Auditography ;) Chyba przedstawiać go nie trzeba :) Epicka sesja ;) 

834B0929-757A-42B3-82D4-B5A12E0A4A84.jpeg

ABFD85F3-CE35-4F42-84F4-00EBA082121A.jpeg

45940A0E-20BE-4254-B697-C3A095154C28.jpeg

C4D66A08-533B-49DB-B97A-38146B67507D.jpeg

  • Pomoc techniczna 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piękna :wub:

Uważaj na otwieranie panoramy przy mrozie bo słyszałem że w ASO mają od początku "zimy" mnóstwo roboty w różnych modelach właśnie z tego powodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak by taka zima miała wpływać na działanie dachu to ja dziękuję :) Na razie wszystko gra ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Kosmita napisał:

Wrzucam Wam parę fotek mojego RS5, które zrobił Auditography ;) Chyba przedstawiać go nie trzeba :) Epicka sesja ;) 

834B0929-757A-42B3-82D4-B5A12E0A4A84.jpeg

 

Ta fotka wyrzuciła mnie w kosmos :shock3:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

46 minut temu, Rumaq napisał:

 

Ta fotka wyrzuciła mnie w kosmos :shock3:

 

No, wyszło epicko ;) Gość wie co robi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, eskal napisał:

Jakim cudem stage 1 przy leasingu? 

A co ma do tego leasing? Dopóki płacisz wszystko jak należy nikt cie nie tknie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...