Kamil123456 Opublikowano 13 Maja 2019 Opublikowano 13 Maja 2019 Witam proszę o analizę logów w moim audi 1.8T http://vaglogi.pl/log-003_020_3I9d30i.html http://vaglogi.pl/log-115_118_n1oFB96.html http://vaglogi.pl/log-002_033_6yhGS.html Dziękuje....
cysiek18 Opublikowano 14 Maja 2019 Opublikowano 14 Maja 2019 Na początek sprawdź szczelność dolotu kompresorem Przepływomierz trochę za mało pokazuje, turbo nie osiąga zadanego ciśnienia, korekty lambda wysokie
przem8 Opublikowano 14 Maja 2019 Opublikowano 14 Maja 2019 Turbo kiepsko pompuje. Zrób loga 118 z odpiętą wtyczką od n75 oraz sprawdz dv.
Kamil123456 Opublikowano 14 Maja 2019 Autor Opublikowano 14 Maja 2019 zrobiłem pompuje max 0.2 bara http://vaglogi.pl/log-115_118_002_2CMI5.html
przem8 Opublikowano 14 Maja 2019 Opublikowano 14 Maja 2019 To masz źle wyregulowaną sztangę wg lub turbo się kończy.
przem8 Opublikowano 14 Maja 2019 Opublikowano 14 Maja 2019 (edytowane) 0,3bara, a Ty masz 0,2 i to dosłownie przez chwilę. Edytowane 14 Maja 2019 przez przem8
Kamil123456 Opublikowano 21 Maja 2019 Autor Opublikowano 21 Maja 2019 koledzy dobrałem się do turbo waste gate był luźny wiec skasowałem luz i znalazłem nieszczelność na podciśnieniu do DV, Auto odżyło błędów już nie pokazuje.
gosciu1 Opublikowano 21 Września 2019 Opublikowano 21 Września 2019 Odgrzeję trochę temat, Mam trochę problem ze swoim AMB, nie jedzie jak powinno (b6, sedan, quattro automat). Póki co nie mam jak zapisać logów ale podpinajac skaner udało mi się ustalić: po odpięciu wężyka od wg do n75 turbo dawało do ok 1bara, dv była słyszalna i wywalało błąd przeładowania. Przepływka z podłączonym n75 pokazywała max 100 g/s, nie sprawdziłem ile bez. Sporadycznie wywala błąd ubogiej mieszanki i p420 o słabym kacie. Egr zaślepiony, SAI nie żyje. Odpowietrzeanie skrzyni i węże od podciśnień wyglądaja w porządku. Czekam na sprzęt żeby sprawdzić ciśnienie paliwa i szukać dalej. Może mi ktoś podesłać dobre logi do jakich wartości powinenem dojść?
przem8 Opublikowano 22 Września 2019 Opublikowano 22 Września 2019 Przepływka powinna pokazywać mniej więcej 130 przy 6tys. Wrzuć komplet logów to się będzie oceniać, turbo musi trzymać zadane doładowanie, korekty w normie itp. To, że nawet przepływ jest spoko nie znaczy, że wszystko gra. Jest lpg? To, że po odpięciu wężyka turbo ładuje ile wlezie, przeładowuje i wchodzi w tryb awaryjny to normalne. Po odpięciu wtyczki od n75 ma być 0,3bar. Więcej nie powiem ?
gosciu1 Opublikowano 22 Września 2019 Opublikowano 22 Września 2019 Gazu nie ma i nie było nigdy 160 tyś pewnego przebiegu. Nie mam póki co jak zrobić bo chiński kabelek coś odmówił posłuszeństwa i pokazuje komunikat że nie podłączony do samochodu chociaż wykrywa go normalnie Póki co do dyspozycji mam tylko V-scana w przyszłym tygodniu dopiero będę miał możliwość zapisu logów dynamicznych. Jutro sprawdzę jak będzie zachowywyać się turbo przy odpiętej wtyczce. Sprawdzałem turbo przy odpietym wężyku bo miałem wrażenie że suszarka wogóle nie działa. Dzięki Przem8, dobre i takie info
gosciu1 Opublikowano 4 Października 2019 Opublikowano 4 Października 2019 (edytowane) A więc, dziś ustaliłem: Ciśnienie na listwie pokazuje 5,5 bara na wolnych a przy gazowaniu do odcinki nie spadają poniżej 4. Wymieniłem filtr powietrza i czyszczenie przepływki (syfu było sporo) Próba z odpiętym n75 Logi póki co tylko z obdeleven ponieważ nadal czekam na kabelek. Wtedy będę mógł zrobić kilka grup jednocześnie. Auto jak by trochę odżyło ale to nadal nie jest to co powinno :/ Dalej wywala błąd wydajności kata więc to chyba będzie następne do wywalenia i wtedy logi. Przed czyszczeniem i z podpiętym n75https://log.malonetuning.com/chart/269518#H8KLCADCnsKLwpddAgNNw4zDgQrCgCAQBMOQf8OZwrNCQn8jHiwXWzAVXcKhw7rDusOULh1nHjNaw4PCnsOOwo0iSl9Sw4sVw4Riw4QoQyrDtGDCjwI8RizClhHChljDp8OkLcOtRXVaIX%2FDsMKEworDvAPDnW9AfcKLw4bCqcOmQDx6wrUaw7MCw7YqNMOodQAAAA%3D%3D Odpięty n75https://log.malonetuning.com/chart/269519#H8KLCABqwozCl10CA03DjMOBCsKAIBAEw5B%2Fw5nCs0JCfyMeLBdbMBVdwqHDusO6w5QuHWceM1rDg8Kew47CjSJKX1LDixXDhGLDhChDKsO0YMKPAjxGLMKWEcKGWMOnw6Qtw61FdVohf8OwwoTCisO8A8Odb0B9wovDhsKpw6ZAPHrCtRrDswLDtio0w6h1AAAA Tutaj na powrocie do domu zrobiłem tylko kawałek grupę 3 z ciekawości co pokaże. https://log.malonetuning.com/chart/269520#H8KLCADDg8KMwpddAgNNw4zDgQrCgCAQBMOQf8OZwrNCQn8jHiwXWzAVXcKhw7rDusOULh1nHjNaw4PCnsOOwo0iSl9Sw4sVw4Riw4QoQyrDtGDCjwI8RizClhHChljDp8OkLcOtRXVaIX%2FDsMKEworDvAPDnW9AfcKLw4bCqcOmQDx6wrUaw7MCw7YqNMOodQAAAA%3D%3D Edytowane 4 Października 2019 przez gosciu1
przem8 Opublikowano 4 Października 2019 Opublikowano 4 Października 2019 20 minut temu, gosciu1 napisał: a przy gazowaniu do odcinki nie spadają poniżej 4. Na postoju gazowane? Jeśli tak to do d... taki pomiar. Ciężko czytać te logi ale jeśli dobrze interpretuje to sztanga za słabo naciągnięta lub coś z turbo. Zrób normalne logi jak już będziesz mógł.
gosciu1 Opublikowano 4 Października 2019 Opublikowano 4 Października 2019 12 minut temu, przem8 napisał: Na postoju gazowane? Jeśli tak to do d... taki pomiar. Ciężko czytać te logi ale jeśli dobrze interpretuje to sztanga za słabo naciągnięta lub coś z turbo. Zrób normalne logi jak już będziesz mógł. Tak, na postoju bo nie mam jak sprawdzić pod obciążeniem na drodze a chodziło mi sprawdzenie jak będzie zachowywać się pompa
gosciu1 Opublikowano 9 Października 2019 Opublikowano 9 Października 2019 (edytowane) Ok, jest kabelek i była chwila porobić logi. Statyczne: 002+033https://log.malonetuning.com/chart/270025#H8KLCADCgx%2FCnl0CA23CjUEKw4MwDATDv8KiwrMMdcKbw58YH8OURsK4wobDhArCshLDksK%2Bwr5xDMKlwoced8KGYUMAw6VZNnYjGVU2QMKPwrfCiMO%2Fw7DCtcOhwofDjMO3XMOYJcKVdcKpwoDClw4nw5HDvMOmYyIkLsKsZAzDncKUwo3DlcKcwonDmx3DrcK5FcK9wqFxdMKvLwLDjcOpaWdywrzDvcKIw6BxwogIw75UwrTCmsOUZcOKw5bCjB9iw7wAEENIQsK%2FAAAA 001+003https://log.malonetuning.com/chart/270027#H8KLCADDgiDCnl0CA03CjMOBDsOCIBBEw7%2FChcOzblJiw7VnCMKHVTbClMKkQsKzLMKmw7rDtRbCmhjCjzPDr8ONOGcew6V5T8KZMUppWzUwecOow6VaJH3DuMKIYCJnFlI2J8OJLxZFLcK4I8Otwqkvw47DjcKSAmMgwqXDisOaw4sLwqg0w67ChELDgMO3TzbCksOiwqLDo8OsMMO%2FwoDCm8OAw4IVZsK4eTB2CMOUwrTDlG1Nw6PDkMOOw55%2FATHDoDAywrEAAAA%3D 090+093 https://log.malonetuning.com/chart/270028#H8KLCADDsiDCnl0CA23CjsORCsODIAxFw7%2FDhcOnCHPDm8OfwogPw5kMVmjCtcOEWMK6fcO9wrTDgsOYwqDCr8O3wpx7E2sVw5PCkjfDkh4FC8KJwoILw5wcwpzDhcOmLDbDg37DpsOlERPDqcOAwrnCrsKlw5kjwpwzw4c3w7XCsgrClMKIUUgNwpI2YsORwpLDtcKuccKPwr0xOlPDtMO%2FR0HCuFInw6jCvX59ZcOFMUxywow1w7MHw5jDtj9cHShzQMKswpLDizrDhzF2d8OuAzl2w4HDncOyAAAA Dynamiczne: 002+033https://log.malonetuning.com/chart/270025#H8KLCAAsIcKeXQIDbcKNQQrDgzAMBMO%2FwqLCswx1wpvDnxgfw5RGwrjChsOECsKyEsOSwr7CvnEMwqXChx53woZhQwDDpVk2diMZVTZAwo%2FCt8KIw7%2FDsMK1w6HCh8OMw7dcw5glwpV1wqnCgMKXDifDkcO8w6ZjIiQuwqxkDMOdwpTCjcOVwpzCicObHcOtwrkVwr3CoXF0wq8vAsONw6lpZ3LCvMO9wojDoHHCiAjDvlTCtMKaw5Rlw4rDlsKMH2LDvAAQQ0hCwr8AAAA%3D 003+020 https://log.malonetuning.com/chart/270029#H8KLCAB1IcKeXQIDTcKLQQ7DgjAMBMO%2Fw6LCsy3CtVDDuEzClEPCoFbCsFTDosOKcVHDocO1wpBWQj3DrsOMTghww5fDp00KUzZdw6YKw5hFbHBSwpMPw78mQsOmw4LClsKcYTfDpcOFw6bDpEorwqVVWsKxN2kcw6nDvUdgwpIfwr4lwpXDvSDDggnDjzjDoAXCrxHCocOfDmlxwq3DsyTDnnw%2Fw4TDuAV1w6fDokLClwAAAA%3D%3D 115+118 Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Czekam na manele i biorę się za porządki z węzykami od podciśnień, odpowietrzania skrzyni korbowej, filtr paliwa i wywalenie kata. Edytowane 9 Października 2019 przez gosciu1
przem8 Opublikowano 9 Października 2019 Opublikowano 9 Października 2019 4 minuty temu, gosciu1 napisał: Ok, jest kabelek i była chwila porobić logi. Popraw, bo jest 2x 3+20 - rozrząd przestawiony o ząbek - mega spalanie stukowe - reszta jak poprawisz link
gosciu1 Opublikowano 9 Października 2019 Opublikowano 9 Października 2019 (edytowane) Poprawione. Hmm a nic gość nie chwalił się że rozrząd był robiony, w sumie to wychodzi na to że nie było czym się chwalić. Dużo nie było jeżdżone ale od samego początku coś mi nie pasowało. Edytowane 9 Października 2019 przez gosciu1
przem8 Opublikowano 9 Października 2019 Opublikowano 9 Października 2019 Dv do sprawdzenie i pewnie będzie do wymiany, prócz tego szczelność dolotu kompresorem i raczej przepływka do wymiany. Prócz tego zobacz w jakim stanie świece. Jak poogarniasz to co napisałem to logi do powtórki.
gosciu1 Opublikowano 9 Października 2019 Opublikowano 9 Października 2019 Wtedy to wiadomo, w piątek albo weekend będę miał 1.9 tdi AVF to przełożę przepływkę na próbę. Przy okazji rozrządu ogarnę przewody i dv do których jest słaby dostęp. Dzięki za podpowiedź Jak ogarnę to wrzucę jakie będą efekty.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się