Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T AMB prosba o analiza logow,


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na początek sprawdź szczelność dolotu kompresorem :) 

Przepływomierz trochę za mało pokazuje, turbo nie osiąga zadanego ciśnienia, korekty lambda wysokie :D

Opublikowano

Turbo kiepsko pompuje. Zrób loga 118 z odpiętą wtyczką od n75 oraz sprawdz dv.

Opublikowano

To masz źle wyregulowaną sztangę wg lub turbo się kończy.

Opublikowano

ile powinien dac z odpietym?

 

Opublikowano (edytowane)

0,3bara, a Ty masz 0,2 i to dosłownie przez chwilę.

Edytowane przez przem8
Opublikowano

co teraz turbo out?

 

Opublikowano

koledzy dobrałem się do turbo waste gate był luźny wiec skasowałem luz i znalazłem nieszczelność na podciśnieniu do DV,

Auto odżyło błędów już nie pokazuje.

 

Opublikowano

Odgrzeję trochę temat,

Mam trochę problem ze swoim AMB, nie jedzie jak powinno (b6, sedan, quattro automat). Póki co nie mam jak zapisać logów ale podpinajac skaner udało mi się ustalić:
po odpięciu wężyka od wg do n75 turbo dawało do ok 1bara, dv była słyszalna i wywalało błąd przeładowania. 
Przepływka z podłączonym n75 pokazywała max 100 g/s, nie sprawdziłem ile bez. 
Sporadycznie wywala błąd ubogiej mieszanki i p420 o słabym kacie. 
Egr zaślepiony, SAI nie żyje.
Odpowietrzeanie skrzyni i węże od podciśnień wyglądaja w porządku. 
Czekam na sprzęt żeby sprawdzić ciśnienie paliwa i szukać dalej.

Może mi ktoś podesłać dobre logi do jakich wartości powinenem dojść? 

Opublikowano

Przepływka powinna pokazywać  mniej więcej 130 przy 6tys. Wrzuć komplet logów to się będzie oceniać, turbo musi trzymać zadane doładowanie, korekty w normie itp. To, że nawet przepływ jest spoko nie znaczy, że wszystko gra.

Jest lpg? To, że po odpięciu wężyka turbo ładuje ile wlezie, przeładowuje i wchodzi w tryb awaryjny to normalne. Po odpięciu wtyczki od n75 ma być 0,3bar.

Więcej nie powiem ?

Opublikowano

Gazu nie ma i nie było nigdy :) 160 tyś pewnego przebiegu. Nie mam póki co jak zrobić bo chiński kabelek coś odmówił posłuszeństwa i pokazuje komunikat że nie podłączony do samochodu chociaż wykrywa go normalnie ;)
Póki co do dyspozycji mam tylko V-scana w przyszłym tygodniu dopiero będę miał możliwość zapisu logów dynamicznych. Jutro sprawdzę jak będzie zachowywyać się turbo przy odpiętej wtyczce. Sprawdzałem turbo przy odpietym wężyku bo miałem wrażenie że suszarka wogóle nie działa.
Dzięki Przem8, dobre i takie info ;)

 

Opublikowano (edytowane)

A więc, dziś ustaliłem:

Ciśnienie na listwie pokazuje 5,5 bara na wolnych a przy gazowaniu do odcinki nie spadają poniżej 4.
Wymieniłem filtr powietrza i czyszczenie przepływki (syfu było sporo)
Próba z odpiętym n75

Logi póki co tylko z obdeleven ponieważ nadal czekam na kabelek.  Wtedy będę mógł zrobić kilka grup jednocześnie.

Auto jak by trochę odżyło ale to nadal nie jest to co powinno :/
Dalej wywala błąd wydajności kata więc to chyba będzie następne do wywalenia i wtedy logi.

Przed czyszczeniem i z podpiętym n75

https://log.malonetuning.com/chart/269518#H8KLCADCnsKLwpddAgNNw4zDgQrCgCAQBMOQf8OZwrNCQn8jHiwXWzAVXcKhw7rDusOULh1nHjNaw4PCnsOOwo0iSl9Sw4sVw4Riw4QoQyrDtGDCjwI8RizClhHChljDp8OkLcOtRXVaIX%2FDsMKEworDvAPDnW9AfcKLw4bCqcOmQDx6wrUaw7MCw7YqNMOodQAAAA%3D%3D

Odpięty n75

https://log.malonetuning.com/chart/269519#H8KLCABqwozCl10CA03DjMOBCsKAIBAEw5B%2Fw5nCs0JCfyMeLBdbMBVdwqHDusO6w5QuHWceM1rDg8Kew47CjSJKX1LDixXDhGLDhChDKsO0YMKPAjxGLMKWEcKGWMOnw6Qtw61FdVohf8OwwoTCisO8A8Odb0B9wovDhsKpw6ZAPHrCtRrDswLDtio0w6h1AAAA

Tutaj na powrocie do domu zrobiłem tylko kawałek grupę 3 z ciekawości co pokaże. 

https://log.malonetuning.com/chart/269520#H8KLCADDg8KMwpddAgNNw4zDgQrCgCAQBMOQf8OZwrNCQn8jHiwXWzAVXcKhw7rDusOULh1nHjNaw4PCnsOOwo0iSl9Sw4sVw4Riw4QoQyrDtGDCjwI8RizClhHChljDp8OkLcOtRXVaIX%2FDsMKEworDvAPDnW9AfcKLw4bCqcOmQDx6wrUaw7MCw7YqNMOodQAAAA%3D%3D
 

Edytowane przez gosciu1
Opublikowano
20 minut temu, gosciu1 napisał:

a przy gazowaniu do odcinki nie spadają poniżej 4.

Na postoju gazowane? Jeśli tak to do d... taki pomiar.

Ciężko czytać te logi ale jeśli dobrze interpretuje to sztanga za słabo naciągnięta lub coś z turbo. Zrób normalne logi jak już będziesz mógł.

 

Opublikowano
12 minut temu, przem8 napisał:

Na postoju gazowane? Jeśli tak to do d... taki pomiar.

Ciężko czytać te logi ale jeśli dobrze interpretuje to sztanga za słabo naciągnięta lub coś z turbo. Zrób normalne logi jak już będziesz mógł.

 

Tak, na postoju bo nie mam jak sprawdzić pod obciążeniem na drodze a chodziło mi sprawdzenie jak będzie zachowywać się pompa

Opublikowano (edytowane)

Ok, jest kabelek i była chwila porobić logi.
Statyczne:
002+033
https://log.malonetuning.com/chart/270025#H8KLCADCgx%2FCnl0CA23CjUEKw4MwDATDv8KiwrMMdcKbw58YH8OURsK4wobDhArCshLDksK%2Bwr5xDMKlwoced8KGYUMAw6VZNnYjGVU2QMKPwrfCiMO%2Fw7DCtcOhwofDjMO3XMOYJcKVdcKpwoDClw4nw5HDvMOmYyIkLsKsZAzDncKUwo3DlcKcwonDmx3DrcK5FcK9wqFxdMKvLwLDjcOpaWdywrzDvcKIw6BxwogIw75UwrTCmsOUZcOKw5bCjB9iw7wAEENIQsK%2FAAAA

001+003
https://log.malonetuning.com/chart/270027#H8KLCADDgiDCnl0CA03CjMOBDsOCIBBEw7%2FChcOzblJiw7VnCMKHVTbClMKkQsKzLMKmw7rDtRbCmhjCjzPDr8ONOGcew6V5T8KZMUppWzUwecOow6VaJH3DuMKIYCJnFlI2J8OJLxZFLcK4I8Otwqkvw47DjcKSAmMgwqXDisOaw4sLwqg0w67ChELDgMO3TzbCksOiwqLDo8OsMMO%2FwoDCm8OAw4IVZsK4eTB2CMOUwrTDlG1Nw6PDkMOOw55%2FATHDoDAywrEAAAA%3D

090+093

https://log.malonetuning.com/chart/270028#H8KLCADDsiDCnl0CA23CjsORCsODIAxFw7%2FDhcOnCHPDm8OfwogPw5kMVmjCtcOEWMK6fcO9wrTDgsOYwqDCr8O3wpx7E2sVw5PCkjfDkh4FC8KJwoILw5wcwpzDhcOmLDbDg37DpsOlERPDqcOAwrnCrsKlw5kjwpwzw4c3w7XCsgrClMKIUUgNwpI2YsORwpLDtcKuccKPwr0xOlPDtMO%2FR0HCuFInw6jCvX59ZcOFMUxywow1w7MHw5jDtj9cHShzQMKswpLDizrDhzF2d8OuAzl2w4HDncOyAAAA

Dynamiczne:

002+033
https://log.malonetuning.com/chart/270025#H8KLCAAsIcKeXQIDbcKNQQrDgzAMBMO%2FwqLCswx1wpvDnxgfw5RGwrjChsOECsKyEsOSwr7CvnEMwqXChx53woZhQwDDpVk2diMZVTZAwo%2FCt8KIw7%2FDsMK1w6HCh8OMw7dcw5glwpV1wqnCgMKXDifDkcO8w6ZjIiQuwqxkDMOdwpTCjcOVwpzCicObHcOtwrkVwr3CoXF0wq8vAsONw6lpZ3LCvMO9wojDoHHCiAjDvlTCtMKaw5Rlw4rDlsKMH2LDvAAQQ0hCwr8AAAA%3D

003+020

https://log.malonetuning.com/chart/270029#H8KLCAB1IcKeXQIDTcKLQQ7DgjAMBMO%2Fw6LCsy3CtVDDuEzClEPCoFbCsFTDosOKcVHDocO1wpBWQj3DrsOMTghww5fDp00KUzZdw6YKw5hFbHBSwpMPw78mQsOmw4LClsKcYTfDpcOFw6bDpEorwqVVWsKxN2kcw6nDvUdgwpIfwr4lwpXDvSDDggnDjzjDoAXCrxHCocOfDmlxwq3DsyTDnnw%2Fw4TDuAV1w6fDokLClwAAAA%3D%3D

115+118

LOG.MALONETUNING.COM


Czekam na manele i biorę się za porządki z węzykami od podciśnień, odpowietrzania skrzyni korbowej, filtr paliwa i wywalenie kata.

 

Edytowane przez gosciu1
Opublikowano
4 minuty temu, gosciu1 napisał:

Ok, jest kabelek i była chwila porobić logi.

Popraw, bo jest 2x 3+20

- rozrząd przestawiony o ząbek

- mega spalanie stukowe

- reszta jak poprawisz link

 

Opublikowano (edytowane)

Poprawione. Hmm a nic gość nie chwalił się że rozrząd był robiony,  w sumie to wychodzi na to że nie było czym się chwalić. Dużo nie było jeżdżone ale od samego początku coś mi nie pasowało.

Edytowane przez gosciu1
Opublikowano

Dv do sprawdzenie i pewnie będzie do wymiany, prócz tego szczelność dolotu kompresorem i raczej przepływka do wymiany. Prócz tego zobacz w jakim stanie świece. Jak poogarniasz to co napisałem to logi do powtórki.

Opublikowano

Wtedy to wiadomo, w piątek albo weekend będę miał 1.9 tdi AVF to przełożę przepływkę na próbę. Przy okazji rozrządu ogarnę przewody i dv do których jest słaby dostęp. Dzięki za podpowiedź ;) Jak ogarnę to wrzucę jakie będą efekty.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...