Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B9 Avant Sport 40 TDI quattro S tronic - wozidło w trasy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Matrixy, trójstrefowa klima, quattro, automat - jaki golas?

Graty nabytku.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

Oj tam, golas, a można było przecież benzynę 150km w manualu, w s-linie:-)

Starczyło jeszcze na sportową zawiechę, lepsze fotele i exteriour;-)

Jakkoklwiek bolęję, że zabrakło budżetu na:
- smartphone interface:-(
- Asystentów Miasto/Trasa;
- grzaną szybę;
Reszta zbędna do "wozidła".

 

 

 

Edytowane przez LucaPacioli
Opublikowano
W dniu 18.11.2019 o 17:23, LucaPacioli napisał:

:-)

part000002.jpg

part000001.jpg

Graty furmanki, kiedy odbiór? :-)

Opublikowano

Niestety rok budzetowy 2020, wiec na recenzje z jazdy chwile trzeba poczekac.

w miedzyczasie wysiadywanie w fotelu? i montaż pirelli sotto zero na zime

na lato dali micheliny pilot 4 - ktos sie wozi na tych gumach? Jak wrazenia?

Opublikowano

Gratki z zakupu :) 

Co do golasa - to nie taki golas :) grzana szyba - jak parkujesz na zewnatrz - ok troche szkoda - jak nie to idzie przezyc. Matrixy - wydaje mi sie ze super wybor. Sprzedawca pytal czy aby napewno potrzebuje - teraz wiem ze bym zalowal jakbym odpuscil. Sytuacja wymusila ze sporo jezdze i przydaja sie bardzo - widac bardzo roznice. Automat - wiadomo rozleniwia. W KRK w sumie przydaje sie asystent jazdy w korkach, chociaz tez nie wszedzie bo k... u nas malo kto zachowuje bezpieczna odleglosc niestety.

Co do Pilotow - w poprzedniej A4 mialem 3 o ile dobrze pamietam i dawaly rade. Swoja B9 odebralem na letnich Pirelli P7 Cinturato. Na zime wzialem Pilot Alpin Pro 5 (bo 6 w tym rozmiarze brak) i poki co jestem mocno zadowolony (zona ma Pro 4 w Qashaqi i jest naprawde niezle, zawiodlem sie na Continentalach TS830 w rozmiarze 225/55/R16 - na sniegu sie delikatnei mowiac slizgaly, ale tez nie mialy bieznika ze wzorem jodly). Czuje ze i Ty bedziesz zadowolony :)

Gratki raz jeszcze

Opublikowano (edytowane)

Dzięki dzięki!

Ano na szybę zabrakło (przez to, że w pakiecie z zestawem wzmacniającym sygnał komórkowy - ponad 4k pln). Matrixy wypas - od dwóch miesięcy dojeżdzam Passata z matrixami i nie wybrażam sobie innych świateł.

Automat wcale tak nie rozleniwia, za to mega oszczędza prawy bark i lewą nogę, ale trzeba się chwilę zaprzyjaźnić z działaniem, a i tak raz na czas potrafi zrobić coś inaczej.

 

Co do opon, w takim razie zaryzykuję z Michelinem.

Wrażenia z jazdy opiszę jak machnę przynajmniej z 5tyś:-)

Edytowane przez LucaPacioli
Opublikowano (edytowane)

I w końcu po wielu perypetiach jest:-)


Poniżej kilka słów o użytkowaniu, będę uzupełniał wpis na bieżąco, przy okazji odnosząc się do dotychczasowych recenzji zamieszczanych w wątku Audi A4 Facelift 2019.

 

Wygląd:

to co na zdjęciach, jakość wykonania jak dla mnie wystarczająca, wszystko świetnie spasowane, ale nie dla wyglądu auto kupowane

Silnik/napęd:

napęd (na razie na dotarciu) działa znakomicie, quattro pracuje jak należy (a zima, ślisko, szadź), trzyma kierunek jazdy jak po sznurku, trochę czuć, że tył popycha (może kwestia przyzwyczajenia), ale to bardziej odczucie, nie muszę na razie jakoś szczególnie kontrować w zakrętach zaplanowanej trasy

silnik rwie się do jazdy, w aucie cicho, moc pozwala na pracę w niskim zakresie obrotów, ciągnie w zasadzie od samego dołu (1000/1200rpm)

Stronic znacznie lepszy od brata DSG w VW, płynnie przełącza biegi, dobrze korzysta z mocy, nawet w trybie D potrafi przyjemnie się rozpędzać i nadganiać kiedy potrzeba (tryb S musi poczekać na dotarcie)co do ruszania (skrytykowanego w recenzji), jest tak: w trybie start-stop odpala silnik i rusza (trwa to ok 1s, z uwagi, że auto nie ma żadnej elektroniki typu ACC, nie pojawia się bonus w postaci rozpoznania pojazdu ruszającego przed nami i odpalającego silnik przed dodaniem gazu), bez wygaszania silnika auto od razu jedzie - stąd moim zdaniem uwaga w recenzji zaskakująca

przycisk parkowania rewelka, wciska się i już, auto zaparkowane, elektronika selektora działa sprawnie, bardzo fajny koncept

sam tryb start-stop działa kulturalnie, cicho, nie trzęsie, pewnie za kilka dni przestanę zauważać

jest sportowe zawieszenie i coś stuka czasami, ale muszę jeszcze sprawdzić, czy to nie luźne narzędzia w bagażniku lub inny artefakt, natomiast jest fajnie, twardo, sprężyście, nie jest to deska powodująca, że odechciewa się jazdy, za to na zakrętach idzie bez przechyłów

spalanie - w testach

promień skrętu - fajna sprawa, auto znakomicie składa się przy parkowaniu, dwa obroty kierownicy aby uzyskać maksymalne skręcenie kół, sama kierownica pracuje moim zdaniem akurat - nie za miękko, nie za twardo;

hamulce pracują jak należy, wersja 190km ma większe tarcze i zaciski, co się czuje, do tego kultura hamowania ok

 

Ergonomia:

widoczność ok, przód, na boki, natomiast szerokie nadkola i tylny nawis powodują, że mimo czujek wypada nieco uważać przy parkowaniu

kierownica ustawna w każdą stronę, rzeczywiście ma spory zakres, natomiast większe osoby będą lekko cierpieć bez spłaszczonego wieńca

fotele sportowe - wsiadłem i w zasadzie nie było co ustawiać, bardzo dobrze wyprofiliwane (może kwestia, że mnie podeszły), trzymanie boczne ok, chociaż trochę bym jeszcze boczki podciągnął, podparcie lędźwi przyjemny kompromis między twardo-miękko, nie wymuszają dziwnych wygięć, pomaga głęboka pozycja w siedzisku, co ciekawe, całkiem sprawnie się wsiada i wysiada, nie trzeba robić wygibasów

ekran MMI pod ręką (wcale nie tak daleko jak się obawiano), jakkolwiek responsywność systemu mogłaby być nieco lepsza (producenci telefonów komórkowych rozpieścili nas, a to jest dedykowany system, więc powinien chodzić jak burza), zauważalne lagi na ekranie radia i multimediów (nie jest źle, ale...)

ponieważ działam na pendrive (mp3), sterowanie odtwarzaniem list utworów lekko słabe (nie wiem skąd te peany nad interfejsami, skoro nie zyjemy w próżni i może inni producenci robią gorsze interfejsy ale już producenci komórek lepsze), niedopracowane przejścia między katalogami, obecnie odtwarzacze oferują lepiej dopracowaną ergonomię, ktoś ewidentnie przyjął strategię słuchania muzyki z telefonu

niestety mp3/flac z artefaktami raz na czas przy oddtwarzaniu z usb:-( ciekawe czy wina softu, czy może słabe cashowanie (potestuję na szybszej karcie), szkoda

audio standardowe gra jak gra, obrzydzenia nie ma, chwalić też nie ma za co, w trasie da się przeżyć

trwa walka z Audi Connect... nie chce się dziadostwo zainstalować

 

Na razie tyle:-)

 

 

Edytowane przez LucaPacioli

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...