richardz82 Opublikowano 16 Maja 2019 Opublikowano 16 Maja 2019 [A4 B6 AWX] Od wczoraj nie moge uruchomic pojazdu. Przekrecam kluczyk raz - swieca sie zwyczajnie kontrolki ale jak przekrece drugi raz to jest tylko klikniecie jakby akumulator padl, i po wylaczeniu delikatne drganie wskaznikow predkosci i obrotow. Sprawdzilem akumulator multimetrem - na wylaczonym wskazuje ok. 11.90 V ale jak przekrece kluczyk raz to napiecie spada - wskazuje tylko 6 V. Dodam, ze stalo mi sie to po wymianie czujnika wysokiego cisnienia klimatyzacji (G65) - nie wiem czy to byl przypadek czy nie ale zalozylem stary od razu. Sprawdzalem tez kilka dni temu napiecie na pinach w tej wtyczce od tego czujnika i pokazywalo 14V, na srodkowym tez 14 V. Udalo mi sie wczoraj jeszcze sprawdzic bledy i w centralnej elektryce byl blad 00532 - voltage supply too high (czyli za wysokie napiecie). Dzis juz nie moge bledow sprawdzic.. Czy macie jakies pomysly? Z gory dziekuje za pomoc...
Makale Opublikowano 16 Maja 2019 Opublikowano 16 Maja 2019 No chłopie akumulator wymień / naładuj. Po co tutaj brać w ogóle jakieś VCDS / multimetry skoro ewidentnie masz za słaby akumulator.... Aku powinien mieć 12.5v 14v to w miarę dobre napięcie ładowania.
richardz82 Opublikowano 16 Maja 2019 Autor Opublikowano 16 Maja 2019 Faktycznie, chyba to akamulator byl rozladowany. Podpialem sie pod inny samochod i uruchomilem bez problemu. Teraz jest naladowany (12,5V jakos tak) i laduje (13.8V). Widzisz, myslalem ze 11.9V to praktycznie naladowany, nie rozumialem tylko dlaczego napiecie spada po przekreceniu kluczyka. Myslalem, ze moze cos jebnelo podczas wymiany tego czujnika... Nieistotne juz... Dzieki za pomoc..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się