Horton Opublikowano 26 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2019 Witam, mam problem z A4 b5 1.8t aeb 220km. W samochodzie jest turbo k03s, wtryski od Saaba, fmic, mocniejsza pompa paliwa, tok temu zrobiony program na 220km. Doładowanie po programie wynosiło 1.0 bar a w peaku 1.3 bar, wstawalo bardzo wcześnie. Teraz wraz z z obrotami silnika doładowanie rośnie zaledwie do 0.7. Dv sprawny, n75 sprawne, dolot jest szczelny. Gruszka jest szczelna ale sztanga zaczyna się już przesuwać przy 0.2 bar, po odpieciu wg od n75 jest niewielka poprawa, doładowanie dochodzi do 1 bara. Powodem może być przepływomierz? Albo turbo skoro odpiete wg powoduje doładowanie tylko 1 bar? Proszę o pomoc, pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 Opublikowano 29 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2019 Jeśli po odpieciu wg ładuje tylko 1 bar problem tkwi w samej turbinie, ewentualnie samej gruszce lub klapce wg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Horton Opublikowano 5 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2019 Dzięki za podpowiedź. Wziąłem się za regulację wg, ale brakło mi gwintu na sztandze a klapka otwierała się przy 0.3 bar. Kupiłem nową gruszkę, ustawiłem aby klapka zaczynała się otwierać przy 0.4bar, ale znowu nakrętka jest prawie na końcu gwintu. Jak dobrze rozumiem, skoro zaczyna się otwierać przy 0.4 bar, to z odpietą wtyczką od n75 też powinno być 0.4 a jest jedynie 0.25 bar. Z podpięta wtyczką turbo już lepiej wstaje, ale nie tak samo jak kiedyś, i doładowanie cały czas wynosi zaledwie 0.7 bar. Nie wyjąłem turba na stół tylko regulowalem na samochodzie. Udało mi się zauważyć że klapka wg jest na swoim miejscu, jest trochę luźna jak jest otwarta, jak jest zamknięta to wydaje mi się że jest dobrze docisnięta, pęknięć żadnych nie zauważyłem. Już nie mam pomysłów czemu to turbo nawet z odpiętym przewodem od n75 słabo ładuje. Może tak być ze klapka mocno dolega ale pod nią ucieka ciśnienie? Raczej nic innego nie może się tam zepsuć. Proszę o jakieś podpowiedzi bo już nie wiem co robić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 Opublikowano 5 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2019 Gdzieś musi być błąd, układ napewno jest szczelny a dv jest sprawne? zrób logi jakies moze bedzie cos widać, 002+007, 001+025, 003+013 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Horton Opublikowano 5 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2019 Logi zrobię jutro i wrzucę. Układ na 100% szczelny, sprawdzałem dwa razy kompresorem i jest wporządku. Dv sprawdzałem jedynie ustami i jest szczelny, jak wcisne tloczek i zatkam podciśnienie to tloczek nie opada, czyli jest ok. No chyba że przy większym ciśnieniu nie trzyma albo coś. Zauważyłem przed chwilą że gumowy trójnik odmy, znajdujący się pod kolektorem ssacym jest dziurawy, jutro go zmienię, wrzucę logi i może uda się wspólnie coś wymyślić. Dzięki wielkie za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Horton Opublikowano 11 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2019 Logi zrobię jutro i wrzucę. Układ na 100% szczelny, sprawdzałem dwa razy kompresorem i jest wporządku. Dv sprawdzałem jedynie ustami i jest szczelny, jak wcisne tloczek i zatkam podciśnienie to tloczek nie opada, czyli jest ok. No chyba że przy większym ciśnieniu nie trzyma albo coś. Zauważyłem przed chwilą że gumowy trójnik odmy, znajdujący się pod kolektorem ssacym jest dziurawy, jutro go zmienię, wrzucę logi i może uda się wspólnie coś wymyślić. Dzięki wielkie za pomoc. Nie było mnie tu trochę, robiłem sprawdzałem i trochę się zmieniło. Logów nie zrobiłem bo mam ściągnięty zderzak i lampy i jeżdżę tylko po ulicy koło domu. Znalazłem jeszcze jedną nieszczelność na wężu do dv, nie słyszałem tego przy dmuchaniu kompresorem bo dziura była tak duża że nie było słychać jak tam powietrze ucieka. Teraz na bank układ jest szczelny, jest wiele lepiej, turbo dochodzi nawet do 1.3 bara ale późno i powoli wstaje, rozpędza się z obrotami silnika. Jak odepne wężyk od wg to jest tak samo. Wydaje mi się że coś jest z klapka wg albo jednak jest gdzieś pęknięte turbo bo klapkę ustawiłem że zaczyna się otwierać przy 0.4 bar a jak odepne wtyczkę od n75 to jest jedynie 0.25bar i to też strasznie późno, a powinno być 0.4 bar, tak? Pytanie czy da się wymienić samą tą klapkę albo jakoś naprawić? W weekend wyciągnę turbo i się mu przyjrzę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się