Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o analizę logów 1.8t BEX


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Proszę o analizę logów 1.8t BEX seria. Mam problem z wypadaniem zapłonów przy wysokich obrotach. Problem znika jak odepnę przepływkę. Przepływomierz wymieniony na nowy Boscha.

- grupy 02 i 33 statyczne i dynamiczne http://vaglogi.pl/log-002_033_2U9p2O.html

- grupy 01 i 03 statyczne http://vaglogi.pl/log-001_003_SH97x.html

- grupy 03 i 20 dynamicznie http://vaglogi.pl/log-003_020_bV03O.html

- grupy 115 i 118 dynamiczne http://vaglogi.pl/log-115_118_iQwth6.html

Opublikowano (edytowane)
5 minut temu, kakamber1 napisał:

wymieniony na nowy Boscha.

Ta przepływka na pewno jest odpowiednia? W c**j zawyża. Przepływ jakbyś miał ze 230kuni, a po doładowaniu widać, że rzeczywiście seria.

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Dokładnie taka jaka była wcześniej

20190504_150106.jpg

Opublikowano

Wykres z hamowni na starej przepływce, wypadanie bylo podobne ale mniej zauważalne. Wykres kończy się na 6300 bo zaczęlo się wypadanie.

20190430_123623.jpg

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Wyjmij wkład z obudowy i zrób zdjecia, obudowa moze być org.a w środku może być niewiadomo co.

Opublikowano

Faktycznie wygląda inaczej niż poprzedni

20190528_180929.jpg

20190528_180935.jpg

Opublikowano

Dla porównania stary, który z kolei zaniżał ilosć powietrza.

20190528_181043_001.jpg

Opublikowano

Gdzie znajdę odpowiedni wkład? Bo widzę że będzie problem.

Opublikowano

Chyba trafiłeś na jakąś podróbę, bo z boscha to była co najwyżej obudowa.

Opublikowano

Kupiony jako Bosch z aparts.pl

 

Opublikowano

To im go odeślij, bo nie spełnia swojej funkcji...

Opublikowano

Już napisałem reklamację. Mam nadzieję że nie będą robić problemów.

Opublikowano

Stary miałeś wkład boscha i taki powinien być, ten co masz to wkład pierburga, niestety w 1.8t sie nie sprawdza.

Opublikowano

Witam

Kupiłem w piątek nową przepływkę z intercarsu, sprawdziłem czy ma odpowiedni wkład. Bylo tak jak trzeba.

Włożyłem do auta i po pięciu minutach przestała działąć. Mam jakiego chyba pecha.

Dziś przyszła używka z allegro.

Proszę o sprawdzenie logów. Paliwo PB98

http://vaglogi.pl/log-002_033_st3q4.html

http://vaglogi.pl/log-003_020_VghDQ.html

http://vaglogi.pl/log-115_118_5dqd09.html

Opublikowano

Ta pokazuje już dobrze. Pasuje sprawdzić szczelność dolotu, podciśnienia, bo korekty w 33 trochę wysokie.

Opublikowano

Ponawiam prośbę o analizę logów, seryjny BEX bez katalizatora po małym programie.

Mam lekki problem z nierównym przyspieszaniem na dużym obciążeniu. Zdarza się sporadycznie ciężko trafić żeby loga zrobić jak niedomaga.

http://vaglogi.pl/log-115_118_qns0H.html

http://vaglogi.pl/log-002_033_9LF6Lw9.html

 
http://vaglogi.pl/log-003_020_gR2ylnT.html
Opublikowano

Podmien n75. Nieszczelności brak?

Opublikowano

Jutro postaram się sprawdzic nieszczelność.

 

Nie wiem czemu w logu 02 i 33 na górze jest stary log na przepływce pierburga, proszę nie brać go pod uwagę.

Opublikowano

Problem ciągle ten sam. Nierówne przyspieszanie na dużym obciążeniu.

Udało mi się go uchwycić, nie był super wyraźny ale odczuwalny, bywa dużo gorzej.

Od 24 sekundy do 35, przyspieszanie na 5 biegu, gaz w podłodze.

Widać chwilowe spadki przepływu.

http://vaglogi.pl/log-002_033_118_B9yfR0x.html

Proszę o poradę jak namierzyć problem.

Nieszczelności nie znalazłem, na N75 czekam, jak dostanę to podmienię.

Opublikowano

Widzę, że wtryski mają tendencję do pętlenia od 6tys więc pompa niedomaga lub  taki program.

Sprawdź ciśnienie paliwa przy pełnym obciązeniu podczas jazdy i podmień to n75.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...