Diablo Opublikowano 29 Maja 2019 Opublikowano 29 Maja 2019 (edytowane) Witam wszystkich. Przymierzam się do modyfikacji i wirusa, ale chcę doprowadzić wszystko do porządku. Auto to na razie seria z przelotem bez kata, SAI i zamontowanym FMIC 180. Czy to normalne, że po puszczeniu gazu czasem strzela w wydech (stłumione, bez żadnych marchewek ) Nie żeby mi się to nie podobało, ale słyszałem, że fabryczna DV nie pozwala na takie pobąkiwanie. Niestety na tej drodze udało mi się tylko do 6tyś obrotów. Logi: http://vaglogi.pl/log-002_031_115_LNzSNWe.html http://vaglogi.pl/log-003_020_118_CocaMA8.html http://vaglogi.pl/log-002_031_033_U7XNuP9.html Edytowane 29 Maja 2019 przez Diablo
Łukasz13 Opublikowano 29 Maja 2019 Opublikowano 29 Maja 2019 Logi w zasadzie nie są złe ale mogło by być lepiej, jesli to pod mody dobrze by było sprawdzić ciśnienie paliwa dla pewności, bo troche długie czasy wtrysków, przepływka też minimalnie zaniża, turbo i reszta ok. Na początek w sumie szczelność dolotu też do sprawdzenia.
Diablo Opublikowano 29 Maja 2019 Autor Opublikowano 29 Maja 2019 (edytowane) Dzięki Łukasz13 za odpowiedź. Właśnie tuner mi powiedział, że wg. logów pompa słaba bo czasy długie i korekta sondy 10. Filtr wymieniałem 3 m-ce temu na mann. Robiłem logi przed wywaleniem kata i zmiana IC. Niby było wszystko ok, prócz delikatnego opóźniania zapłonów, co pewnie było spowodowane paliwem bo teraz widzę, że są same zera. To są poprzednie logi: http://vaglogi.pl/log-002_033_supoi8E.html http://vaglogi.pl/log-003_115_I3I1N2b.html http://vaglogi.pl/log-020_118_dJ72eGz.html Czy pompa mogła klęknąć od tamtego czasu, czy to raczej jakiś błąd przy poczynionych zmianach (IC i DP) nieszczelność w dolocie może mieć wpływ na długie czasy wtrysku, albo to że nie ma kata? Edytowane 30 Maja 2019 przez Diablo
przem8 Opublikowano 29 Maja 2019 Opublikowano 29 Maja 2019 8 godzin temu, Diablo napisał: Czy pompa mogła klęknąć od tamtego czasu, Przecież czasy wtrysków są identyczne więc już od dawna niedomaga.
Diablo Opublikowano 30 Maja 2019 Autor Opublikowano 30 Maja 2019 (edytowane) 11 godzin temu, przem8 napisał: Przecież czasy wtrysków są identyczne więc już od dawna niedomaga. Aha ok, bo jak wstawiłem poprzednie logi z prośbą o ocenę to nikt o tym nie wspominał, tylko mówiono, że jest ok i żebym spróbował zmienić paliwo. A czy korekta lambda jest z związana z niedomaganiem pompy? Edytowane 30 Maja 2019 przez Diablo
przem8 Opublikowano 30 Maja 2019 Opublikowano 30 Maja 2019 Jak jest mało paliwa to i korekty na ubogo, normalka. Parametry mieszczą się w normie dla serii ale jak myślisz o programie to koniecznie trzeba to naprawić.
Diablo Opublikowano 30 Maja 2019 Autor Opublikowano 30 Maja 2019 1 godzinę temu, przem8 napisał: Jak jest mało paliwa to i korekty na ubogo, normalka. Parametry mieszczą się w normie dla serii ale jak myślisz o programie to koniecznie trzeba to naprawić. Ok, dziękuję za odpowiedz. Czyli trzeba myśleć o Walbro GSS341 i kombinacji montażu jej w seryjnym koszu.
Łukasz13 Opublikowano 30 Maja 2019 Opublikowano 30 Maja 2019 Nie chodzi o to by wymieniać części na zapas, logi dają tylko ogólny pogląd na silnik i tylko podsuwają możliwe problemy które trzeba sprawdzić, dlatego jeśli nie ma pewności co do przepływki czy pompy sprawdza się najpierw szczelność dolotu kompresorem i mierzy ciśnienie paliwa pod obciażeniem wtedy to potwierdza w 100% uszkodzenie danej części.
przem8 Opublikowano 30 Maja 2019 Opublikowano 30 Maja 2019 Jeśli okaże się, że pompa nie daje wymaganego ciśnienia to wystarczy, że założysz nową, taką jaka szła seryjnie.
Diablo Opublikowano 30 Maja 2019 Autor Opublikowano 30 Maja 2019 Ok, dziękuję za podpowiedzi, sprawdzę więc szczelność, potem ciśnienie paliwa. Pompę chyba założę Walbro jeśli faktycznie pada, bo szykuję go na 250PS+ a czytałem, że org. pompa sporo kosztuje.
Diablo Opublikowano 31 Maja 2019 Autor Opublikowano 31 Maja 2019 W dniu 29.05.2019 o 13:44, Łukasz13 napisał: Logi w zasadzie nie są złe ale mogło by być lepiej, jesli to pod mody dobrze by było sprawdzić ciśnienie paliwa dla pewności, bo troche długie czasy wtrysków, przepływka też minimalnie zaniża, turbo i reszta ok. Na początek w sumie szczelność dolotu też do sprawdzenia. Dziś sprawdziłem dolot i jest szczelny, sprawdziłem z ciekawości DV, była jeszcze fabryka i okazała się przepuszczać. Wymieniłem ja na nową. Czy to mogło mieć wpływ na takie wyniki w logach?
przem8 Opublikowano 31 Maja 2019 Opublikowano 31 Maja 2019 Było zrobić logi 2+33 i 115+118. Coś na pewno się zmieniło ?
Diablo Opublikowano 31 Maja 2019 Autor Opublikowano 31 Maja 2019 3 minuty temu, przem8 napisał: Było zrobić logi 2+33 i 115+118. Coś na pewno się zmieniło ? Nie mialem kompa z sobą, ale zrobię przy najbliższej okazji ?.
Diablo Opublikowano 7 Października 2019 Autor Opublikowano 7 Października 2019 Cześć. Panowie zerknijcie proszę na te logi, czy wszystko jest ok. Mam się martwić większym napięciem na 1 cylindrze, czy to może być hałasujący łańcuch? Statyczny: Grupy 031, 033, 070: http://vaglogi.pl/log-031_033_070_Zs9l4NV.html Grupy 015, 026: http://vaglogi.pl/log-026_015_oKJO6u.html
Łukasz13 Opublikowano 7 Października 2019 Opublikowano 7 Października 2019 Nic z tych logów nie wynika, nie nie musisz sie martwić wiekszym napieciem i nic nie ma to wspólnego z łancuchem.
Diablo Opublikowano 7 Października 2019 Autor Opublikowano 7 Października 2019 Godzinę temu, Łukasz13 napisał: Nic z tych logów nie wynika, nie nie musisz sie martwić wiekszym napieciem i nic nie ma to wspólnego z łancuchem. Dzięki, bo walczyłem z nierówna pracą na jałowym i powiedziano mi żeby zaraz po skasowaniu błędów, których nie mam zerknąć na korekty i napięcia czujników stukowych. Myślałem, że napięcia pod 0,700 na 1 cylindrze czyli prawie dwukrotnie większe od pozostałych to już sporo za dużo, ale gdzieś czytałem, że może to być lekki hałas łańcuszka który czujnik blednie rozpoznaje jako stukanie. Ale jeśli mówisz, że wszystko jest ok, to bardzo dziękuję
Łukasz13 Opublikowano 7 Października 2019 Opublikowano 7 Października 2019 Jesli chcesz cos zlogować na jałowym w związku z nierówną pracą zloguj np. 003+093+032, 002+033, 015+016
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się