Szayo Opublikowano 8 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2019 Witam Kupiłem seryjne a4 b5 1.8T quattro, chciałbym zmodyfikować zawieszenie i przede wszystkim silnik - na początek myślę o modyfikacji do 240KM. Czy możecie polecić jakieś fajne rozwiązania? Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartez90 Opublikowano 8 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2019 Do 240 KM w b5 to juz troche rzeczy potrzeba. Turbina do przerobki na hybryde i do tego najlepiej tip pod hybryde Fmic koniecznie, 180tka optymalnie Dp Wtryski 370cc minimum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szayo Opublikowano 8 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2019 Dzięki, czy znasz kogoś w okolicach Warszawy kto się tym zajmuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 Opublikowano 8 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2019 Jaki masz kod silnika, aeb może? Jeśli tak to mało kto zajmuje się już tymi dziadkami, trzeba wyjmować ecu, lutować kości itd. Musisz znaleźć pasjonata lub zmienić sterownik silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szayo Opublikowano 9 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2019 Gdzie mogę to sprawdzić? Naklejka przy kole zapasowym jest zerwana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 Opublikowano 9 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2019 (edytowane) Od góry na głowicy masz wybity kod silnika. Zdejmij pokrywę silnika jak masz i dojrzysz, a najlepiej jakbyś odczytał oznaczenie ecu, bo głowicę mógł ktoś kiedyś wymienić na inną ? Edytowane 9 Czerwca 2019 przez przem8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qbatt Opublikowano 19 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2019 (edytowane) Mam podobną sytuacje aktualnie mam już wtryski i dp. Celuje w okolice 250 koni. Kto w Warszawie okolicach +/- 200 km zajmie się tym kompleksowo dodatkowo chciałbym wymienić już sprzęgło i ogarnąć stukanie podczas puszczania sprzęgła czy dodawania gazu z tyłu auta. aaa i bym zapominiał silnik APU 2000 rok 1.8t quattro. Edytowane 19 Czerwca 2019 przez Qbatt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się