spalinskia Opublikowano 12 Czerwca 2019 Opublikowano 12 Czerwca 2019 (edytowane) Wiatam walczę z swoją niunia i ręce mi już odpadają . Turbo po regeneracji , zawór n75 wymieniony, dpf wywalony , egr zaślepiony a turbo nadal sie rozłącza i włącza, podczas jazdy kiedy mu sie podoba ... dodam ze jest uszkodzony czujnik ciśnienia oleju ale to chyba nie ma znaczenia Edytowane 12 Czerwca 2019 przez spalinskia
Marcin Kaszyński Opublikowano 12 Czerwca 2019 Opublikowano 12 Czerwca 2019 Hej, Jeżeli chcesz sam zdiagnozować podcisnienie to musisz mieć vacumetr. Bez tego ani rusz. Wtedy diagnoza od pompy vacum po wyjście na Turbinę. Daj znać czy posiadasz takie ustrojstwo.
spalinskia Opublikowano 13 Czerwca 2019 Autor Opublikowano 13 Czerwca 2019 (edytowane) Nie posiadam takiego urządzenia . Dodam że po zgaszeniu auta słychac uciekające powietrze okolicach serwa Edytowane 13 Czerwca 2019 przez spalinskia
piotrsob1 Opublikowano 17 Czerwca 2019 Opublikowano 17 Czerwca 2019 W dniu 13.06.2019 o 02:18, spalinskia napisał: Nie posiadam takiego urządzenia . Dodam że po zgaszeniu auta słychac uciekające powietrze okolicach serwa To tak trudno wziąć kawałek wężyka jeden koniec trzymać przy uchu , a drugim końcem szukać miejsca w którym ssie powietrze do układu podciśnienia ?
Kamil07062019 Opublikowano 18 Października 2021 Opublikowano 18 Października 2021 Siema i jak ogarnales ten problem
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się