Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Proszę o analizę logów 1.9 TDI 90 KM AHU


morpheus87

Rekomendowane odpowiedzi

Zrób jeszcze na rozgrzanym motorze screen z basic settings grupa 000, tdi timing, zobaczymy jaki jest kąt wtrysku. Tu mała podpowiedź:

https://www.ross-tech.com/vag-scope/TDIGraph.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

G62 od temperatury wygląda na sprawny, ten tdi timing robiłeś na rozgrzanym już aucie? Jak tak, to można by trochę opóźnić ten kąt wtrysku... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na rozgrzanym, na klimatroniku na kanale 49 miałem 88 stopni a na kanale 51 - 90 stopni. A jak się to robi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To sam za to się nie będę brał, za ustawianie tego kąta wtrysku. A duża jest nie prawidłowość czy tak w granicach normy?

W pierwszej kolejności zajmę się podmianą przepływki, zrobię logi i zobaczymy czy problem ustanie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, wymieniłem przepływkę (używka) i zrobiłem logi dwukrotnie 

Dynamiczny:
Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_3963Q.html
Grupy 003, 008, 011: http://vaglogi.pl/log-003_008_011_2098p4X.html

Dodatkowo zrobiłem jeszcze raz TDI Timing dla porównania z wcześniejszym

wykres 26 czerwca.png

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tnie dawkę tylko powyżej 4 tys. wcześniej jest ok, ja bym tak zostawił i tak normalnie się na tych obrotach nie jeździ. 

Ten kąt wtrysku za bardzo przyspieszony niestety, powinien być na tej niebieskiej lini lub delikatnie nad nią... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, w takim razie sprawdzę teraz spalanie, zrobię 100 km i zobaczymy jaki wynik wyjdzie. 

A co do kątu wtrysku to podjadę do kogoś żeby mi to ogarnął. A te wskazania na osi X to co oznaczają bo teraz jest pomiędzu 200 a 210 a wcześniej było około 150?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety dalej mam problem z podwyższonym spalaniem. Średnie spalanie po zrobieniu 220 km wyszlo 7.6 l, gdzie dalej można szukać przyczyny? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ustawiłeś ten kąt wtrysku? 

Zrób jeszcze log statyczny i dynamiczny 004 oraz BS 004

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kąt wtrysku jeszcze nie ustawiłem ale jestem już umówiony. 

 

Statyczny:
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_z6qWenf.html

 

Dynamiczny:
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_Tm0xS7.html

Basic settings:
Grupa 004: http://vaglogi.pl/log-004_hTeZ84G.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...