MichalB5AFN Opublikowano 1 Lipca 2019 Opublikowano 1 Lipca 2019 (edytowane) Cześć wszystkim. Jak to po zakupie auta wziąłem się za wymianę rozrządu w mojej aćfurce z 1.9 AFN pod maską. Wszystko fajnie blokady napinacze itp itd. Przekrecilem po wszystkim kilka razy wałem, zdawało mi się, że wszystko jest okej więc poskladalem do kupy. Odpaliłem, wszystko cyka jak w zegreczku więc jestem zadowolony. Dziś rano pojechałem do pracy, dalej wszystko było okej, ale gdy wracałem i w zasadzie już byłem pod domem to silnik zaczął głośno pracować, można powiedzieć że stukać, jakby wtryskiwacze lub pompa paliwa. Ale nie zgasł, moc nie znikła, tylko ten hałas. Najkrótsza droga do najbliższego mechanika, który wyszedł zanim zdążyłem jeszcze wysiąść z samochodu. Obsłuchał właśnie z okolicy pompy paliwa i stwierdził, że śmierdzi ropą. Jak myślicie, co mogło się stać? Pompa paliwowa przeskoczyła na pasku? Gdzieś już wyczytałem o peknietym bloku silnika, czy to mozliwe? Z góry dzięki za wszelkie odpowiedzi, mechanik się dopiero za to weźmie w środę, a ja nie będę mógł przez to spać. Dzięki za wszystko co uspokoi moje nerwy i pozdrawiam. Edytowane 1 Lipca 2019 przez MichalB5AFN Nie zawarłem informacji dotyczących silnika w jakim pojawiła się usterka
Mechanikkosmita Opublikowano 18 Stycznia 2020 Opublikowano 18 Stycznia 2020 podłącz pod vcds i zobacz jaki kąt wyprzedzenia ma pompa paliwa.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się