Theviiv Opublikowano 2 Lipca 2019 Opublikowano 2 Lipca 2019 Witam serdecznie. Ostatnio przytrafiła mi się sytuacja podczas której doszło do pęknięcia nakrętki od gwintu na amortyzatorze. Po rozebraniu okazuje się, że również pękł ostatni zwój sprężyny. Po wyciągnięciu amortyzatorów nakrętki na drugim amortyzatorze ani drgną. Widać że lata nikt ich nie ruszał. (auto kupione parę miech temu).Przed "wypadkiem" na stacji diagnostycznej sprawność amortyzatorów wynosiła 80%+. Auto bardzo dobrze się prowadziło i nie było słychać podejrzanych dźwięków. Oznaczenia jakie udało mi sie znaleźć to na amorze FK G38 a na sprężynie FK-207HA. Zastanawiam się co będzie lepszą opcją czy dokupić nowe sprężyny oraz nakrętki na gwinty, chociaż słyszałem, że bardzo ciężko je dostać czy kupić nowy zestaw amortyzatorów a jeśli tak to jaki. Próbowałem dziś coś szukać na internecie ale same dziwne produkty mi wyskakiwały. Mam wrażenie, że w te miejsca gdzie były stare nakrętki od regulacji wysokości już nie uda mi się wkręcić nowych nakrętek i prawdopodobnie będę musiał auto lekko podnieść I tu pojawia się problem, że w tedy przód też trzeba by ruszyć. Chciałbym powiedzieć, że ten kto obniżał ten samochód zrobił to dość mocno i trochę mnie to irytuje bo cały czas muszę uważać na dziurach, progach itd. Cenie sobie w prowadzeniu tego samochodu fakt, że zawieszenie jest lekko sztywne, na zakrętach jest bajka , bez bujania. Boje się, że po kupnie nowych nakrętek i sprężyn amory mogą się rozsypać i nie wiem ostatecznie czy nie lepiej iść w jakiś nowy zestaw (przód/tył) jednak gwinty są zdecydowanie za drogie. Czy z doświadczenia moglibyście doradzić jakie kroki podjąć lub ewentualnie podrzucić jakieś inne zestawy, którymi warto by się było zainteresować ? Mogą być jakieś obniżające, głównie zależy mi na dobrym prowadzeniu się auta. Ewentualnie jakie sprężyny dokupić do tego co posiadam aktualnie. Przypomnę tylko, że napęd Quattro. Pozdrawiam i dziękuje za pomoc.
Randor Opublikowano 3 Lipca 2019 Opublikowano 3 Lipca 2019 (edytowane) MTS wypuścił niedawno gwint do naszych quattro (do tej pory tylko ośka). Myślę, że warto go rozpatrzyć. Ja bym raczej nie szedł w żaden kit bo różnie to siada. Edytowane 3 Lipca 2019 przez Randor
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się