Kocurei 0 Opublikowano 6 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2019 Witam, mam mały problem i nie wiem co zaradzić już Wcześniej był problem z tylnim kołem czujnika Zostało już to wszystko naprawione Dzisiaj jechałem obwodnicą i przy stałej prędkości 140 nagle znowu wszystko zaczęło świecić Ale tylko przy stałej prędkości Jak nagle przyspiesze do 140 nic nie ma Wie ktoś co to może być? Czy to cała pompa ABS do wymiany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobikos 78 Opublikowano 6 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2019 są jakiekolwiek błędy w sterowniku? Czy poniżej tej prędkości wszystko wraca do normy i systemy pracują poprawnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kocurei 0 Opublikowano 6 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2019 1 minutę temu, bobikos napisał: są jakiekolwiek błędy w sterowniku? Czy poniżej tej prędkości wszystko wraca do normy i systemy pracują poprawnie? Wcześniej był błąd że czujnik prędkości obrotowej koła padł, został wymieniony Błąd ustał, nic nie na Vagu nie pokazuje z tym, jak zjechałem autem to sprawdziłem znowu i pokazało tylko (słabo pamiętam) błąd z impulsem sensora ale już nie pisze co, gdzie i jaki czujnik Wszystko się resetuje jak zgasze silnik i uruchomię ponownie Błąd się zapala tylko wtedy kiedy jeżdżę obwodnicą stałą dużą prędkością Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobikos 78 Opublikowano 6 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2019 Spisz dokładnie błąd, wtedy będzie można dyskutować. Napisz też czy błąd pochodzi od tego samego czujnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 6 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2019 Któryś z czujników ma złą odległość od koronki albo sama koronka jest mocno skorodowana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kocurei 0 Opublikowano 6 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2019 18 minut temu, Dev napisał: Któryś z czujników ma złą odległość od koronki albo sama koronka jest mocno skorodowana Koronka była czyszczona prawie do zera druciakiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kocurei 0 Opublikowano 6 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2019 18 minut temu, Dev napisał: Któryś z czujników ma złą odległość od koronki albo sama koronka jest mocno skorodowana Koronka była czyszczona prawie do zera druciakiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 6 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2019 15 minut temu, Kocurei napisał: Koronka była czyszczona prawie do zera druciakiem to wcale nie musi dotyczyc tej przy której grzebałes Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kocurei 0 Opublikowano 6 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2019 4 godziny temu, bobikos napisał: Spisz dokładnie błąd, wtedy będzie można dyskutować. Napisz też czy błąd pochodzi od tego samego czujnika. Więc tak, po powrocie do domu obwodnicą oczywiście, sprawdziłem jeszcze raz komputer i wyszedł taki oto błąd 00597 - wheel speed impulses : deviation 35-00 - - Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kocurei 0 Opublikowano 7 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2019 (edytowane) 13 godzin temu, Dev napisał: to wcale nie musi dotyczyc tej przy której grzebałes W tym tygodniu mam zamiar wymieniać cały zestaw hamulcowy (klocki i tarcze) to poczyszcze wszystkie A no i zauważyłem coś jeszcze Zauważyłem że gdy błąd się nie załączy to wszystkie czujniki dają ten sam sygnał 20km/h ale gdy wyskoczy problem do tylnie koła pokazują mniejsza prędkość o 4km/h od przednich Czy to ma jakąś zależność? Ale domyślam się że może być to spowodowane tym że mam oponę na tył 245/45 a z przodu 225/40 i dlatego czujniki swirują Edytowane 7 Lipca 2019 przez Kocurei Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1477 Opublikowano 7 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2019 Średnicę kół są inne, stąd problem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 7 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2019 (edytowane) 9 godzin temu, Kocurei napisał: Ale domyślam się że może być to spowodowane tym że mam oponę na tył 245/45 a z przodu 225/40 i dlatego czujniki swirują TDI z pierdylionem niutów, po chipie pewnie, więc trzeba widzę usportowić bolid odpowiednim ogumieniem I to jeszcze FWD... Weź kolego wróć proszę do tego co najlepsze do tego auta, czyli MAX: 235/45R17 235/40R18 235/35R19 Z przodu i z tyłu Edytowane 7 Lipca 2019 przez BeyerBrown Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kocurei 0 Opublikowano 8 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2019 16 godzin temu, BeyerBrown napisał: TDI z pierdylionem niutów, po chipie pewnie, więc trzeba widzę usportowić bolid odpowiednim ogumieniem I to jeszcze FWD... Weź kolego wróć proszę do tego co najlepsze do tego auta, czyli MAX: 235/45R17 235/40R18 235/35R19 Z przodu i z tyłu Właśnie obawiałem się kupowania 235/40 ze względu na to że mi tarły opony No ale skoro mówisz, muszę wychaczyć jakąś oponę i przymierzyć czy podejdzie A jak nie to zostanę przy 225/40 bo też wygodnie jest w moim odczuciu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 8 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2019 Jeśli masz ET felg w zakresie 43-35 a zwieszenie obniżone w granicach rozsądku (tj. jakieś -30-40mm wzgl. komfortowego zawiasu) to nie będzie/nie może Ci tam nic obcierać przy 235/40R18 na moje oko. 225/40 też może opcjonalnie siedzieć, tym bardziej dla samochodu poniżej 200KM, jednak realna prędkość (GPS) a licznikowa jeszcze bardziej będzie rozjechana (już fabrycznie, na homologowanym ogumieniu, są przekłamania rzędu 4-5km/h). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kocurei 0 Opublikowano 8 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2019 Godzinę temu, BeyerBrown napisał: Jeśli masz ET felg w zakresie 43-35 a zwieszenie obniżone w granicach rozsądku (tj. jakieś -30-40mm wzgl. komfortowego zawiasu) to nie będzie/nie może Ci tam nic obcierać przy 235/40R18 na moje oko. 225/40 też może opcjonalnie siedzieć, tym bardziej dla samochodu poniżej 200KM, jednak realna prędkość (GPS) a licznikowa jeszcze bardziej będzie rozjechana (już fabrycznie, na homologowanym ogumieniu, są przekłamania rzędu 4-5km/h). No to w tym tygodniu zamówie sobie 235/40 bo jak widać na załączonym obrazku tak siedzi mi na 225/40 Auto nie było obniżane, ori zawias, przynajmniej przezemnie Nie wiem jak z poprzednim właścicielem bo nie było nic wspominane na ten temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
veltikey 0 Opublikowano 8 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2019 Wrzuć sobie 235/45 u mnie auto ma takie parametry na kołach a seryjnie z audi wyjechało z obniżonym zawieszeniem i leżą idealnie i z dużym załadunkiem nic nie trze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 8 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2019 (edytowane) Kolega wyżej ma 18" felgi, więc raczej wolałby przy nich pozostać, wtedy 235/40R18 będą jak najbardziej OK Pytanie jakie ET mają te felgi i czy siedzą tam dodatkowe dystanse. BTW. Te 5-cio ramienne 17" sam mam Edytowane 8 Lipca 2019 przez BeyerBrown Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kocurei 0 Opublikowano 8 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2019 4 godziny temu, BeyerBrown napisał: Kolega wyżej ma 18" felgi, więc raczej wolałby przy nich pozostać, wtedy 235/40R18 będą jak najbardziej OK Pytanie jakie ET mają te felgi i czy siedzą tam dodatkowe dystanse. BTW. Te 5-cio ramienne 17" sam mam U mnie są ET 45, i na oponach 245/45 tarłem z przodu o wielowachacz A zaufany wulkanizator sam mi polecił 225/40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 9 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2019 (edytowane) Rozumiem, że cały czas jest mowa o oponach na felgi 18"? Wtedy wg. kalkulatora: 235/40R18 - średnica 645,2mm 245/45R18 - średnica 677,7mm różnica wysokości 32,5mm 16mm na promieniu + 5mm na szerokość w każdą stronę... Z dwojga złego to zostań przy 225/40R18 na wszystkich kołach, lecz osobiście upierałbym się przy 235/40R18 bo one muszą tam wejść... a w razie czego ratowałbym się małymi dystansami Edytowane 9 Lipca 2019 przez BeyerBrown Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się