Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Swap 345mm. Dopuszczalne bicie na piastach itp.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Wszystkie 5. Dokręcone grzechotką więc na pewno nie tak mocno jak po dokręceniu koła. Jak bym nie kombinował po jednej stronie odchyłki na zegarze był praktycznie dwa razy większe. Tak samo było w przypadku piast (0,01 vs 0,02). Zrobiłem pierwsze 50km. Warstwa ochronna zdarła się równo (nie wiem jak od środka tarcz). Póki co hamuje delikatnie. Po przejechaniu 20km felgi miałem dość mocno rozgrzane, od strony pasażera chyba bardziej (po tej stronie tarcza ma 0,05 bicia). Podczas jazdy póki co nie czuć bicia prócz tego co już miałem przed swapem. Jedna tylna tarcza ma bicia ponad 0,12 mimo średnicy raptem 245 czy ile tam jest, dziwne bo heble z tyłu wyglądają jakby miały z rok nie więcej. Domyślam się, że tylne piasty to też śmietnik.

Edytowane przez Randor

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...