Randor Opublikowano 28 Lipca 2019 Autor Opublikowano 28 Lipca 2019 (edytowane) Wszystkie 5. Dokręcone grzechotką więc na pewno nie tak mocno jak po dokręceniu koła. Jak bym nie kombinował po jednej stronie odchyłki na zegarze był praktycznie dwa razy większe. Tak samo było w przypadku piast (0,01 vs 0,02). Zrobiłem pierwsze 50km. Warstwa ochronna zdarła się równo (nie wiem jak od środka tarcz). Póki co hamuje delikatnie. Po przejechaniu 20km felgi miałem dość mocno rozgrzane, od strony pasażera chyba bardziej (po tej stronie tarcza ma 0,05 bicia). Podczas jazdy póki co nie czuć bicia prócz tego co już miałem przed swapem. Jedna tylna tarcza ma bicia ponad 0,12 mimo średnicy raptem 245 czy ile tam jest, dziwne bo heble z tyłu wyglądają jakby miały z rok nie więcej. Domyślam się, że tylne piasty to też śmietnik. Edytowane 29 Lipca 2019 przez Randor
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się