Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem po regeneracji turbiny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Chciałbym zasięgnąć waszej opinii, co powinienem zrobić, bo już mi po prostu ręce opadają. Od jakiegoś czasu audi zaczął kopcić na biało, pierwsza diagnoza to padająca turbina. Sprawdziłem węże dolotowe, przed i za intercoolerem, mocno zaolejone. Pierwsze co to odpiąłem odmę, aby sprawdzić czy tam nie wydostaje się olej i odprowadziłem do otwartego pojemnika. Faktycznie trochę się go zbierało, ale raczej niewielkie ilości. Niestety w aucie nadal po parudziesięciu kilometrach można było wylewać olej z węży. Więc wysłałem turbinę do regeneracji, do Bosch Service. Wymienili co potrzeba, dali dwa lata gwarancji. Zadowolony wymieniłem turbinę. Jednakże problem nie zniknął. Po wymianie olej nadal za turbiną w wężach w stronę intercoolera, auto kopci jak smok. Co może być przyczyną? Źle zregenerowana turbina, czy jest może jakiś inny kruczek?

Proszę bardzo o pomoc.

Opublikowano

Niekoniecznie musi być to wina turbosprężarki a jednak problem z odmą.

Sprawdź odpowietrzenie pokrywy zaworów - możliwe że zawór w pokrywie się zapchał lub uszkodził z tąd całe problemy...

Są na ten temat informacje na forum ostatnio coraz częściej poruszane.

Poszukaj i daj znać jak efekty.

Opublikowano

Dodaj osobny dodatkowy separator oleju i sprawdź czy w wężach nadal masz dużo oleju. 

Piszę dużo bo olej tam ma być ale tylko w postaci że wszystko pokryte tzw. mgiełką olejową.

Po odkręceniu dolnego przewodu intercoolera ma pokapać olejem ale nie ma prawa coś się wylać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...