Pretor_87 Opublikowano 11 Lipca 2019 Opublikowano 11 Lipca 2019 Witam, Chciałbym zasięgnąć waszej opinii, co powinienem zrobić, bo już mi po prostu ręce opadają. Od jakiegoś czasu audi zaczął kopcić na biało, pierwsza diagnoza to padająca turbina. Sprawdziłem węże dolotowe, przed i za intercoolerem, mocno zaolejone. Pierwsze co to odpiąłem odmę, aby sprawdzić czy tam nie wydostaje się olej i odprowadziłem do otwartego pojemnika. Faktycznie trochę się go zbierało, ale raczej niewielkie ilości. Niestety w aucie nadal po parudziesięciu kilometrach można było wylewać olej z węży. Więc wysłałem turbinę do regeneracji, do Bosch Service. Wymienili co potrzeba, dali dwa lata gwarancji. Zadowolony wymieniłem turbinę. Jednakże problem nie zniknął. Po wymianie olej nadal za turbiną w wężach w stronę intercoolera, auto kopci jak smok. Co może być przyczyną? Źle zregenerowana turbina, czy jest może jakiś inny kruczek? Proszę bardzo o pomoc.
BartoszBB Opublikowano 11 Lipca 2019 Opublikowano 11 Lipca 2019 Niekoniecznie musi być to wina turbosprężarki a jednak problem z odmą. Sprawdź odpowietrzenie pokrywy zaworów - możliwe że zawór w pokrywie się zapchał lub uszkodził z tąd całe problemy... Są na ten temat informacje na forum ostatnio coraz częściej poruszane. Poszukaj i daj znać jak efekty.
Pawelkiwi Opublikowano 12 Lipca 2019 Opublikowano 12 Lipca 2019 Dodaj osobny dodatkowy separator oleju i sprawdź czy w wężach nadal masz dużo oleju. Piszę dużo bo olej tam ma być ale tylko w postaci że wszystko pokryte tzw. mgiełką olejową. Po odkręceniu dolnego przewodu intercoolera ma pokapać olejem ale nie ma prawa coś się wylać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się