Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Alufelgi 17 Et 25 w B5


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Hej wszystkim. Spodobały mi się felgi ale niestety mam wątpliwości w Audi B5 przy zawieszeniu 1BE felgi 17 cali 7j szer ET 25. Podejda np przy węzszych oponach 205/50 lub chociaż 215? Ktoś ma może coś takiego. Z góry Dzięki za odp. 

Edytowane przez szwecja2007
Opublikowano (edytowane)

Jeśli masz felgi 17cali 7J to opcjonalnie opony 215/45/ ale nie polecam.

  • Opony 215/45/ tyle samo kosztują to 225/45/ a prawie tyle samo zużywają paliwa , podobne opory toczenia i podobnie szumią ale 225/45/ mają lepszą przyczepność niż 215/45/. Dlatego nie polecam 215/45/ [tylko dlatego cena].
  • Warto poszukać felgi 17cali z 7,5J na opony 225/45/ .Naprawdę polecam. 
  • ET to nie jest problem [wystarczy sprawdzić , policzyć a później dokupić dystanse].
  • Nie zapomnij o Rantach ?

Testowałem kilka opon do P406 8C ?

Edytowane przez Michagm
Dodatkowo
Opublikowano
3 godziny temu, Michagm napisał:

ET to nie jest problem [wystarczy sprawdzić , policzyć a później dokupić dystanse].

Dystansem nie zwiększy ET.

Nie wiem jak w B5 ale 25 to już dużo przy błotniku, a nawet za.

Opublikowano (edytowane)

No właśnie 25 przy 7j to tak na styk chyba wyjdzie, poszukam chyba coś bezpieczniejszego między 35 a 45. Myślałem że może ktoś próbował felgi z takim Et w b5......... Kolega ma et 28 przy felgach 19 8j w b7 wymierzone co do milimetra wyglądają super ale tutaj to inna bajka 

Edytowane przez szwecja2007
Opublikowano

Zalezy od wysokości zawieszenia, te 7J jest to za mało by myśleć o takim et, ponieważ nawet jak zjedziesz w dół to opona Cie zablokuje(musi być naciąg, a przy tej szerokosci nie da sie go zrobić.

Ja przymierzałem ET25 dla 9,75/18 siada wręcz idealnie, ale obnizenie -100. Im nizej tym bardziej robi sie negatyw. Róznica wzgledem twoich felg to 2,75cala x 2,54cm = 7cm. Więc na strone jest 3,5cm różnicy wzgledem mojej przymiarki. Wejsć wejdzie ale gleba na styk z rantem aby można było skręcać. dodam że 18/7,5cala z et40 było bardzo schowane przy -100, ale i nie spręcało, opona waliła w błotnik.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...