Skocz do zawartości

Michagm

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Michagm

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Sosnowiec

Auto

  • Model
    Peugeot
  • Nadwozie
    Coupe
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    Inny
  • Kod silnika
    INNY
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

351 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Michagm

0

Reputacja

  1. No to ty chyba za dużo wódki wypiłeś i piszesz brednie o Primacy 4 - Cywilna Jakbyś miał Primacy 4 to też byłbyś zadowolony ale też ma wadę - nie są trwałe jak Energy ale po deszczu masz przewagę nad Pilot Sport . Primacy 4 i Pilot Sport są dobre tylko kwestia od pogody i jakie warunki . Miałem kiedyś Primacy 4 po deszczu po prostu bajka na autostradzie [na asfalcie/na betonie - sprawdzają bardzo dobrze] . Oczywiście Dębica Presto ale są też podobne tańsze - Kormoran UHP [mała różnica] , Nankang jest dobry ale tylko do normalnej jazdy bez szaleństwa jak ktoś oszczędza i zmienia 2/3lata na nowe [wiadomo słabe parametry] . Wiadomo Alpin a zamiast Continental WinterContact to wziąłbym Hankook [Mój ojciec posiada w ix35 - sprawdzają bardzo dobrze ale mają minusy]
  2. Kolego to nie jest to samo RWD a FWD . Ten jest dobry dla AUT RWD bo zawsze będzie inaczej niż w FWD . Testowałem opony Nexen/Kleber w P406 8C i powiem nie nadają się do auta FWD . Jeśli masz Quattro tylko musisz wybrać: ulica/autostrada to opony FWD [oczywiście możesz brać RWD ale odradzam] albo trochę teren i ulica/autostrada to opony SUV . Opony SUV to też nie jest to samo Off-Road . Na przykład tania Dayton Touring 2 tak naprawdę SUV'owska opona ale do szybkiej jazdy nie nadaję się .
  3. Wzmacniane Ranty jak najbardziej bo naprawdę dużo daje .
  4. Uniroyal robi bardzo dobre Oponki na deszcz masz 2 rodzaje : RainExpert / RainSport a oczywiście że to są Oponki Letnie . Jeśli jeździmy dużo / szybko na autostradzie na Sucho to odradzam Uniroyal to wtedy Hankook/GoodYear/UHP2/inne będzie lepszym wyborem .
  5. Tanie zwykłe Tarcze: Delphi/ATE Dobre Tarcze: ATM-GT[Mikoda]/ATE PowerDisc Więcej nie trzeba a klocki wystarczą: ATE
  6. A kiedy jest taniej albo drożej na przykład : w Sobotę albo w Niedziele ??
  7. Hankook Winter Evo mogę polecić jeśli samochód waży więcej niż ~1.6ton. A jeśli waży mniej niż ~1.6ton Viking/Nokian.
  8. Michelin Primacy są bardzo dobre ale szybciej ścierają niż Michelin Energy. Jeśli chcesz dobrej cenie z klasy Premium to Hankook. Continental Contact są dobre ale brakuje FR/rzadko z FR.
  9. Bosch ma złą renomę i słabe jakości ale przesadzili z cenami. Lepiej brać ATE tarcze /klocki niż Bosch. Moi znajomi jeżdżą na MIKODA'zie w AUDI 80 ale klocki ATE/Ferodo
  10. Gumy do wachacza np. szworznie /górne i dolne poduczki do amorzyzatora/stabilizatorki/itd.. To są zwykłe pierdoły
  11. Nabicie/regenerowanie jednej gruszki to koszt ~150/200zł. Największą bolączką to gumy i zależy z jakiej marki są produkowane gumy. BSI/przełącznika zespolonego lepiej nie grzebać/nie przerabiać. Może być problem znalezienie przyczyny CHECK ENGINE. DW10 jest bardzo udany silnik i trwały ale jest bardziej skomplikowany niż 1.9TDI [posiada elektromagnetyczne wtryski ale można regenerować/odnowić]. Mniejszy wybór części niż w AUDI A4.
  12. Bo firma TEVES jest na czarnym liście tak jak - Kraft/MaxGear/Cotec(Corteco)/itd.. Pamiętam bo mieliśmy sprężyny TEVES w Citroën Xsara i to nie udany zakup a jeszcze produkują spreżynki do mojego P406 ale nie do 8C (nie pasują) . Słabiutka firemka czyli niska jakość. Są dwie różne firmy i nie mówię o Alfred'zie Teves'ie. Continental Teves AG & Co. oHG [Hydraulic brake fluid; Brake fluid] Continental Teves AG & Co. oHG [Brake fluid, Chemicals for use in industry and science; Synthetic resins, unprocessed; Tempering and soldering preparations; Adhesives used in industry] Ja rozumiem że TEVES jest największym producentem - pompy hamulcowe i zestawy naprawcze do pomp hamulcowych ale taka prawda że TEVES OE jest o wiele lepszej jakości niż TEVES zamienniki a kosztują 3-4 drożej niż zamienniki. ATE zajmuje Klockami i Tarczami ale jest smutna wiadomość że ATE zamyka dział ATE Ceramics.
  13. Kupiłem w Szwajcarii klocki ATE do mojego samochodu a na opakowaniu pisze że producent TEVES [no to pojechali nisko i firma niskiej półki jak TRW Cortec] ? . Jeszcze nie wsadziłem i nie testowałem.
  14. Jakie bzdury ?? To zapytaj Klubowiczów 308 GT ci którzy mieli Zimmermann'y [Proszę bardzo a nawet sprzedawcy odradzają]. Teraz Fomar i lepiej hamują niż TRW. Tylko że TRW na początku był lepszy ale za 3-4 m-c już o wiele gorszy od Fomar'a .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...