Damian6882 Opublikowano 22 Lipca 2019 Opublikowano 22 Lipca 2019 Witam, 2 tygodnie temu nabyłem Audi a4 B6 1.8t BFB 163km. Od początku czułem, że ma mało mocy, tak jakby turbina w ogóle się nie załączała. Pare dni temu jakoś sama z siebie się turbina zaczęła pompować i odrazu było czuć ogromną różnice ale było słychać takie gwizdanie z okolic kolektora wydechowego. Okazało się, że kolektor wydechowy jest nieszczelny i będe go wymieniał. Co może być przyczną tego, że turbina nie chce się załączać? Może być winowajcą jakiś czujnik który odłącza turbine, ponieważ kolektor jest nieszczelny ? Z góry dzięki i pozdrawiam
Kejsi Opublikowano 22 Lipca 2019 Opublikowano 22 Lipca 2019 Nieszczelność w układzie, urwany westagete, pęknieta turbina, n75, przeplywka Więcej fusów nie mam ale to w pierwszej kolejności ? 1
MarcinL Opublikowano 23 Lipca 2019 Opublikowano 23 Lipca 2019 Ja mam problem z pompowaniem między 3-4.5tys czasem na 1 i 2 biegu. Też mam nieszczelność kolektora i myślę, że tutaj jest winowajca. Mi dużo do tego pali, bo to jest przed sonda i pewnie ona wariuje. Jutro daje do mechanika i ciekawe czy po naprawie będzie lepiej. Słychać u mnie ten swist jak tutaj
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się