luk330 Opublikowano 23 Lipca 2019 Opublikowano 23 Lipca 2019 (edytowane) Cześć, moje 3.0tdi na zimnym silniku ma takie same obroty jak i na ciepłym. Na zimnym silniku skutkuje to tym, że mocno drży i w sumie wszystko wpada w taki jakby rezonans. Kiedyś na zimnym silniku podbijał obroty i póki się nie dogrzał to były nieco podwyższone z tego co pamiętam. Błędów żadnych nie ma, DPF, EGR, klapy są na swoich miejscach i działają prawidłowo. Od czego zacząć diagnostykę? Odczyty z czujników temperatury? Wystarczą odczyty na postoju? Pomyślałem, że na pewien czas permanentnie podniosę obroty z 650 na na przykład 850 czy 900. Czy ma to jakieś skutki uboczne? Edytowane 12 Września 2019 przez luk330
luk330 Opublikowano 12 Września 2019 Autor Opublikowano 12 Września 2019 Obroty jednak sie troche podbijaja na zimnym. Ale to nie ma znaczenia. Przyczyną drgan na zimnym (bardzo mocne) i na cieplym (troche lzejsze) byla urwana poduszka silnika. Po wymianie w ogole nie czuc drgan silnika, nic sie nie trzesie, nic nie buczy i nie rezonuje. Kupilem poduszki Lemfordera (408zl sztuka) i poduszke skrzyni Febi (cos kolo 200zl). Wszystko jak reka odjal. Zalaczam fotke poduszki z prawej strony (oczywiscie nie zglaszala zadnych bledow). Lewa byla w miare ok.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się