Krzysiekk23 Opublikowano 24 Lipca 2019 Opublikowano 24 Lipca 2019 Witam spotkał się ktoś może z czymś takim? Samochód kupiony tydzień temu ?https://drive.google.com/file/d/1-hB8EHYNHwl1BshO_0eQzNEEN_BXKot5/view?usp=drivesdk
soul87 Opublikowano 24 Lipca 2019 Opublikowano 24 Lipca 2019 Tak, typowa usterka. Króciec plynu chłodniczego w glowicy
Krzysiekk23 Opublikowano 24 Lipca 2019 Autor Opublikowano 24 Lipca 2019 Z czym to się je? Może się coś zepsuć od jazdy na czymś takim? I ile koszt naprawy?
soul87 Opublikowano 24 Lipca 2019 Opublikowano 24 Lipca 2019 Naprowadziłem Cię na usterke, reszte znajdziesz w internecie i na tym forum, omawiane mnóstwo razy
Krzysiekk23 Opublikowano 24 Lipca 2019 Autor Opublikowano 24 Lipca 2019 Czytałem cosik tam, chodzi mi o to czy jakoś może to zepsuć silnik czy coś? Płynu nie ubywa teraz zrobiłem 300km. Bo w sobotę jadę do Holandii i wolę wiedzieć zawczasu ?
JarekST202 Opublikowano 24 Lipca 2019 Opublikowano 24 Lipca 2019 Masz tam tak jakby dwie usterki ale może jest to już dawno naprawione i nie zostało wyczyszczone. Różowy kolor świadczy o płynie chłodzącym, natomiast ta brunatna maź to olej podejrzewam że albo spod uszczelki pokrywy albo z nastawnika. Najlepiej by było umyć to idealnie, wysuszyć i zrobić dla pewności jakąś trasę i wtedy zobaczysz czy to było stare czy nowe.Co do obawy co może się stać to zakładając że jednak sączy się z króćca to przy długiej trasie może całkiem rozszczelnić się układ a wtedy wiadomo a może także nic się nie dziać i możesz tak nawet kilka lat jeździć i będzie się tylko sączyć, co do mazi czyli oleju to jedynie wyciek raczej nie szkodliwy aczkolwiek do zlikwidowania. Czy jechać w trasę?Nikt tutaj wróżką nie jest. Raczej jeżeli coś jest nie sprawne to trzeba to naprawić zamiast zadawać takie pytania, tym bardziej przed taką trasą....
Krzysiekk23 Opublikowano 24 Lipca 2019 Autor Opublikowano 24 Lipca 2019 Fajnie dzięki wielkie za taki opis ? postaram się to jakoś ogarnąć ?
Krzysiekk23 Opublikowano 24 Lipca 2019 Autor Opublikowano 24 Lipca 2019 Było czysto przy kupnie na bank, z tym że było to sprytnie zrobione tzn. umyte było tylko tam widocznie, a cała reszta ładny puszek kurzu nie tak jak w komiksach że umyty cały karcherem ?
przem8 Opublikowano 24 Lipca 2019 Opublikowano 24 Lipca 2019 (edytowane) 35 minut temu, Krzysiekk23 napisał: A czym jest nastawnik? Z tyłu głowicy masz napinacz łańcuszka rozrządu, poczytaj o nim to złapiesz się za głowę jak przyjdzie Ci kiedyś wymieniać ? , spod którego lubi walić olejem. Przy okazji wymiany uszczelki pod pokrywą zaworów powinno się wymieniać też tą uszczelkę razem z "półksiężycem", z którego zazwyczaj cieknie. Da się zrobić bez demontażu wałka ale generalnie roboty jest trochę. Ten króciec to typowa usterka i lepiej napraw, bo w kilka kilometrów potrafi wywalić cały płyn ze zbiorniczka. Dostęp przy wymianie kijowy ale jego koszt to około 30zł. Edytowane 24 Lipca 2019 przez przem8
Krzysiekk23 Opublikowano 24 Lipca 2019 Autor Opublikowano 24 Lipca 2019 Kurcze to kijowo, wzrostu temperatury nie zauważe jak wywali? ORYG KRÓCIEC WODY WODNY CHŁODZENIA AUDI A4 B6 1.8T 7241892565 - Allegro.pl WWW.GOOGLEADSERVICES.COM Kup teraz na Allegro.pl za 65 zł - ORYG KRÓCIEC WODY WODNY... To je to?
przem8 Opublikowano 24 Lipca 2019 Opublikowano 24 Lipca 2019 1 minutę temu, Krzysiekk23 napisał: Kurcze to kijowo, wzrostu temperatury nie zauważe jak wywali? Najpierw zauważysz kontrolkę braku płynu na fisie.
Krzysiekk23 Opublikowano 24 Lipca 2019 Autor Opublikowano 24 Lipca 2019 Czyli jest szansa ewentualnie że zdąży się zanim uszczelke pod głowica rozwali?
przem8 Opublikowano 24 Lipca 2019 Opublikowano 24 Lipca 2019 9 minut temu, Krzysiekk23 napisał: Czyli jest szansa ewentualnie że zdąży się zanim uszczelke pod głowica rozwali? A co ma uszczelka do tego? Chyba, że masz zamiar jeździć bez płynu jak wycieknie to ugotujesz motor
Krzysiekk23 Opublikowano 24 Lipca 2019 Autor Opublikowano 24 Lipca 2019 No zgadza się, FIS mam tylko taki ze pokazuje do km do następnego tankowania ale tak samo pokaże że płynu nie ma? Jest to w sumie mój pierwszy taki samochód sorki ze takie pytania.
przem8 Opublikowano 24 Lipca 2019 Opublikowano 24 Lipca 2019 Pokaże to jak i spalone żarówki, niskie ciśnienie oleju, jego niskiego poziomu, brak płynu do spryskiwaczy itp. Usuń usterkę i tyle. Przy okazji możesz wymienić też oring od czujnika temp., który jest w tym króćcu, bo z niego też lubi się pocić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się