Mmonio592 Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Witam, pisze z taką sprawą, robię swap silnika w Audi A4 B7 z 2.0Tfsi BGB na 1.8T BEX, i napotkałem problem z elektryką, chodzi o to, że w 2.0tfsi pod ECU są 3 kostki do wpięcia się do kabiny a w 1.8T mam o jedną kostkę więcej, jest ona koloru czarnego i wchodzi w nią 6 przewodów o kolorach: - Niebieski- Czerwono-Zielony- Brązowo-żółty- Niebiesko-żółty- Biało-szary- Niebiesko-brązowy był by mi ktoś w stanie powiedzieć od czego jest ta kostka? Przekopałem auto-date ale nie znalazłem nic wartościowego co mogło by mi pomóc, z góry dzięki
kuba84 Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Opublikowano 8 Sierpnia 2019 2 schematy na stół, lutownica, obcinaczki do przewodów, cyna i jazda. Kostki w B6 są zupełnie inne jak w B7. Także tylko przeróbka wiązki wchodzi w grę lub zakup takiej z B7 BFB, która jest praktycznie nie do zdobycia na rynku wtórnym.
Mmonio592 Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2019 A wiązka z bfb podejdzie bez przerabiania?
kuba84 Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Opublikowano 8 Sierpnia 2019 z bfb b7 podejdzie ... ale i tak nie odpalisz auta bo trzeba przerobić zasilanie pompy paliwa.
Mmonio592 Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Wiązkę od paliwa mam przerobioną już i wiązka od BFB z b7 też już czeka, klient miał dzwona b7 w europie i został cały silnik z wiązką także bez problemu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się