marekd12 Opublikowano 15 Marca 2009 Opublikowano 15 Marca 2009 Proszę o sprawdzenie logów statycznych,to moje pierwsze logi proszę o wyrozumiałość.http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/df3fd660a2805092.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d0936e08cae52b2a.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/56284f4fb3f2e24c.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fc6079551ba9928c.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ba95e2ec52820f60.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/72da016b586c5938.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3407dd6c3636c92c.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f2613a840400d32c.html
medman Opublikowano 15 Marca 2009 Opublikowano 15 Marca 2009 Dużo paliwka dowalone jest ale jak nic sie nie dzieje to jeździć i nie marudzić
Lishoo Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Hmm, a mnie zastanawia napięcie z czujnika drogi przesuwu regulacyjnego, waha się na wolnych od 1,22 V do 1,32 V, a według tabeli wartości zmierzonych powinno być w przedziale 1,25V do 1,7V. Co może być tego przyczyną i jakie mogą być objawy ?? ------------------------------------------------------------ Hehe sprawdziłem u siebie w 1z i też mam wahania od 1,22V do 1,32V :>
przemik Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Tak naprawde wykonales tylko dwie konkretne grupy 001 stat i 013 stat. W temacie o diagnostyce doczytasz to czego brakuje w statycznych Dolaczysz dynamiczne i... wtedy bedzie mozna cos powiedziec o "jedenzecie".
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się