maniek598 Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 ćwierka mi wahacz ten na którym opiera się amortyzator, kiedy skręcam kołami . dźwięk wydobywa się z tej gulajki co przykręca się ją do zwrotnicy . czy da się to jakoś nasmarować ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwadrian Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 wpuść tam trochę oleju za pomocą strzykawki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek598 Opublikowano 15 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 wpuściłem tam smaru strzykawką i jest ok tylko jest kłopot z założeniem opaski na gumę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej_1970 Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 ćwierka mi wahacz ten na którym opiera się amortyzator, kiedy skręcam kołami . dźwięk wydobywa się z tej gulajki co przykręca się ją do zwrotnicy . czy da się to jakoś nasmarować ? To już możesz się pomału rozglądać za nowym bo długo nie pociągnie.[br]Dopisany: 15 Marzec 2009, 19:28_________________________________________________No i tych prostych dolnych nie regeneruj się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franio Opublikowano 15 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 nie wolno smarować, a strzykawka to delikatnie z igiełką i tylko doraźnie na dzień, dwa. Odnośnie regeneracji to się sprawdza widziałem regenerowany wahacz po 50 tyś i był super. Dobry zakład jest w Zielonce pod wawą, dajesz im swoje, a oni oddają Ci gotowe, po 70 zł dolne, po 50 górne, pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pylekd Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 może ewentualny kontakt do tego zakładu w zielonce ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noname08 Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 Chłopie, czy to się opłaca jak zamienniki w kompletach na allegro kupujesz po 500 zł - 8 wahaczy 2 końcówki i 2 łączniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franio Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 ale to Ci to za 500 zł tyle nie wytrzyma, eksperymentowałem 18 tyś km :gwizdanie: i złom! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robitech Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 Witka Ja bym nie kombinował ponieważ jestem po przejściach dzisiaj urwał mi się wahacz i na szczęście że akurat hamowałem i miałem małą prędkość. Urwał mi się dolny po lewej stronie w dodatku po założeniu okazuje się że prawdopodobnie przegub wysiadł bo auto nie chce jechać. Ale jutro tym się zajmę. Także odradzam wwszystkie podróbki i regenerowanie Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franio Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 Także odradzam wwszystkie podróbki i regenerowanie ale urwał Ci się bo regenerowany, czy po prostu przez Twoje niedbalstwo i zaniedbanie? :gwizdanie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomasz-gorz Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 robitech, w niedziele i moj dokonał zywota (przy 80km/h), jak kupowałem wahacz to sprzedawca tez miał a4 i powiedziałe ze jego urwał sie w tym samym miejscu:( jak widac alumiuniowa konstrukcja nie jest wskazana na nasze drogi prawdopodobnie rozleciał Ci sie jeszcze przegub wew co wchodzi do skrzyni, sprzedawany w całości razem z półosią koszt 700zl, dodatkowo u mnie do malowania jeszcze prog i błotnik a zabawa w regeneracje pewnie tez sie tak skonczy: moj nie był regenerowany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franio Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 widziałem regenerowany po 50 tyś i był gites, dużo stresu przy takiej przygodzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.Pablo. Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 Dla tych którzy uważają że zabawa w regeneracje wahaczy kończy się jak przygoda kolegi to się grubo mylą jeśli robi to porządna firma np taka do której ja oddaje swoje to żywotność wahaczy jest o wiele dłuższa niż tych z najwyższej półki. Ja śmigam na zregenerowanym zawieszeniu już 30tys km i bajka zero stuków itp na przeglądzie też nic nie wykryli a niedawno wymieniałem łożysko i sprawdziłem sobie stan wahaczy i się zdziwiłem bo były w idealnym stanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filutek Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 A ja kupilem komplet za 120€ narazie mam 20tys najechane i jest dobrze pojezdze powiem jak dlugo wytrzymaly. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noname08 Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 A ja kupilem komplet za 120€ narazie mam 20tys najechane i jest dobrze pojezdze powiem jak dlugo wytrzymaly. Pamiętasz może firmę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franio Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 ja odaje swoje to od razu dostaję zrobione i jak do tej pory było wszystko robione na orginałach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MRoger Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 Panowie poczytajcie .. był temat o wahaczach - test master sport 3 lata, 80tyś gwarancji ..... za 5 stów. Ja będę w przyszłym miesiącu kupował. http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t24247.0.html;highlight=master+sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franio Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 a gadali na te master sporty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robitech Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 Witam Auto zrobione wymieniłem przegub bo się rozleciał koszt z robocizną 180 zł a co do wahaczy to sprzedający twierdził że były regenerowane. Musze kupić teraz cały komplet i bedzie spokój a zdecyduje się chyba na MASTER Sport. Po tym zdarzeniu zraziłem się do aluminium zobacze co dalej może sprzedam moją niunie tomasz-gorz witam w klubie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się