Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 tdi cnha bład P227900 i P040100 i inne


Grzegorzman

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o pomoc. Od jakiegoś czasu auto traci moc i zapala się sprężyną na desce. Dodam że nie zawsze. Czasami jadę 10km i nic A czasami nie da się jechać.

Błędy na foto.

Auto z 2015 roku. Przebieg 170tys.

 

Błądy:

P069700 - Napięcie odniesienia czujnika "C" przerwa - to pewnie będzie cieżko zlokalizowac ale może są jakieś pomysły?

P227900 - nieszczelność w układzie ssącym - podejrzewam że ten bład jest główną przyczoną lub

P040100 - układ recyrkulacji spalin za mały przepływ

P010100

P13D600

P029900

P023700

 

dziś zrobiłem próbę i wykasowałem błędy po czym przegazowałem auto aż wyskoczył błąd i auto weszło w tryb awaryjny. Podpiąłem pod kompa i wyszedł jeden błąd tylko P227900

 

20190816_115214.jpg

Edytowane przez Grzegorzman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

byłem u mechanika. Podobno sprawdzał szczelność :( twierdzi że jest szczelny.

mechanika diagnoza - kończy się turbo. Dla tego szukam sam co to może być. Bo coś mi się zdaje że turbo jest ok.

Edytowane przez Grzegorzman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkrecilem  rure którą jest pomiędzy turbo A interculerem 

Ta co jest w części plastikowa i gumowa. Wygląda na ok. Co jeszcze sprawdzić?

 

Proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajdź sobie na Youtube taki filmik tytuł

Samodzielna kontrola szczelności układu dolotowego #101_Napraw

Ja u siebie miałem podobne błędy i wyszło że właśnie miałem przetarcie na opasce 

 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam ta rurę wyciągnięta. Cała ja odkrecilem i jest cała. 

Dla tego pytam czy w tym modelu gdzieś indziej powinienem szukać. Bo wg mnie z tego co widzę jest tylko jedna rura.

U mnie ta rura wygląda tak:

spacer.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz posprawdzać wszystkie przewody powietrzne podciśnienia doładowania spróbuj tym sposobem z filmu Ja u siebie wyjąłem cały filtr powietrza i rurę do turbiny turbinę zaślepiłem kapslem od spraya tak jak na filmie idealnie pasują a powietrze podałem też przez czujnik ciśnienia doładowania na głównej rurze pomiędzy intercoolerem a kolektorem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok jestem o dwa kroki dalej ale nadal ciemny. Podziękowania dla mustanga sposób bardzo dobry. Sprawdziłem szczelność i układ jest szczelny czyli nigdzie nie słychać żeby syczalo. Wyczyszczony egr od razu.

Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły??

Jutro zrobię jeszcze ten sam myk z powietrzem ale kupiłem płyn do sprawdzania szczelność i i popsikam na cały układ. Dodatkowo jutro kupię filtr powietrza i go wymienię.

 

Wszystko co mogłem zrobiłem. Co ciekawe dziś 4 razy wyjechałem autem zrobiłem pewnie z 40km. Już się cieszyłem że wszystko jest ok i pojechałem na myjnie i stacje. Wyjechałem że stacji i dojechać nie mogłem bo co chwilę tryb awaryjny. 

Czemu raz jest ten błąd i co chwilę się załącza A raz to nie ma. Może to jakaś elektronika? Może jakiś czujnik? 

 

Ma ktoś jakiś pomysł czy tylko ASO??

 

A jest możliwe że przyczyną jest wadliwy czy zacinajacy przepływomierz?

 

A więc autko wyladowalo w ASO.

Po wstępnej diagnozie wyszło czujnik doladowania turbiny. Koszt czujnika 340zl plus diagnoza 400 zł.

Trzeci dzień jazdy i na razie śmiga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć właśnie u mnie pojawił się dokładnie ten sam problem . Czy mogę jakoś skontaktować się z Tobą telefonicznie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...