Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Blad czujnika oleju


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

.

 

Edytowane przez ziel12
Opublikowano

To znaczy, że padł sensor temperatury w czujniku. Ten czujnik właśnie dlatego jest taki drogi, bo składa się z dwóch, jeden odpowiada za poziom oleju w misce, drugi za odczyt temperatury. Bardzo często po takim czasie ten czujnik temperatury po prostu pada, gdzie czujnik poziomu oleju nadal funkcjonuje.

Opublikowano (edytowane)

.

Edytowane przez ziel12
Opublikowano

Normalnie można z tym jeździć, do czasu jak wyskoczy żółty błąd z lampką oleju i dopiskiem "SENSOR". Czujnik wymienia się cały, czyli i ten od oleju, i ten od jego temperatury. W InterCars czy innych hurtowniach jego cena oscyluje od 250 do 400 zł (nie pytaj dlaczego, sam nie wiem dlaczego z tygodnia na tydzień potrafi zdrożeć o 150 zł). Chodzi o czujnik firmy Hella, tylko ta firma wchodzi w grę.

Opublikowano (edytowane)

.

Edytowane przez ziel12
Opublikowano

A tak jak jeszcze jestesmy w temacie, co powiesz na temat tego bledu?

566BCDEE-5D8B-4A30-9B70-D878C780E474.png

Opublikowano

Że wg. tego błędu aku masz do wymiany lub alternator do regeneracji.

Opublikowano
23 minuty temu, Langista napisał:

Że wg. tego błędu aku masz do wymiany lub alternator do regeneracji.

Tak tez wlasnie celowalem, obstawiam aku bo juz troche ladnego czasu ma to i przyjdzie pora na niego tak czy siak dzieki!

Opublikowano (edytowane)

.

Edytowane przez ziel12
Opublikowano (edytowane)

Tu już niestety nie pomogę, kolega @przem8 jest bardziej obeznany w temacie. Kiedy ostatnio rozrząd wymieniłeś, lub kiedy ostatnio był wymieniany? Takie brzęczenie z rana to oznaka braku smarowania, czyli zaworki zwrotne w pokrywie zaworów oleju nie trzymają, ale mogę też pleść głupoty. A skoro po przegazówce też to jest, to może być i smok przypchany lub pompa oleju.

Edytowane przez Langista
Opublikowano (edytowane)

.

Edytowane przez ziel12
Opublikowano
5 godzin temu, ziel12 napisał:

Tak tez wlasnie celowalem, obstawiam aku bo juz troche ladnego czasu ma to i przyjdzie pora na niego tak czy siak dzieki!

Ten błąd też się pojawia jak był kiedyś odpinany aku.

Odłącz pompę SAI sprawdź czy będziesz miał te piski po odpaleniu.

Opublikowano
2 godziny temu, ziel12 napisał:

dobrze ze mam stary oryginalny napinacz w bagazniku z lancuchem zlece nowemu przeczyscic smoka i wrzucic stary moze jest sprawny

Nie rób tego. Jak masz na dobrych częściach poskładane to będzie to i tak lepsze rozwiązanie jak wkładać to co miałeś. Łańcuch i tak się naciąga z czasem, dlatego należy go co ~180k wymieniać. 

Opublikowano (edytowane)

.

Edytowane przez ziel12
Opublikowano
Godzinę temu, przem8 napisał:

Ten błąd też się pojawia jak był kiedyś odpinany aku.

Odłącz pompę SAI sprawdź czy będziesz miał te piski po odpaleniu.

W zasadzie byl niedawno odpinany, sprawdze jutro jeszcze raz czy sie pojawil. Pompe sai juz badalem temat to nie to. Piski i te dzwieki zaczely sie po wymianie napinacza z lancuchem na inny

Opublikowano

Więc albo napinacz lub za małe ciśnienie przez zawalony smok.

Opublikowano
1 godzinę temu, przem8 napisał:

Więc albo napinacz lub za małe ciśnienie przez zawalony smok.

Dzieki wielkie panowie :)

Opublikowano (edytowane)

.

Edytowane przez ziel12
Opublikowano

Najlepiej jak zaczniesz od czyszczenia smoka, jak to on jest winowajcą, to zostaw ten tani zamiennik.

Opublikowano (edytowane)

.

Edytowane przez ziel12

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...