Jump to content

ziel12

Pasjonat
  • Content Count

    63
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About ziel12

Informacje

  • First name
    Łukasz
  • Location
    Łódzkie

Car

  • Car model
    A6 C5
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2004
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    AWT
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

390 profile views
  1. zrob sobie najpierw test wskazowke instruments-17 -> output tests 03 i zobacz jak zachowuje sie wskazowka być moze masz walniete cos w liczniku jak bylo w moim przypadku, a co do korekty to adaptacja 10 , numer kanału 30 i wartosciami w dół. Pływak sprawdzales?
  2. cało dzienny postój auta, odpalilo identycznie 1. próba nic, 2. próba 200 rpm zgasła (towarzyszylo temu wycie z tyłu), 3. próba pomyślna, czyżby pompa paliwa na wykonczeniu? czujniki posprawdzane wszystko ok
  3. Gaz wyjechany cały pusta butla, póki co po tym remoncie jeżdżę sama benzyna
  4. Mam problem mianowicie : po nocnym postoju silnik zawsze odpala za 3 razem, pierwszy kręci kręci i nic, czasem coś zawyje jakby pompka paliwa, drugim razem wejdzie na obroty 200-300 i zgasnie, trzecim razem odpali i później cały dzień już bez problemu. Tak myślałem czujnik temperatury, później zrobię pomiar vagiem, świece, pompa paliwa czemus jeszcze się przyjrzeć?
  5. Zgadza się dzięki, pozdro!
  6. Czytałem wlasnie angielski pakowacz często pakują sascha,luka,Valeo. Fakt faktem racja za dużo roboty i tak wjechał sachs juz
  7. Doskonale wiem o tym lecz nie o to mi chodzi.. zadałem pytanie po prostu czy ktoś miał doczynienia z tym, aktualnie wjeżdża sachs, ale z czystej ciekawości pytam bo takie mi też zaproponowano, w różnicy 100pln mniejszej, a nie słyszałem i nie miałem doczynienia z tym producentem.
  8. witam, ktoś miał doczynienia z sprzęgłem RYMEC, jakieś opinie? warto? (wiem LUK, SACHS,VALEO)
  9. lepiej lej 5w40 jak wszyscy, 5w30 jest jak woda, 10w40 to syf u mnie mechanik sie pomylil i auto chodziło jak traktor
  10. 5w40 ravenol, liqui moly, valvoline
  11. ziel12

    Vcds lite

    cale kompletne info masz w paczce w poscie z forum
  12. ciśnienie sprawdzane? micha zrzucana?
  13. U mnie skv poki co 10tys bez problemu, poranne rozruchy / dlugie postoje cisza. Na zamienniki to mozesz probowac skv, swag, autologa, lecz nikt nie gwarantuje ci, ze dlugo wytrzyma- loteria, a jak ori taniej to bez solenoidu i wylaczyc u tunera bo zasypie checkiem na desce.
  14. warto sie temu tematowi przyjrzec tak jak kolega wyzej mowi i nie bagatelizowac, pare dni temu tez mnie zaskoczyla taka kontrolka mrygnięciami wlasnie w dlugiej trasie, finalnie laweta i długi długi długi postój u mechanika bo benzyna chodzi u mnie jak diesel. Zmierzyc cisnienie, przyjrzec sie pompie, podmienic ewentualnie czujnik. U mnie cisnienie na poczatku bylo wzorowe, jezdzilem dlugi czas, myslalem pozniej , ze to czujnik szaleje, dlatego wyjalem przeczyscilem, problem znikl na dlugich pare miesiecy, ale niestety na ostatniej trasie zaskoczylo mnie
×
×
  • Create New...