caps Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Opublikowano 26 Sierpnia 2019 (edytowane) Hej, w sumie od czasu zakupu auta trochę wcina mi oleju. Jakiś 1l na 2000 km. Poci się mocno spod uszczelki pokrywy zaworów (to swoją drogą) Coś tam lekko kopci ale to tylko podczas ruszania na zimnym zaraz po odpaleniu. W trasie, w mieście podczas jazdy nic nie widać. Dziś padła chłodnia to i trzeba było dolać płynu co by dojechać do naprawy. Zauważyłem, że w zbiorniczku, na korku są ślady oleju. Pierwsza myśl uszczelka pod głowicą Eh. Teraz czytam, że to może być chłodniczka oleju. Sprawdzi się. Temperatury ok, żadnych jakiś innych objawów podczas jazdy brak. Pod korkiem oleju nie ma żadnej białej mazi mimo tego, że często wale bardzo krótkie dystanse. Trochę ostatnio doinwestowałem auto (amory, alternator, hamulce, świece, przewody, aku itp) i teraz mną trzęsie co robić. Zapewne jak pojadę do mechanika jednego czy drugiego, to diagnoza będzie w mgnieniu oka, że uszczelka. Nawet gdyby to było to, to jakich mniej więcej kosztów można się spodziewać? Edytowane 26 Sierpnia 2019 przez caps
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się