Skocz do zawartości
IGNOROWANY

prośba o ocenę logów statycznych.


indyczes

Rekomendowane odpowiedzi

Problem to nadmierne drgania silnika na biegu jałowym

LOG-01-001-003-xxx.CSV LOG-01-002-033-xxx.CSV LOG-01-015-016-xxx.CSV LOG-01-026-xxx-xxx.CSV LOG-01-090-093-xxx.CSV

Edytowane przez indyczes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wrzuć to na np. na vaglogi.pl jak chcesz odpowiedzi, bo nie każdemu chce się bawić w ściąganie i obrabianie plików żeby to odczytać.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O jakie drgania chodzi?, bo po logach ok.

Takie mrowienie czuć w fotelu? Jeśli tak to większość tych aut to ma i trzeba z tym żyć albo wydawać kasę na poduchy i inne pierdoły, które i tak nie pomogą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak drgania czuć na fotelu i kierownicy ,są dość znaczne jak dam klimę na econ to znacząco maleją.Patrzyłem na auto znajomego i tam praktycznie minimalne mrowienie na kierownicy i fotelu.Generalnie czuć na całej budzie nawet na tylnych siedzeniach, wystarczy podniećś obroty do ponad 1000rpm i chodzi gładko. Wiem, że niektórzy powymieniali sporo i bez efektu, uważam jednak to za usterkę której nie powinno być. Osobiście skłaniam się ku poduchom  silnika, auta mam od ponad miesiąca i z tą wadą kupiłem świadomie reszta chodzi miodzio, mam zamiar zagazować i dlatego chciałbym to wszystko sprawdzić i usunąć ewentualne usterki.

Edytowane przez indyczes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zacznij od wymiany odboju ale to walka z wiatrakami. W jednym modelu nie będzie tego w ogóle ale w innym już to będzie wyczuwalne. Zapłony nie wypadają więc wymień pozostałe pół auta :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z relacji tych co próbowali to wiem,że to walka z wiatrakami. Moim zdaniem te drgania są o wiele za duże, nieakceptowalne, dodatkowo przy probie zduszenia silnika ruszając pod wzniesienie słyszę,że tłucze pod maską co by sugerowało poduszkę. Okresowo czasami jak się ułoży, to te drgania są o wiele mniejsze, akceptowalne. Nie wymagam aby było idealnie w środku zawsze jakieś mrowienie będzie, ale ten masażer na siedzeniu i kierownicy doprowadza mnie do szału??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zacznij od sprawdzenia poduszek, może akurat pomoże chociaż w połowie jeśli jakaś jest zuzyta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- regulacja odboju przedniego

- regulacja podpór poduszek bocznych , one są na fasolkach często do sciagania miski są one odkrecane ipotem przykrecane bez porządnego ustawienia, przez co poduszki silnika są naciągniete

- sprawdzenie czy wydech nie jest nigdzie naciągniety na wieszakach

- stan dwumasy

- stan poduszek silnika bocznych - chociaz sa takie 1.8t co na najbardziej wysranych poduszkach się nie telepią :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie podoba mi się praca napinacza paska osprzętu, skacze i jakby hałasuje, rolka alternatora wcześniej sprawdzona i niby ok. Co ciekawe drgania nasilają się znacznie jak jest włączona klima, na econ 50% mniej. Trudno o wiarygodnego mechanika, niby sprawdził i jest ok, ale ja im nie wierzę, większość to typowi wymieniacze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drgania sie nasilają bo pewnie obroty rosną lub spadają. I układ silnik - karoseria wpada lub wypada z rezonasu/drgań. 

Te silniki sa upierdliwe pod tym wzgledem. Trzeba posprawdzać to co napisałem wyżej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...