kami050 Opublikowano 15 Września 2019 Autor Opublikowano 15 Września 2019 wrzucam film , trzeba się wsłuchać w gwizd bo mam słaby aparat i dzwięk mizerny , ja go na filmie słyszę (gorzej niż w realu ale jest) .
Emejcz Opublikowano 15 Września 2019 Opublikowano 15 Września 2019 Dla mnie to po prostu świszczenie turbiny. Pytanie czemu tak bardzo to w kabinie słychać. Może masz kata wywalonego? Szkoda, że nie nagrałeś też brzęczenia. P.S. Co to za wersja zegarów?
kami050 Opublikowano 15 Września 2019 Autor Opublikowano 15 Września 2019 (edytowane) brzęczenie przy schodzeniu z obrotów mniej słychać , katalizator wygląda na fabryczny , nie ruszany, Zegary od B7 cabrio Edytowane 15 Września 2019 przez kami050
soul87 Opublikowano 16 Września 2019 Opublikowano 16 Września 2019 Klapki WG nie ruszać przy takim wypełnieniu zaworu n75 napewno nie jest luzna. Ten dzwiek kojarzy mi się z nieszczelnością wydechu w okolicach turbo, katalizatora lub kolektora wydechowego.
kami050 Opublikowano 16 Września 2019 Autor Opublikowano 16 Września 2019 Może najlepiej będzie jak kupie zestaw nowych uszczelek turbo - kolektor wydechowy i je wymienię..
kami050 Opublikowano 16 Września 2019 Autor Opublikowano 16 Września 2019 Dzisiaj jeszcze sprawdzałem turbo wzrokowo lusterkiem inspekcyjnym , tak wyglada łącznie kolektora z turbina, mozliwe , że tu wieje ... myslałem , żeby to na chwile zakleić jakąś poxilina i sie przjechać czy nie bedzie wiało i wtedy rozbierać.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się