audia4s4 Posted March 22, 2007 Posted March 22, 2007 KUPIŁEM 2 MIESIĄCE TEMU A4 B5 110PS 97R. AUTO POSIADA ZDERZAK OD S4 FELGI 17' CZRNE LAMPY TYŁ, NAKŁADKI NA LAMPY KAMEI I...............NO WŁAŚNIE TEN TŁUMNIK.GDY DODAMY GAZU NAWET MINIMALNIE TO SŁYCHAC JAK NIESAMOWICIE GWIZDŻE KOńCÓWKE WYDECHU MAM PODWÓJNA I PROSTĄ POWIEDZCIE MI CO W TYM AUCIE JEST ZAŁOŻONE?????????????????????????
Guest zdeniu Posted March 22, 2007 Posted March 22, 2007 PS. nie krzycz na forum bo będą ostrzeżenia (DUŻE litery to krzyk) a katalizator masz czy jest wycięty no i dieslu koncówki w oryginale są zakręcone w dół
audia4s4 Posted March 22, 2007 Author Posted March 22, 2007 właśnie tam gdzie kat. to słychac ten gwizd [ Dodano: 22-03-2007, 20:05 ] rury proste
Guest zdeniu Posted March 22, 2007 Posted March 22, 2007 przeważnie pojawia sie efekt gwizdu po usunieciu kata i wstawieni zwyklej rury przelotowej po prostu wtedy slychać prace turbafffki
Guest Iceman Posted March 22, 2007 Posted March 22, 2007 przeważnie pojawia sie efekt gwizdu po usunieciu kata i wstawieni zwyklej rury przelotowejpo prostu wtedy slychać prace turbafffki a umnie gwizdało nawet z katami
Guest zdeniu Posted March 22, 2007 Posted March 22, 2007 a umnie gwizdało nawet z katami przy dwoch T to nic dziwnego
audia4s4 Posted March 23, 2007 Author Posted March 23, 2007 ale mówie ze to nie turbina bo bedzie z 1200obtotów i juz słychac
Szewczenko7 Posted March 23, 2007 Posted March 23, 2007 Trzeba bylo nie kupowac AFN'a tylko 1Z-eta i nie bylo by problemu
Guest zdeniu Posted March 23, 2007 Posted March 23, 2007 ale mówie ze to nie turbina bo bedzie z 1200obtotów i juz słychac a ja mowie ze przy wycietym kacie turbulum juz słychać nawet przy 1000obr./min.
audia4s4 Posted March 23, 2007 Author Posted March 23, 2007 a ma podwyższoną moc [ Dodano: 23-03-2007, 16:09 ] Trzeba bylo nie kupowac AFN'a tylko 1Z-eta i nie bylo by problemu kolego ale ja cie nie prosze o rade co mam kupywac
Guest zdeniu Posted March 23, 2007 Posted March 23, 2007 a ma podwyższoną moc teraz mam podwyższoną ale we wczesniejszej przed podwyzszeniem tez tak milo bylo słychać
pre_pl Posted March 23, 2007 Posted March 23, 2007 Z tym tłumikiem coś musiało być robione, diesle mają rury zagięte w dół przecież... Jeśli jesteś na 100% przekonany, że to wina wydechu podjedź do jakiegoś tłumikarza co by sprawdził układ.
martin a4 Posted March 23, 2007 Posted March 23, 2007 ja mam ori tlumik i po pewnym czasie tez zaczyna ale pocihutku pogwizdywac tez bylem zdziwiony :eek: :eek: ale mi to nie przeszkadza
audia4s4 Posted March 23, 2007 Author Posted March 23, 2007 ja mam proste ale gruba końcówke załozoną
martin a4 Posted March 23, 2007 Posted March 23, 2007 i co przeszkadza ci to pogwizdywanie :confused:
Szewczenko7 Posted March 23, 2007 Posted March 23, 2007 Przeciez to normalne ze pogwizduje Turbulum ma zmienna geometrie lopatek to sobie pogwizduje , dziwie sie tylko koledze audia4s4, ze mu to przeszkadza :confused:
audia4s4 Posted March 24, 2007 Author Posted March 24, 2007 mi to nie przeszkadza ale byłem ciekaw co tam jest założone [ Dodano: 24-03-2007, 09:32 ] Przeciez to normalne ze pogwizduje Turbulum ma zmienna geometrie lopatek to sobie pogwizduje , dziwie sie tylko koledze audia4s4, ze mu to przeszkadza ale tak turbina w zadnym tdi tak nie gwizdze a wiem bo juz miałem pełno audi tdi i nie tylko
Szewczenko7 Posted March 24, 2007 Posted March 24, 2007 A sprawdzales dolot moze masz gdzies przestrzelony to tez powoduje gwizdanie
Rogalotti Posted March 25, 2007 Posted March 25, 2007 Panowie zaobserwujcie, że ten gwizd pojawia się po ok. 2min od odpalenia silnika. To EGR zmienia swoje ustawienie tak ma być. Oczywiście bardziej odczuwalne to jest przy wyciętym/luźniejszym wydechu. Pozdrawiam.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now