Slavak Opublikowano 17 Marca 2009 Opublikowano 17 Marca 2009 Wiem, że temat był wałkowany milion razy bo przeglądałem forum, ale chciałbym się dowiedzieć czegoś konkretnie w moim przypadku. Ze 2-3 razy złapałem notlauf na zimnym silniku(raz bo go za bardzo przycisnąłem na III, na zimnym:) ), drugi raz nie wiem z jakiego powodu bo jechałem normalnie i nie dociskałem go(2-2,5 tys. bo nie rozgrzał sie do końca, czyt, krótka trasa). Normalnie do 3-3,5 tys obrotów(V bieg) osiagam 140-150 i nie łapie notlaufa, a dzisiaj specjalnie docisnąłem go do 4 tys. na IV(bo czytałem tu, że tak najczęściej włącza sie tryb awaryjny) i notlauf sie włączył i standardowo po wyłączeniu i włączeniu silnika było git. I mam pytanie co prawdopodobnie jest przyczyną tych notlauf'ów?? Wiem, że najlepiej podpiąć VAG'a i zrobić logi ale mam walniętą kostke w aucie, a dokladniej 2 piny sa wcisniete , bo chciałem zakupic swoj kabel i podpiać bo mechanik 70 zl bierze:/ i podpinał sie jakoś. A obecnie ważniejszy jest teraz dla mnie temat turbiny niż kostki od VAG'a:-) no ale jak nie bedzie wyjścia to bede musial ją zrobić pierwszą:/ Pzdr. Z góry dzięki za odpowiedzi.
vikis4 Opublikowano 17 Marca 2009 Opublikowano 17 Marca 2009 Zawsze możesz spróbować rozruszać kierownice w turbawce-klucz 14 i jazda co najmniej 100 razy! Sprawdzić szczelność gruszki i działanie N75.
Slavak Opublikowano 17 Marca 2009 Autor Opublikowano 17 Marca 2009 No właśnie jeszcze miałem dopisać: Może to być przyczyna dziury w dolocie?? a może wystarczy depnąć go konkretnie przez jakis czas?? bo szczerze powiem, że kupiłem go w połowie listopada i jest to moje pierwsze auto dlatego jakoś go tak nie dociskałem:) dopiero później trafiłem na to forum i wyczytałem, że trzeba czasem deptać a że były mrozy i ślisko to nie było za bardzo gdzie i kiedy:/ dopiero ostatnio go przyciskam,a poprzedni właściciel raczej jeździł PSJ :/ z tego co wiem.
vikis4 Opublikowano 17 Marca 2009 Opublikowano 17 Marca 2009 To zależy czy masz przeładowanie czy niedoładowanie. Może to być winą,ale obstawiam zapiekające się kierownice AFN-y tak mają! Oczywiście sprawdz jeszcze stan wszystkich wężyków do podciśnień.
Slavak Opublikowano 17 Marca 2009 Autor Opublikowano 17 Marca 2009 A to czy jest przeładowanie czy niedoładowanie można sprawidzć tylko VAG'iem pewnie heh, nie da rady po objawach ??;-)
vikis4 Opublikowano 17 Marca 2009 Opublikowano 17 Marca 2009 Tak w ogóle to radzę zacząć od naprawy gniazda-bo bez VAG-a w tym temacie niewiele zdziałasz teraz i w przyszłości,zwłaszcza,że to "nowy nabytek"
Slavak Opublikowano 17 Marca 2009 Autor Opublikowano 17 Marca 2009 No miałem zmiar to zrobić tzn naprawić gniazdo:) ale jakos nie było okazji:) aha i jeszcze jedno: jeździć moge normalnie nie??;> i jakbym chciał spróbować go podociskać troche to coś się może stać ?? ;> Niestety nie jestem jeszcze rozgarnięty za bardzo w temacie silników i Audi;))
vikis4 Opublikowano 17 Marca 2009 Opublikowano 17 Marca 2009 Nic się nie stanie-jak najbardziej możesz spróbować go przegonić,ale raczej to nic nie da.
tomasz-gorz Opublikowano 17 Marca 2009 Opublikowano 17 Marca 2009 Nic się nie stanie-jak najbardziej możesz spróbować go przegonić,ale raczej to nic nie da. a jak da to tylko na chwile, problem powroci
boseron Opublikowano 17 Marca 2009 Opublikowano 17 Marca 2009 przyczyn moze byc naprawde wiele,zacznij od sprawdzania tych widocznych głym okiem jak nieszczelności a późńej N75, węze, turbina.....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się