Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pompa paliwa przy filtrze


Srubokret4

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. 

Zacznę temat od początku.Nie moglem odpalić silnika i po ściągnięciu przewodu paliwowego stwierdziłem że kropla na sekundę to za mało żeby pompa cr podała paliwo na wtryski. Sprawdzam pompę ze zbiornika na krótko i daje jak wściekła, wyciągam pompę z przed filtra, na stół na krótko, też daje i to ostro. No to sprawdzam zasilanie. Do pompy w zbiorniku dochodzi napięcie w momencie kręcenia rozrusznik iem, a do pompy pod podłoga wcale. Zapodalem przewodem napięcie z pompy zbirnikowej do tej drugiej i auto zapalilo. Sprawdzałem i jeździ normalnie, lecz to za duże obciążenie dwie pompy pod jedno zasilanie i mogę wstawić przekaznik lecz to coś nie tak bo teraz słychać w środku jak ta pompa pracuje bo ma stałe zasilanie 12v. Moje pytanie jest tego typu :kiedy powinna pracować ta pompa i na jakim napięciu? Sterownika jeszcze nie zlokalizowane bo większość pisze ze jest pod tylna kanapa przy pompie w zbiorniku, otóż u mnie przewody idą wiązka do lewego progu i dalej lewym progiem. Pomoże ktoś to miał podobny problem? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O jaki samochód chodzi bo w profilu masz a4b8 z 1986r.Nie wpisałeś roku urodzin?bo a4b8 było tak z 20 lat póżniej.Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...