monopollo Opublikowano 8 Października 2019 Opublikowano 8 Października 2019 Witam. Mam problem z samochodem- dokładnie z mocą. Rano jak odpalę samochód to na benzynie mam totalny brak mocy, przerywa i śmierdzi czasami paliwem. Zrobiłem "logi" przepływki i sondy lambda. Przynajmniej tak mi się wydaje bo grupy w moim vcds lite różnią się od innych.. Może da ktoś radę coś powiedzieć na podstawie tych logów co z tą sondą/przepływką? Pozdrawiam VAG/VCSD Log VAGLOGGER.APPHB.COM VAG/VCSD Log VAGLOGGER.APPHB.COM https://log.malonetuning.com/chart/269825#H8KLCABtcMKcXQIDTcOMQQ7CgzAMBMOAwr%2FDuMOsSMKNw4pvwqIcDMKxwoIlw4DDiDFVw5vDlzfDgMKlw4fDncORbkpgwrzDqsKLQyHCp8OGDhjDscKZMcOBwqTDqygbwodqesOsDcOwccKXwovCmnzCuUfChMOKGxs5w4MpVErDuAR6S8K7w4zCpMOOfkHDv8O8woPDlMOfccOICMOxXh3Crm1fw4RPwotDw44%2Fw71FfMKYwpAAAAA%3D
przem8 Opublikowano 8 Października 2019 Opublikowano 8 Października 2019 (edytowane) Weź poczytaj jak się robi logi i jakie. Cały obszerny wątek jest więc gdzie problem? Z tego co wkleiłes to tylko widać, że korekty dlugoterminowe ma mega bogato. Edytowane 8 Października 2019 przez przem8
monopollo Opublikowano 8 Października 2019 Autor Opublikowano 8 Października 2019 (edytowane) 36 minut temu, przem8 napisał: Weź poczytaj jak się robi logi i jakie. Cały obszerny wątek jest więc gdzie problem? Z tego co wkleiłes to tylko widać, że korekty dlugoterminowe ma mega bogato. Dzięki za odpowiedź. Czytałem i chcąc robić te grupy które podają inni to u mnie wszystko się różni i brakuje sporo opcji. Próbowałem na vag com 311.2 oraz vcds lite 1.2 i wszędzie to samo. Niestety jak nie damy rady odczytać z tego co zrobiłem to chyba oddam auto do mechanika :/ dodam że wcześniej wyskakiwał mi błąd 00561 o składzie mieszanki. 00561 mixture adaptation 14-10 - adaptation limit(add) exceeded- intermittent 00561 - mixture adaptation 13-00 - adaptation limit (mul) not reached Edytowane 8 Października 2019 przez monopollo
przem8 Opublikowano 8 Października 2019 Opublikowano 8 Października 2019 Godzinę temu, monopollo napisał: Czytałem i chcąc robić te grupy które podają inni to u mnie wszystko się różn Wszystko jak na dłoni. W aeb, tym dziadku, dużo nie zdiagnozujesz ale przynajmniej sondę i przepływkę.
Łukasz13 Opublikowano 8 Października 2019 Opublikowano 8 Października 2019 Masz prawdopodobnie problem z regulacją LPG, zrób logi, a następnego dnia odłącz na chwilę akumulator i sprawdź jak po tym będzie się zachowywał na pb.
monopollo Opublikowano 9 Października 2019 Autor Opublikowano 9 Października 2019 21 godzin temu, Łukasz13 napisał: Masz prawdopodobnie problem z regulacją LPG, zrób logi, a następnego dnia odłącz na chwilę akumulator i sprawdź jak po tym będzie się zachowywał na pb. Zrobiłem logi według poradnika wyżej. Robiłem je na benzynie a później lpg. PB: Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM LOGI LPG: Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Dodam że ostatnio zamiast katalizatora(w środku latała rurka po wycięciu wsadu) zamontowałem downpipe. I w sumie jakiś czas po tym zaczęło się to wszystko dziać. Wydaje mi się że na lpg ma więcej mocy niż na pb ale i tak wciąż za mało. Na benzynie teraz silnik pracuje tragicznie. Jutro postaram się odpiąc akumulator i zobaczymy co się wydarzy.
monopollo Opublikowano 9 Października 2019 Autor Opublikowano 9 Października 2019 Oceni ktoś te logi?
przem8 Opublikowano 9 Października 2019 Opublikowano 9 Października 2019 (edytowane) Pytanie dlaczego logi tylko do 4tys. obr? To nie diesel. Jest problem z mieszanką, zrób 2+7 statyczny i dynamiczny na benzynie pod odpięciu aku. Edytowane 9 Października 2019 przez przem8
monopollo Opublikowano 9 Października 2019 Autor Opublikowano 9 Października 2019 Zrobiłem takie według poradnika do 4 tys. A druga sprawa ledwo to on się zbiera i ciężko się rozpędzić na benzynie. Jutro zrobię tak jak piszesz
przem8 Opublikowano 9 Października 2019 Opublikowano 9 Października 2019 5 minut temu, monopollo napisał: Zrobiłem takie według poradnika do 4 tys Którego poradnika? Na pewno nie z tego forum, gdzie jest wyraźnie napisane co innego
monopollo Opublikowano 9 Października 2019 Autor Opublikowano 9 Października 2019 Faktycznie. Na YT widziałem filmik co typ robił dla 1.8t do 4 tys
monopollo Opublikowano 10 Października 2019 Autor Opublikowano 10 Października 2019 Zrobiłem logi po odpięciu aku. Jechało się o niebo lepiej. Tutaj zamieszczam logi: Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Oceni ktoś? @przem8 @Łukasz13
Łukasz13 Opublikowano 10 Października 2019 Opublikowano 10 Października 2019 Ogólnie to auto jest po programie jakims, tam jest sporo rzeczy do zrobienia, a diagnostyka zbyt uboga zeby po logach wskazac wszystkie problemy, napewno turbo nie doładowuje zadanego cisnienia, w logach po kasowaniu błedów jest ubogo też, musisz sprawdzać wszystko po koleji, szczelność dolotu, zawór dv, trzeba sprawdzić czemu turbina niedoładowuje, czemu jest ubogo, czy brakuje paliwa czy przepływka mało mierzy. No oczywiście lpg jest do wyrególowania co sprawdziłeś testem z odpieciem aku. Generalnie oddał bym to auto komus kto się na tym zna, jeśli chcesz sam robić, to najlepiej załatwić seryjnego kompa i najpierw na nim próbować dojść do ładu.
monopollo Opublikowano 10 Października 2019 Autor Opublikowano 10 Października 2019 A może to wina blow offa co mam zamontowanego w aucie. "Nie montujemy BOva do 1.8T. Zamiast bova polecam zamontowanie filtra stozkowego pipercrossa i zaworu upustowego Forge 007 :th: Chodzi o to, że bov upuszcza do atmosfery część powietrza zmierzonego juz przez przepływomierz. Powoduje to zakłamania w układzie , który z zasady w 1.8T jest okładem zamkniętym. Także odradzam" Wyczytałem że takie rzeczy się mogą dziać.
"Nie montujemy BOva do 1.8T. Zamiast bova polecam zamontowanie filtra stozkowego pipercrossa i zaworu upustowego Forge 007 :th: Chodzi o to, że bov upuszcza do atmosfery część powietrza zmierzonego juz przez przepływomierz. Powoduje to zakłamania w układzie , który z zasady w 1.8T jest okładem zamkniętym. Także odradzam" Wyczytałem że takie rzeczy się mogą dziać.
monopollo Opublikowano 11 Października 2019 Autor Opublikowano 11 Października 2019 W sumie możliwe że to przez to. Ten zawór powoduje "nieszczelność" w dolocie. W środę oddaje auto mechanikowi to będzie grzebał
monopollo Opublikowano 20 Października 2019 Autor Opublikowano 20 Października 2019 Jak na razie mechanik będzie wymieniał napinacz łańcuszka. Mam pytanie- ciężko samemu wyczyścić smoka ?
przem8 Opublikowano 20 Października 2019 Opublikowano 20 Października 2019 Trzeba podwiesic silnik i sporo rozbierania. Raz miałem okazję to robić i wolę oddać pracę mechanikowi.
monopollo Opublikowano 23 Października 2019 Autor Opublikowano 23 Października 2019 (edytowane) Tutaj nowe logi po zmianie napinacza, łańcuszka, paska rozrządu, ustawienie blowoffa. Nie miałem gdzie zrobić logów do wyższych obrotów ale może z tego coś się odczyta.Wydaje mi się że jest w miarę okej. Jak go rano pale to chodzi dobrze Logi PB: Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Logi LPG: Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Oceni ktoś czy coś się zmieniło? Edytowane 24 Października 2019 przez monopollo
MichauKR Opublikowano 24 Października 2019 Opublikowano 24 Października 2019 Chłopie weź zrób te logi jak bóg przykazał, bo tak to nikt nawet nie będzie miał ochoty na to patrzeć jak są tylko do 4-5tyś obrotów.. Blow offa ustawiłeś, ale to nie pomoże. Dalej upuszcza powietrze w atmosferę, a nie do dolotu, przez co ilość zmierzonego powietrza przez ECU nie zgadza się z tą jaka faktycznie jest w dolocie.
monopollo Opublikowano 24 Października 2019 Autor Opublikowano 24 Października 2019 Chyba zakupię tą DV jednak. Poleci ktoś do A6 C5 1.8t aeb ? Oryginał czy jakiś inny warto kupić?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się